Turnajaiset!
-
wild rider of saim hann
-
Ar-Senator
Siis onko tämän käyttäjä vielä taistellut, vai pääsikö suoraan jatkoon? Jälkimmäisessä tapauksessa voi tehdä uuden hahmon (julmaa, mutta olkoot), muuten käytetään niin kuin sinä luulit vaikka vähän sen käyttäjä kärsiikin, muuten se on täysin ylivoimainen.AnlaShok kirjoitti:Hmm, Curmudgeonly Clobberan kanssa on vähän epäselvyyttä. Ilmeisesti ase estää vihollista lyömästä koko lopputaistelussa (minä olin käsittänyt että samalla vuorolla, vähän kuten wanha thunder hammer), mikä on kyllä melko overpowered IMO. Harmi ettei asia tullut esille aiemmin, nyt kun joutuu joko kyseinen hahmo tai turnaustasapaino kärsimään...
Olet vähän myöhässä kyselemässä pistehyvityksistä, kun turnaus on jo alkanutwild rider of saim hann kirjoitti:saako tomb kingin taoista mitään hyvitystä pisteissä?
ja oletko varma detwo että nuo molemmat vaikuttavat vai vain yhdesti se 1wound=2 wound systeemi?
Olen varma, tarkistin asian hyvissä ajoin..
Veikkaisin että vaikuttavat pelissäkin noin, mutta varmuutta taas ei ole miten studio tälläisestä ajattelee.
Until standing corrected...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastustajalla oli hatred, joka siis kumosi tuon säännön ensimmäisellä vuorolla.The Senator kirjoitti:Edit: AnlaShok, Armor of Damnation ei toiminut ensimmäisellä kierroksella! Kyllähän sen pitäisi toimia, eikö?
Muistin kyllä. Hahmot kun ovat tietokannassa niin mikään muu ei voi unohtua kuin manuaalisesti lisättävät steedit (joiden merkitys vahingontuotossa on kyllä sangen olematon) sekä erikoistapaukset (4+ wardi vs S>5). Pyrin kyllä doublecheckaamaan aina kaiken.Oikolukurölli kirjoitti:AnlaShok, muistitko käyttää Virtue of Knightly Temperiä ottelussa 7?
Gaston voitti joka tapauksessa! Hyvä Gaston!
Tuo toinen hyökkäys samalla vuorolla siis tarkoittaa KT:ta:
+++++HITTING+++++
Gaston de Furieux attacks Carving Luckstone 4 times
Gaston de Furieux inflicts 1.33 wounds with his strength of 6 against Carving Luckstone's toughness of 5.
+++++HITTING+++++
Gaston de Furieux attacks Carving Luckstone 1.33 times
Deetwo varmisti tuon kysymällä minulta. Ja IMO se on hyvin päivänselvä, mutta eri mieltä saa toki olla.jullevi kirjoitti: Tuo on hieman kyseenalainen combo, sillä ei ole päivänselvää että se nelinkertaistaa aiheutetut haavat, mitä combolla ilmeisesti haetaan takaa.
Eikö tuo ole vähän myöhäistä tässä vaiheessa kysyä? Ja siis ei saa. Ainoastaan magic leveleistä saa.wild rider of saim hann kirjoitti:saako tomb kingin taoista mitään hyvitystä pisteissä?
Taisteli ja hävisi. Todella ikävää kyllä :(The Senator kirjoitti:Siis onko tämän käyttäjä vielä taistellut, vai pääsikö suoraan jatkoon? Jälkimmäisessä tapauksessa voi tehdä uuden hahmon (julmaa, mutta olkoot), muuten käytetään niin kuin sinä luulit vaikka vähän sen käyttäjä kärsiikin, muuten se on täysin ylivoimainen.AnlaShok kirjoitti:Hmm, Curmudgeonly Clobberan kanssa on vähän epäselvyyttä. Ilmeisesti ase estää vihollista lyömästä koko lopputaistelussa (minä olin käsittänyt että samalla vuorolla, vähän kuten wanha thunder hammer), mikä on kyllä melko overpowered IMO. Harmi ettei asia tullut esille aiemmin, nyt kun joutuu joko kyseinen hahmo tai turnaustasapaino kärsimään...
-
wild rider of saim hann
Näin on.wild rider of saim hann kirjoitti:Eli siis liche priestitkään eivät olisi saaneet hyvitystä kun heillä ei ole magic leveleitä? Paitsi, että heidät lasketaan velhoiksi.
