Land Raider Crusader?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Keripukk
Viesti:

Land Raider Crusader?

Viesti Kirjoittaja Keripukk »

Juu mikä on tämän tankin profiili. ja kannattaako se hankkia jos armyssani on jo vindicator,land raider ja predator jossa heavy bolterit sivuillaja twinlascannonit päällä?
Yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan!!
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Crusader on hyvä vaihtoehto tavalliselle lantikalle jos vastassa on jalkaväkeen painottava vihollinen.
Mutta jos sinulla on jo noin paljon vaunuja, ei Crusader välttämättä ole hyvä vaihtoehto...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Crusader on se päällehöökivämpi versio. Aseissa pienemmät kantomatkat, mutta lähietäisyydeltä tekee kovaa tuhoa mille tahansa. Boostaa myös sisältään rynnivää squadia lähitaistelussa.

Ja sorry, sulla on jo maksimiheavysupportit, vain kolme valintaa per armeija. :(
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

voihan se hankkia itselleen varastoon ja käyttää sit eri armeijoita vastaan... mut itse en hankkisi...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Pelikone

Viesti Kirjoittaja Pelikone »

ja saahan ton lantikan otettua transporttina
Praise the Emperor for his sacrifice,
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Heavy Support valintoja ei ole koskaan liikaa. Varsinkaan minun BA armeijassani jossa niitä on kahdeksan!

Ja sitten Crusaderista, jo itse figu on niin pirun hieno, että pitäisin sitä ihan esteettisellä perusteella hyvänä hankintana. Peliteknisestikkään laite ei ole huono, itseasiassa monella tavalla paljon perus lanttua parempi. Ja saahan sen perus lantun tosiaan transporttina ostettua.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”