Onnettomuuksia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

Noh uusinta uutta tännekkin! Nostin laatikollisen figuja auton ovesta ja leikkasin kyynärvarteeni 5 cm haavan, joka vuosi aivan hemmetisti...arpi tuli...
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

Juuh no kaaduin pyörällä kun koitin 360 liirausta. Oikeassa kädessä nyt tulehtunut pintahaava joka on täynnä hiekkaa. Taitaa maalaukset jäädä parilta viikolta hieman vähemmälle...
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Mahox

Viesti Kirjoittaja Mahox »

Eräänä päivänä onnistuin eka saamaan mattoveitsen peukkuun vuoti kivasti joten laastari siihen. Seuraavana päivänä sama temppu uusiks mutta tällä kertaa vähän alemmaks nii kätevästi siirty laastari alaspäi.
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources." --Albert Einstein
archon

Onnettomuuksista.

Viesti Kirjoittaja archon »

Lisätäämpä tämäkin sähellys onnettomien tapauksien sarjaan.

- WH40K Scandinavian GT-turnaus 04/2004.

Toinen kierros alkamassa. Tuon levyllä armeijani pöydälle, ja jo tässä vaiheessa oli tilat ahtaat. Levy ei mahdu pöydälle, ilam että se murjoisi maastoa taivuttaisi pöytää vaarallisen näköisesti. Laitetaampa alusta tuolille, ja hitaasti hivutetaan tuoli pöydän alle suojaan. Jos itse seisoisin vielä tuolin selkänojan edessä, kukaan ohitse rämpiväkään pääsisi kaatamaan sitä. Maasto, kartta, ja tehtävän läpikäynnin jälkeen noin 5minuuttia myöhemmin päätin jostakin syystä istuutua. Vedin tuolin pöydän alta reippahasti eteeni jolloin levy ja kaikki nappulat kumoutuivat lattialle ryminällä.

Hallissa oli n. 75 pelaajaa plus henkilökunta ja tuon ryminän jälkeen tuli hetken aivan täydellinen hiljaisuus, jonka rikkoi vasta useat "oh ou" , "oh shit" yms. myötätuntoiset kommentit.

Tuho oli täydellistä. Sotilaat jokainen 3-4 osaan, landspeederit aivan alkutekijöihinsä, vain tankit selvisivät pintanaarmuin. Tarpeetonta sanoa että tämä peli häviittin sillä keskittyminen oli enemmänkin pikaliimankäytössä kuin pelin taktisissa elementeissä. Vastustajalle kiitos ymmärtämisestä, ei varmasti ollut hänellekkään juuri se pelielämys mitä tultiin hakemaan.

Mutta on se Jeesus-liima ihmeellistä. Kolmanteen peliin porukka oli taas täydessä kunnossa. Naarmuja siellä täällä mutta se mikä ei tapa, karaisee. Sillä sen jälkeen ei tappioita enään tullutkaan.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Kamreks

Viesti Kirjoittaja Kamreks »

Eilen yöllä en saanut nukuttua ja kuljeskelin huoneessani, liukastuin reppuuni, kaaduin pöytäni päälle bitz-boxi sieltä hyllyltä komeesti lattialle ja koko talo hereille :D
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Ootte te niin tunareita... Itelläni isoin vahinko on kun figut kaatuilee...
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

Astuin eilen vanhan metallisen Men-at-Arms keihäs version päälle. Tosin jalkojen nahka on niin kova ettei onneksi mennyt läpi.
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Opin viime yönä että älkää jättäkö BitzBoxia yöpöydälle..
Tulos oli mukava herätys kun palaset on sängyssä
The small boys have come to see me hang
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Noh tuossa värkkäsin joku aika sitten chesnut inkin kanssa ja olin laittavinani sitä kiinni. No aloin nostamaan sitä sivummalle kun korkki ei ollutkaan kiinni. Inkki pöyälle, monen ukon päälle. Onneksi pöydällä oli pieni muovinen suojus. Lähdin vessaan pelastamaan edes osaa musteesta, unohdin pestä pensselin ja jätin pari maalipurkkia auki. Pensseli pilalle ja maaliin semmonen kuori pinnalle.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Chestnut ink näyttää kuivuttuaan muuten yllättävän paljon kuivuneelta vereltä (tai sitten meillä on kummallinen valaistus). Joka tapauksessa olin eräänä päivänä vaihtelemassa fillariin takakumia ja päätin hoitaa homman aamutakissa kun se on jo valmiiksi aika kaameassa kunnossa. Siinä parvekkeella puuhailin ja yht'äkkiä ovikello soi. No minähän siinä rasvaisilla käsilläni ovea avaamaan ja kiroamaan samalla aika isoonkin ääneen. Oven takaa löytyi sitten tietysti pari jehovan todistajaa joista toinen aloitti (valitettavan tutun) litanian tyyliin "Huomenta päivää, mahtaisittekohan..." Siinä vaiheessa kun kaveri huomasi aamutakin jossa oli pikaliiman jäljiltä aika iloisesti reikiä ja punertavan ruskeita läikkiä sekä rasvaiset ja aika rankasti naarmuuntuneet kädet jäi lause iloisesti kesken. Hetken aikaa seistiin siinä hiljaa, kunnes kysäisin mahtaako herroilla olla ihan asiaakin. Kun vastausta ei kuulunut, vetäisin oven kiinni ja palasin parvekkeelle isoon ääneen kiroten turhaa keskeytystä. Saas nähdä jäivätkö visiitit siihen, vai tulevatko ensi kerralla manaajan kanssa :)
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

