Albionin kansan kova kohtalo
-
Musta Setä
- Cacodemoni
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Ja liskojen armybookissahan tuo on kerrottu Korq-Garin fluffissa. Siinä sanotaan kuinka lämminveriset teurastettiin tai ajettiin mereen. Tämä koski kaikkia saarella sillä hetkellä olleita, niin alkuasukkaita kuin tulokkaita muista kansoista.Eraphion kirjoitti: C.En nyt niin täydellistä Albionin fluffitietoutta osaa mutta ei se sammakkosoturi niitä kelttiläisiä sieltä nirhannu.. Chronikka 2003/annual 2002 sanotaan siitä että ne meni sinne old one linnaan ja kasvatti viidakon ympärillä mutta saarellahan on myös monien muiden kansojen mestoja kuten empirella kaksi kilpailevaa siirtokuntaa joille jo suunniteltiin elector paikkaa..
Liskojen armybook taitaa olla tiedoiltaan uudempi.
Oletkos katsellut vähään aikaan Wood Elf kuvia Sääntökirjasta? Näyttävät niissä villemmiltä kuin beastmanit. Ja uuden laitoksen Weedyistä on kuulemma tarkoitus tulla synkempiä ja hieman beastmanien kaltaisia.Gorkiporki kirjoitti:Wood Elffit on varmaan tuleva armeijaprojekti mutta ei nykyisillä figuilla. On siellä jotain hienojakin mutta muoviset on tehty joskus vuonna 1 ja 2. Onhan nuo wardancerit kyllä aika keltien näköisiä, tosin niilläkin on sukkahousut jalassa
U fail.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Olen, tosin aina noihin kuviin ei voi luottaa. Olisihan se ihan hyvä juttu mun näkökulmasta, mutta toisaalta en tiedä mitä nykyisiä figuja omistavat tykkäävät siitä jos wood elffien ulkonäkö muuttuu kovin rankasti. Eli sitä ei tiedä mitä GW päättää tehdä figujen suhteen.MagnuM kirjoitti:Oletkos katsellut vähään aikaan Wood Elf kuvia Sääntökirjasta? Näyttävät niissä villemmiltä kuin beastmanit. Ja uuden laitoksen Weedyistä on kuulemma tarkoitus tulla synkempiä ja hieman beastmanien kaltaisia.Gorkiporki kirjoitti:Wood Elffit on varmaan tuleva armeijaprojekti mutta ei nykyisillä figuilla. On siellä jotain hienojakin mutta muoviset on tehty joskus vuonna 1 ja 2. Onhan nuo wardancerit kyllä aika keltien näköisiä, tosin niilläkin on sukkahousut jalassa
Tarkoitatko tätä todella, vaiko ehkä kuudetta laitosta?MagnuM kirjoitti:Joten luultavasti WE:n ulkonäkö muuttuu aika radikaalisti seitsämänteen laitokseen.
Jostain kuulin, että welffit jäävät kokonaan seitsemänteen edikkaan, mutta en silloin uskonut... toivottavasti tämä oli virhe...
Gere curam mei finis.
Ennen kyllä,mutta kun Dark Elffit rupes tekemään niitä raidejansa lustriaan niin Lizardmanit luulivat heitä High Elffeiksi(joita ne osin ovat) ja katkaisivat kaikki yhteydet "lämminverisiin"Sipulih kirjoitti:Jep, Old Onet opettivat Elfit taikomaan.
Ja High Elffit ovat hyvässä sovussa Lizardmenien kanssa, jotka taitavatkin olla ainut rotu joka voi käydä Lustriassa ilman saamatta myrkkyneulaa kaulaansa ;p.
Off topic: muistakaa ei warhammerissä ole varsinasta pahaa ja hyvää. Tuskin kaaos soturikaan ajattele olempas minä paha kun teurastin tuon pikku hippiäis elffin joka vaan tuli tielle. kaikki "hyvät" (eli helffi, Bretit,empire...) näkevät kaaoksen pahana koska ne rikkovat heidän "rauhaansa" kun taas kaaos näkee "hyvät" pahana koska ne vaan ovat heidän tiellä. Itse pelaan Helffeillä joten luonnollisesti näen kaamoksen pahana ja lissut neutraalina. Eihän empirekään ole puhtaasti hyvä koska ihmisellä on sellainen tauti kun kateus joka aiheuttaa sotia, tappamista, jne. Luultavasti albion kansan tappamisellakin oli jokin tärkeä tarkoitus.