Tuskin kukaan on edes harkinnut lichepriestin ilmoittamista kuitenkaan, ei pelkillä velhoilla ole mitään mahdollisuuksia tälläisessä turnajaisessa.
Varmaan kaikki esim. Hordes of Chaos ja Vampirecounts hahmot ovat herotasoisia, pirun kovia tappelijoita nekin ja lordiosaston miehet on taas sen verran kalliita ettei niitä älykkäästi saa mukaan.valnir the reaper kirjoitti:Olen ihmeissäni että pääsin tokalle kierrokselle koska mulla on hero tason äijä. Onko kellään muulla heroa kun mulla? Vieläkun voiton veis tästä niin kyllä ois mahtavaa
EDIT: Mitähän taas ajattelin, vampire countteja tarkoitin tietysti, vaikka eihän se mikään herotaisoinen ole
Wraith on aika poika kyllä tälläisessä turnauksessa... samoin mahdollisesti wighti. Mutta ei kyllä ihan voittaja-ainesta sentään.
Noh, kaaoksen osalta ainakin lordit varmaan aika vähissä
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 03.05.2004 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmettelisin jos löytyisi yhtään vampire counttia (tai mortal kaaoslordia), sillä he maksavat munasillaankin yli 200pts (ja turnajaisten pisteraja on 250pts).VD kirjoitti:Ei ne herot niiiin huonoja ole. Mutta countit ovat parempia kuin loordit. Veikkaan että countit ovat yleisin VC.
Löytyykö muuten identtisiä sankareita ollenkaan ?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hmm odotas, minulta löytyijullevi kirjoitti:Ihmettelisin jos löytyisi yhtään vampire counttia (tai mortal kaaoslordia), sillä he maksavat munasillaankin yli 200pts (ja turnajaisten pisteraja on 250pts).VD kirjoitti:Ei ne herot niiiin huonoja ole. Mutta countit ovat parempia kuin loordit. Veikkaan että countit ovat yleisin VC.
Löytyykö muuten identtisiä sankareita ollenkaan ?
Eli tyyppi on Blood dragon Vampire Count:
Magic Level 1
Sword of battle +1 att
Red fury +1att
Rides barded Nightmare
Second weapon
Full Plate armour
Statit:
MV MS BS ST TO WO IN AT LD Save
6 9 5 5 5 3 7 7 9 2+
Plus Nightmaren yksi ST3:n attacki WS 2:lla.
Tommosen silloin säädin. Todellakaan ei riittänyt tässä turneessa.
Mutta tällä perusteella vaadin otteluni uusimista, sillä sain käyttööni ottelusa sain 5+ saven. Enkä omaamaani 2+:aa.
Eli minä vaadin uusintaa.
-
Brightstar
Johtuisikohan tämä saven tiputus kenties vastustjan kovasta voimasta?VD kirjoitti:Mutta tällä perusteella vaadin otteluni uusimista, sillä sain käyttööni ottelusa sain 5+ saven. Enkä omaamaani 2+:aa.
ja muutenkin, ei tuolla hirviöllä ole 7 hyökkäystä vaan 6. Maagisia aseita ei voi combottaa ei-maagisten aseitten kanssa.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
No joo, mutta tuskin nyt ihan kolmea :OBrightstar kirjoitti:Johtuisikohan tämä saven tiputus kenties vastustjan kovasta voimasta?VD kirjoitti:Mutta tällä perusteella vaadin otteluni uusimista, sillä sain käyttööni ottelusa sain 5+ saven. Enkä omaamaani 2+:aa.
ja muutenkin, ei tuolla hirviöllä ole 7 hyökkäystä vaan 6. Maagisia aseita ei voi combottaa ei-maagisten aseitten kanssa.
Mutta joo huomasin mutta vasta myöhään. Ja anlashock oli sen kyllä korjannutkin.
Kazik Braveheart has total of 1.89 wound rolls with normal strength.VD kirjoitti:No joo, mutta tuskin nyt ihan kolmea :O
Kazik Braveheart inflicts 1.26 wounds with his strength of 6 against Mizuel the Spoiled's toughness of 5.
Chance to wound was 67% for a normal hit.
+++++SAVING+++++
Mizuel the Spoiled uses his armour save of 5+.
Mizuel the Spoiled suffers 0.84 unsaved wounds and has 2.16 wounds left.
Ihan oikeinhan tuo on, jos tota tarkoitat. Mizuelilla normaalisti 2+ save, S6 vastaan siitä -3 eli 5+
"The board is set. The pieces are moving"