noh mie kirjotan tänne uuestaan.
Tässä yksi päivä pelattii laittialla Nólimonin kanssa ja kun menin vaihtaa musiikkii tietokoonellta niin siinä epä huomiossa astuin melkovastamaalatun Talosin päälle.
Noh talos hajos. :D Toine käsi irti,tykki samoin ja lento basen tikku ktkes sinne sisään...
eikä ollu eka kerta ko oon mejä taloseja hajottanu. :D:D
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Ootte te niin tunareita... Itelläni isoin vahinko on kun figut kaatuilee... itellä ei vielä figuja oo (uskoisin että huomenna on) mutta kaverien figut on pari kertaa kaatunu eikä tullu mitään ,ei ees naarmua, figuun eikä minuun...
Losku

Viesti Kirjoittaja Losku »

petskules! Mun kaveri meni kaataan mun chaos blackin lattialle ja omaan sukkaansa ja käveli sitten taloa ympäri hakemassa paperia! Ja black ink on levinny pöydälle ja oon liimannu supergluella sormet kiinni. auts! petskules se sattu ku repi irti.
east

Viesti Kirjoittaja east »

Tarina 1. Kerran kun aloin maalaamaan Talosta, niin sitten unohdin ottaa sen.. mikä ihmeen leijumislaatta nyt onkaa... nonii no sen millä se "lentää". Nii sen unohin ottaa pois. Se hajos ku aloin maalata sitä.

Sitte toinen tarina.

Tarina 2. Olin jättänyt yhden warhammerini keittiön pöydälle kun olin maalannut siinä. Sitten isosiskoni (henkisesti pikkusiskoni) heitti sen seinään ja huusi: "Älä jätä näitä rautanaulojas tänne pöydälle!!".
Siitä lähtien olen alkanut maalata omassa huoneessani. ;)
Kamreks

Viesti Kirjoittaja Kamreks »

east kirjoitti:Tarina 1. Kerran kun aloin maalaamaan Talosta, niin sitten unohdin ottaa sen.. mikä ihmeen leijumislaatta nyt onkaa... nonii no sen millä se "lentää". Nii sen unohin ottaa pois. Se hajos ku aloin maalata sitä.

Sitte toinen tarina.

Tarina 2. Olin jättänyt yhden warhammerini keittiön pöydälle kun olin maalannut siinä. Sitten isosiskoni (henkisesti pikkusiskoni) heitti sen seinään ja huusi: "Älä jätä näitä rautanaulojas tänne pöydälle!!".
Ompas sinulla agressiivinen sisar...:)
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

east kirjoitti:Tarina 2. Olin jättänyt yhden warhammerini keittiön pöydälle kun olin maalannut siinä. Sitten isosiskoni (henkisesti pikkusiskoni) heitti sen seinään ja huusi: "Älä jätä näitä rautanaulojas tänne pöydälle!!".
Ja ei mitään sanktioita tullut..? Jos hajosi niin voit huoletta veloittaa tuplasti figun hinnan (uuden hankinta, maalit, liima ja vaivannäkö). Jos ei hajonnut, voit silti helposti vaatia rahaa, mikäli maali kärsi (ihmettelen jos ei kärsinyt). Jos ei mikään muu tehoa, heitä jotain siskosi omistamaa puoliarvokasta seinään kostoksi. Kuulostaa pahalta, mutta ei-harrastajat harvemmin tajuavat miten raivostuttavaa figun hajoaminen voi olla, maalipinnan kärsimisestä puhumattakaan.
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
east

Viesti Kirjoittaja east »

MangaReaper kirjoitti:
east kirjoitti:Tarina 2. Olin jättänyt yhden warhammerini keittiön pöydälle kun olin maalannut siinä. Sitten isosiskoni (henkisesti pikkusiskoni) heitti sen seinään ja huusi: "Älä jätä näitä rautanaulojas tänne pöydälle!!".
Ja ei mitään sanktioita tullut..? Jos hajosi niin voit huoletta veloittaa tuplasti figun hinnan (uuden hankinta, maalit, liima ja vaivannäkö). Jos ei hajonnut, voit silti helposti vaatia rahaa, mikäli maali kärsi (ihmettelen jos ei kärsinyt). Jos ei mikään muu tehoa, heitä jotain siskosi omistamaa puoliarvokasta seinään kostoksi. Kuulostaa pahalta, mutta ei-harrastajat harvemmin tajuavat miten raivostuttavaa figun hajoaminen voi olla, maalipinnan kärsimisestä puhumattakaan.
Kyllä se aikalailla hajalle meni ja sitte se joutu ostaan 2 saman laista uutta ja vielä anto 10€ lissää rahhaa.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Sanokin että kyseessä oli ForgeWorld mammutti.
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Zherec kirjoitti:Sanokin että kyseessä oli ForgeWorld mammutti.
*REPS* :P
HAHAHAAA!
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
retro|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja retro| »

No minä olen perinteisesti viillellyt sormeen veitsellä ja kaatanu maalipurkkeja. Mutta veljeni on sutannut oikein yhden maton valkoisella.
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”