WIP - 40K - BA vet kessuja +++ EDIT 26.04.2004 +++
- ankara halla
- Valvoja
*bumb*
Nyt on uusi kuva aikalailla valmiista lopputuloksista. En viitsi aloittaa kokonaan uutta threadia käsittelemään vanhaa aihetta vaan lisäsin kuvan (tosin hieman huonon sellaisen, pitää viellä opetella kameran käyttöä) josta pitäisi saada selvää millaisessa maalissa napit tällä hetkellä ovat.
Arvostelu vapaa
Nyt on uusi kuva aikalailla valmiista lopputuloksista. En viitsi aloittaa kokonaan uutta threadia käsittelemään vanhaa aihetta vaan lisäsin kuvan (tosin hieman huonon sellaisen, pitää viellä opetella kameran käyttöä) josta pitäisi saada selvää millaisessa maalissa napit tällä hetkellä ovat.
Arvostelu vapaa
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Paremmalta nuo näyttää kuin aikaisemmat versiot. Itse olen käyttänyt blood redin syvennyksiin red inkin ja flesh washin sekoitusta. Mustalla inkillä ei todellakaan kannata punaisen syvennyksiä pilata, sillä siitä todellakin tulee palapelimäisen näköinen. Joillakin on tapana pestä koko figu ohennetulla inkillä, mutta sitä en suosittele. Inkki ainoastaan koloihin jos ei halua maalata kohoumia uusiksi. Tuosta kuvasta ei ainakaan hirveästi korostuksia näy varsinkin kun syvennykset ei erotu, joka on minusta ainakin ensisijaisempi kuin reunojen korostus. Tuon inkkisekoituksen laittaminen saisi syvyyttä lisää noihin figuihin, mutta kannattaa kokeilla laimennetulla seoksella aluksi, niin eipähän mene figu pilalle liian tummalla seoksella. Lisäksi tuo sekoitus, kuten inkit muutenkin, kiiltää hieman. Jos lakkaat figusi niin silloin ei huolta, sillä kiilto lähtee lakan jälkeen pois.
- ankara halla
- Valvoja
Eli ohennettu inkki olisi mielestäsi peliliike. Ei sinänsä, en välttämättä ole yhtään eri mieltä.mauno kirjoitti:Paremmalta nuo näyttää kuin aikaisemmat versiot. Itse olen käyttänyt blood redin syvennyksiin red inkin ja flesh washin sekoitusta. Mustalla inkillä ei todellakaan kannata punaisen syvennyksiä pilata, sillä siitä todellakin tulee palapelimäisen näköinen. Joillakin on tapana pestä koko figu ohennetulla inkillä, mutta sitä en suosittele. Inkki ainoastaan koloihin jos ei halua maalata kohoumia uusiksi. Tuosta kuvasta ei ainakaan hirveästi korostuksia näy varsinkin kun syvennykset ei erotu, joka on minusta ainakin ensisijaisempi kuin reunojen korostus. Tuon inkkisekoituksen laittaminen saisi syvyyttä lisää noihin figuihin, mutta kannattaa kokeilla laimennetulla seoksella aluksi, niin eipähän mene figu pilalle liian tummalla seoksella. Lisäksi tuo sekoitus, kuten inkit muutenkin, kiiltää hieman. Jos lakkaat figusi niin silloin ei huolta, sillä kiilto lähtee lakan jälkeen pois.
Itse olen leikitellyt ajatuksella punainen/tummanruskea/vesi/saippua muka-inkki seoksesta jolla kevyesti maalaisi ainoastaan haarniskan syvennykset. Tämä tuskin kiiltäisi samalla tavalla kuin inkki mutta kuitenkin saattaisi vielä entisestään korostaa haarniskan yksityiskohtia. Toisaalta kun mattalakkaan kyllä Mastonilla kaikki pelinappini niin tuskin tuokaan olisi kovinkaan suuri pointti.
Mitä puolestaan oranssiin korostuksiin tulee, niin voisin huomenna tai myöhemmin yrittää ottaa vielä paremman kuvan auringonvalossa jolloin (...edelleen kyllä erittäin kevyestä...) sävytyksestä saisi mahdollisesti paremmin selvää.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"