No vähän alkaa tuntua, että Weedyt jäävät seiskaan. Tai luultavasti käy niin, että tulevat vielä tähän edikkaan, mutta melkein heti sen jälkeen vaihtuu editio, jolloin WE pelaajat pelaavat seiska editiota kuutosen kirjalla... ja odottavat taas koko seuraavan edition läpi uutta kirjaa.Kuolo kirjoitti:Tarkoitatko tätä todella, vaiko ehkä kuudetta laitosta?MagnuM kirjoitti:Joten luultavasti WE:n ulkonäkö muuttuu aika radikaalisti seitsämänteen laitokseen.
Jostain kuulin, että welffit jäävät kokonaan seitsemänteen edikkaan, mutta en silloin uskonut... toivottavasti tämä oli virhe...
Vaikka tuskin GW tekee samaa temppua Weedyille toistamiseen...
U fail.
Tuskin, mutta jonkun rodun on oltava viimeinen julkaistava.MagnuM kirjoitti:Vaikka tuskin GW tekee samaa temppua Weedyille toistamiseen...
Näillä näkymin viimeinen 6:nteen edikkaan julkaistava armeija on Ogre Kingdoms, eikö? Uskoisin, että GW pitää vuoden- pari hiljaista aikaa ennen 7:nnen edition julkaisua.
Kertokaapa, miten edikan vaihdos tapahtuu käytännössä. Nekö vain antavat eteen uudet säännöt ja uudet figut, joiden rinnalla vanhat näyttävät kamalilta, ja rahaa kuluu tuhottomasti uusiin kirjoihin/figuureihin?
Ja milloin edikka vaihtuu? Varmaan heti kun minä olen saanut armeijani valmiiksi. *syvä huokaus*
Ja milloin edikka vaihtuu? Varmaan heti kun minä olen saanut armeijani valmiiksi. *syvä huokaus*
Gere curam mei finis.
- Walloittaja
- Viesti:
Eli 6ed--->7ed vaihto ei tule olemaan kovin suuri, sääntö päivityksiä yms. Armeijakirjat varmaankin pysyvät samoina yms.Kuolo kirjoitti:Kertokaapa, miten edikan vaihdos tapahtuu käytännössä.
Ja milloin edikka vaihtuu?
-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
-
Scar Veteran
- Walloittaja
- Viesti:
Eipä juurikaan. Joitakin vanhoja figuja tullaan varmaan uusimaan (?)Scar Veteran kirjoitti:Eiliikä ei tarvitse huolehtia sitä että kun on saanut armeijan koottua niin GW pistää kauppoihin uudet armeija kirjat ja figut???
-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Uusimaan mukavasti pikkuhiljaa, vai uusimaan kokonaisia armeijoita kerralla? Jälkimmäinen vaihtoehto ei houkuta... mielestäni edikan vaihdon tulisi aina olla vain hienovaraista uudistamista pikkuhiljaa.Walloittaja kirjoitti:Eipä juurikaan. Joitakin vanhoja figuja tullaan varmaan uusimaan (?)Scar Veteran kirjoitti:Eiliikä ei tarvitse huolehtia sitä että kun on saanut armeijan koottua niin GW pistää kauppoihin uudet armeija kirjat ja figut???
-Walloittaja
Gere curam mei finis.
- Walloittaja
- Viesti:
Niihän se varmaan tapahtuukin. Ja lähinnä tarkoitin että joidenkin armeijoiden joitakin figuja. Kuulemani/huhujen perusteella kokonaisia armeijoita ei uusittaisia.Kuolo kirjoitti: mielestäni edikan vaihdon tulisi aina olla vain hienovaraista uudistamista pikkuhiljaa.
-Walloittaja
Ainakin tietääkseni, tälleen huhupuheiden perusteella. Kävisi taas silleen kuin ennenkin, eli tämä 6-->7 on pientä viilailua, ja parantelua. Muutamilla figuilla jne. Sitten kahdeksanteen voi taas tulla seuraava suurempi muutos kuten vitosesta kutoseen.
Sama kait jatkunut jo aikaisemminkin. Eri tavalla kait. 3 = Aika suuri päivitys, 4 = Mitäänsanomaton 5 = Taas suuri uudistus
Sama kait jatkunut jo aikaisemminkin. Eri tavalla kait. 3 = Aika suuri päivitys, 4 = Mitäänsanomaton 5 = Taas suuri uudistus