Heh, ajattelin tässä nyt hieman postimäärääni nostaa

Ei vaineskaan.
Olen itse ottanut sellaisen kannan, että en puhu harrastuksestani ihmisille jotka eivät sitä ymmärtäisi. Voisin siis sanoa, että häpeän harrastustani!
Mutta kyllä siitä keskustelen muutaman kaverini kanssa. Parhaat ystäväni ovat jo sisäistänyt perusajatuksen, ja useat kaverini, kuvataiteellisesti lahjakkaat, pitävät figuurien maalauspuolesta.
Kunhan olen saanut GK terminaattoriryhmän maalattua vien sen kavereilleni kouluun näytille, sillä he sitä pyysivät. Näytän niitä myös pahoille pojille takapulpetista, jos he pyytävät, mutta käteen en niitä anna, söisivät kuitenkin.

Toinen juttu, siitä jääkiekosta. Itse pelasin 8 vuotta jääkiekkoa (olen nyt peruskoulun viimeisellä luokalla) ja pidän lajista yhä, jatkankin sitä nyt tuomarina. Ja olen läheltä nähnyt, että aika moni jääkiekkoilija on ihan kunnon tyyppi, suurin osa heistä aivan mukavia hemmoja, hekin pitävät musiikista, sekä kuvataiteesta ihan kuin me muutkin. Siinäpä se turha, paikoillaan jankkaava vuodatukseni.
Minusta, kuten yllä jo sanottu, figuharrastus on jollakin tapaa leikkimistä, mitä vikaa on leikkimisessä? Mutta jos sitä ajattelee pelinä, se on ihan samaa pataa shakin ja tietokonepelejen kanssa. kallista kylläkin.
Itse en juuri juo, en polta, mutta silti olen monessa mukana. Eikä ystäviäni ainakaan häiritse Harrastukseni.
huhhuh aika turha teksti, mutta tulipa kirjoitettua