Chaos space marineista...
Chaos space marineista...
Mitä eliittii suosittilisitte ottamaan chaos marineille? Oiskohan terminatorit parhaita?
What is fear?
2 obliteraattoria ja/tai talon possessedeja rhinossa. Terminaattorit mäkeen, liian kalliita ja tarvitsevat lantikan, joka sekin on liian kallis.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Rhinollinen choseneitakin voisi toimia, sekaan pari fistiaspaa...?
Itse käytän terminaattoreita, joko lantikalla neljän retinuena, tai kuuden yksikköä kahdella reaper AC:lla ja tank hunter skillillä. Mutta siis, ylihinnoiteltuja tehoonsa nähden, mutta toisaalta ovat monelle armeijalle aikamoinen riesa kuitenkin. (Assaultointi noita vastaan ei ole kovin menestyksekäs välttämättä, ja kykenevät ampumaan vechiclejä sekä kevyesti panssaroitua jalkaväkeä varsin kiitettävästi.) Lisäksi varsin usein pitävät puolet pisteistään, kunhan viimeiset AC termikset muistaa vetää sopivan suojaisiin paikkoihin ammuskelemaan loppupeliksi.(lue: Mariini screenin taakse.) Ja varoo plasmacannoneita yms. kuin ruttoa. Lascit otan mieluummin termiksiini kuin dredeihini.
Itse käytän terminaattoreita, joko lantikalla neljän retinuena, tai kuuden yksikköä kahdella reaper AC:lla ja tank hunter skillillä. Mutta siis, ylihinnoiteltuja tehoonsa nähden, mutta toisaalta ovat monelle armeijalle aikamoinen riesa kuitenkin. (Assaultointi noita vastaan ei ole kovin menestyksekäs välttämättä, ja kykenevät ampumaan vechiclejä sekä kevyesti panssaroitua jalkaväkeä varsin kiitettävästi.) Lisäksi varsin usein pitävät puolet pisteistään, kunhan viimeiset AC termikset muistaa vetää sopivan suojaisiin paikkoihin ammuskelemaan loppupeliksi.(lue: Mariini screenin taakse.) Ja varoo plasmacannoneita yms. kuin ruttoa. Lascit otan mieluummin termiksiini kuin dredeihini.
Itse ainakin yhdessä pelissä sain D.Taloneilla varustetut Possessedit toimimaan mukavasti. Luulisin, että semmonen 7 jannua taloneilla rhinossa on varsin toimiva, ei ihan hirveen kallis ja kuitenkin kun hyökätessä tulee seittemällä jannulla 21 attackia, niistä kaikista kutosista mitä heität osumiin kun kaatuu suorilta yks jannu aina (olettaen että 1w jannuja normaali savella). Ja muutenkin S5 hoitelee sitten ei-kutoset mutta osuneet 
-
Zymeth Salkir Dkhan
Choseneista ainoastaan M. of Tzeentchin porukka on kelvollista, mutta törkeän kallista. Silloin tällöin LATD-porukkani on käyttänyt viiden chosen aspan ryhmää psyykkisenä tykistönä. Aspoja, jotta saa hurttia tai spawneja lisäwoundeiksi ja thralleja muuten vaan.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Mite ni, tarvivat lantikan(ja miten ni aika kallis?? Iha v***n kallis)Deetwo kirjoitti: Terminaattorit mäkeen, liian kalliita ja tarvitsevat lantikan, joka sekin on liian kallis.
Oleksaa kuullu Deep Strikesta? Laitoin viime peliss 5 Termuu ja Lordin keskell sen armeijaa ja arvakkaas mita sen DE/warruille kavi >) Anyways, DS o hyva keksinto hitaille ukkoille kute esim. Termuille... Kommentia?
P.S. Tass konees ei just ny toimi a pisteet paalla ja o pisteet paalla....
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Jos joskus tulee dynaamiset terminaattorit, niin sitten niitä voi taas harkita. Turnauskäytössä kuitenkin turhia pisterohmuja, mutta fun game/kampanjapeleihin sopivia hienoilla figuilla.
Possut taloneilla vaikuttaa paperilla hyviltä. 7+aspa fistillä ja jätkät rhinoon.
Choseneita olen käyttänyt non-daemon stature lordin turvaajina ja samalla saa lordin rinnalle pari fisti kaveria. 2 oblia on ollut hyvä ja toimiva yksikkö minulla. Riittävän tulivoimainen, mutta kuitenkin 140 pts, joten useimmat vastustajat jättävät suht rauhaan, koska kalliimpiakin kohteita on. Kun vielä pojat sais lascannoneistaan tehoa paremmin irti. Ajoneuvot on saanut lähinnä pintanaarmuja...
