GW Sneak Peeks + Muita uusia LotR figuja
GW Sneak Peeks + Muita uusia LotR figuja
Tässä on linkki GW:n Sneak Peeksiin...heh!
Viimeksi muokannut Sauron, Su 13.11.2005 13:44. Yhteensä muokattu 23 kertaa.
-
Oberon
-
Kellokoneisto
Napit on ihan jees, mutta GW:n väri valinnat noille on kyllä ihan p*rseestä... Niiden pitäis olla sellasia puna ruskeita , eikä mitään mustia tai sinisiä... Itäläisillä muistaakseni oli sinisiä, sekä punaisia vaatteita, mutti tietääkseni haradeilla... Loota noita mulle, tack...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Jep kellokoneisto vei sanat suustani (oikeestaa sanat sormista) ihan kooleja pikku ukkoja jolla pelata. Mutta kyllä mielummin odotan vähän ja ostan pikku olifantin.
Ohi topicin mut olettekote lukeneet uutta WD:ia (292) siinä kerrottiin että olifantista tulee noitten necronien monolikin kokonen etsit sillai(vähän isoi).
Ohi topicin mut olettekote lukeneet uutta WD:ia (292) siinä kerrottiin että olifantista tulee noitten necronien monolikin kokonen etsit sillai(vähän isoi).
"Brush-licking makes you a better painter"
-
Kellokoneisto
Kyllähän tuo jo tiedettiin, sekä että sieltä on tulossa jotain isoa, se että se on sen landraiderin necron monolithiillä kokoinen ja että se on mûmakil... Mutta, suurin asia mikä minua ainakin nuossa haradeissa pimpittää on, ettei niillä ole valmiiksi kuin noita jousia ja keihäitä... Jos, niille ei saa kilpeen ja hand weaponiin edes optiota niin voi arse... Heittokeihäitä noista voi EHKÄ olla osa...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
Kellokoneisto
-
Oberon
-
Kellokoneisto
-
Oberon
ei ei ei ei... kyllä se norsu ilman kuskiakin tomii, mutta siitä on vain etua. norsu tehtiin TT:n aikaan-->ei piikkejä/rotk:in kuskia-->ne saa blistereissä. kannattaa lukea http://www.thelastalliance.com sivulta löytyvä GT-raportti, sen alkuvaiheilla on selitetty tämä pitemmin kuin minä muistan. ensimmäinen uutinen ainakin tällähetkellä oli toi teksti.
En itse tykännyt Haradeista lainkaan, mutta Dol Amrothin ritarit olivat ihan PIRUN HIENOJA!!!! Niitä ostan heti kun tulevat kaupoihin
.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
-
Kellokoneisto
- makkarafolio
jaajaa.... kyl mä tiedän bottiins että sä noista ritareista tykkäät, mut oikeesti mun rehellinen mielipide: HYI!! HYI!! HYI!! mistä lähtien Lotreissa on ollu noin rumia figuja
meinaan oikeesti, kuten tuolla sanottiinkin niin kyllä niiden niskat katkeis jo ennen 1. taistelua noitten kypärien kanssa
ja oikeesti, hepot suoraan fabasta ja muutenkin, tosin Imrahir oli tosi hieno.... mut keräile vaan bottiins, odotan innolla että pääsen haastamaan ne mun tulevilla haradeillani 
Viimeksi muokannut Krulor, Pe 07.05.2004 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Power is nothing without the Wisdom to use it