Possut taloneilla vaikuttaa paperilla hyviltä. 7+aspa fistillä ja jätkät rhinoon.
Choseneita olen käyttänyt non-daemon stature lordin turvaajina ja samalla saa lordin rinnalle pari fisti kaveria. 2 oblia on ollut hyvä ja toimiva yksikkö minulla. Riittävän tulivoimainen, mutta kuitenkin 140 pts, joten useimmat vastustajat jättävät suht rauhaan, koska kalliimpiakin kohteita on. Kun vielä pojat sais lascannoneistaan tehoa paremmin irti. Ajoneuvot on saanut lähinnä pintanaarmuja...
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
No, siis homman nimi o se et jos huomaan et ne tarttee nopeutta enkä haluu riskeerata DS:ssää, ni ostan niille Rhinon.
JA mitä figuihin tulee ni oon hommannu muovisii SM-Termuii ja konvaan niist CSM-termui
Sama o mun Mariineill
Lähetän galleriaan kuvii jahka saan ne valmiiks
Anyways, jatketaa... Siis oleteks te sitä mieltä et Possut (ja Chosenit) o kustannustehokkampii ku Termut?
JA mitä figuihin tulee ni oon hommannu muovisii SM-Termuii ja konvaan niist CSM-termui
Anyways, jatketaa... Siis oleteks te sitä mieltä et Possut (ja Chosenit) o kustannustehokkampii ku Termut?
Anteeksi kuinka, puhummeko yhä Terminatoreistasi? Ihan vain tiedoksi, Terminator-haarniskaiset soturit eivät mahdu Rhinoon, ainoastaan Land Raideriin.Jan von Carstein kirjoitti:No, siis homman nimi o se et jos huomaan et ne tarttee nopeutta enkä haluu riskeerata DS:ssää, ni ostan niille Rhinon.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
DS on erittäin riskialtis keino, varsinkin terminaattoreille.. Kalliita kun ovat.
Land raider on ainoa järkevä vaihtoehto oikeastaan.
Land raider on ainoa järkevä vaihtoehto oikeastaan.
- Druzhina Captain
- Valvoja
Ei se kuitenkaan ole kovin iso riski, jos valitsee paikan tarpeeksi kaukana pöydän reunasta, niin tupla ykkösten heittö ei ole kovin todennäköinen. Reservistä tulo onkin epävarmempi, mutta luulisi senkin onnistuvan. Ja jos haluaa pelata varmaan päälle teleport hommer on halvempi vaihtoehto kuin Land Raider.Deetwo kirjoitti:DS on erittäin riskialtis keino, varsinkin terminaattoreille.. Kalliita kun ovat.
Land raider on kieltämättä houkutteleva vaihtoehto, sen hinta vain panee miettimään. Toisaalta saa samalla myös lisää raskasta ampumatukea.Deetwo kirjoitti:Land raider on ainoa järkevä vaihtoehto oikeastaan.
Scatteri menee myös helposti pieleen, esim. impassableen tai liian lähelle vihollista tai liian kauas vihollisesta.. jnejnejne 
Lantikka on aika infernaalinen tuhottava välillä myös
Mutta ennemmin sinne sisään ottaisi kyllä powerarmorsetiä ja ehkä termislordin/lutin tms.
Lantikka on aika infernaalinen tuhottava välillä myös
Mutta ennemmin sinne sisään ottaisi kyllä powerarmorsetiä ja ehkä termislordin/lutin tms.
-
Kharn the Betrayer
Niin, ovat ne kyllä ihan kamalia.Kharn the Betrayer kirjoitti:munkin varmaan kantsisi ottaa olbiteratoja(jotakin sinne päi)
niillähän on KAMALAN raskaat ase varustukset.
saakohan niitä olla 5 tai enemmän
Iron Warriorit saavat viisi ja enemmänkin, muut vähemmän (0-3). Codexissa tämäkin tieto toki majailee.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
joojoo, Oblei löytyy.... Ne o nii hyvii.... mut anyways, aattelin seuraavaa:
Jos voi, ni laitan Lordin joll o Termu armouri päällä samaan porukkaan ku mun just konvatut possut ja sit sopivass väliss ne tulee ulos ja pomo käyttää Teleport homerr( niinku joku jop sano) ja sit tapellaa
Tää oli ehkä vähä sekasta,olen vähän väsynyt, mut kai tajusitte?
Jos voi, ni laitan Lordin joll o Termu armouri päällä samaan porukkaan ku mun just konvatut possut ja sit sopivass väliss ne tulee ulos ja pomo käyttää Teleport homerr( niinku joku jop sano) ja sit tapellaa
Tää oli ehkä vähä sekasta,olen vähän väsynyt, mut kai tajusitte?