Turnajaiset!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
wild rider of saim hann

Viesti Kirjoittaja wild rider of saim hann »

saako tomb kingin taoista mitään hyvitystä pisteissä?

ja oletko varma detwo että nuo molemmat vaikuttavat vai vain yhdesti se 1wound=2 wound systeemi?
come brothers follow me...
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

AnlaShok kirjoitti:Hmm, Curmudgeonly Clobberan kanssa on vähän epäselvyyttä. Ilmeisesti ase estää vihollista lyömästä koko lopputaistelussa (minä olin käsittänyt että samalla vuorolla, vähän kuten wanha thunder hammer), mikä on kyllä melko overpowered IMO. Harmi ettei asia tullut esille aiemmin, nyt kun joutuu joko kyseinen hahmo tai turnaustasapaino kärsimään...
Siis onko tämän käyttäjä vielä taistellut, vai pääsikö suoraan jatkoon? Jälkimmäisessä tapauksessa voi tehdä uuden hahmon (julmaa, mutta olkoot), muuten käytetään niin kuin sinä luulit vaikka vähän sen käyttäjä kärsiikin, muuten se on täysin ylivoimainen.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

wild rider of saim hann kirjoitti:saako tomb kingin taoista mitään hyvitystä pisteissä?

ja oletko varma detwo että nuo molemmat vaikuttavat vai vain yhdesti se 1wound=2 wound systeemi?
Olet vähän myöhässä kyselemässä pistehyvityksistä, kun turnaus on jo alkanut :D

Olen varma, tarkistin asian hyvissä ajoin..
Veikkaisin että vaikuttavat pelissäkin noin, mutta varmuutta taas ei ole miten studio tälläisestä ajattelee.

Until standing corrected...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Höh, tuli Mizuelille turpaan niin että horahti :D
No millä sen kääpiön kaataa kun se seivaa kaiken... Hmm säälittävää, nighmareni teki kerran enemmön woundeja kuin itse hahmoni.

Ei tainnut riittää se että iskee 7 kertaa petskules.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

The Senator kirjoitti:Edit: AnlaShok, Armor of Damnation ei toiminut ensimmäisellä kierroksella! Kyllähän sen pitäisi toimia, eikö?
Vastustajalla oli hatred, joka siis kumosi tuon säännön ensimmäisellä vuorolla.
Oikolukurölli kirjoitti:AnlaShok, muistitko käyttää Virtue of Knightly Temperiä ottelussa 7?

Gaston voitti joka tapauksessa! Hyvä Gaston!
Muistin kyllä. Hahmot kun ovat tietokannassa niin mikään muu ei voi unohtua kuin manuaalisesti lisättävät steedit (joiden merkitys vahingontuotossa on kyllä sangen olematon) sekä erikoistapaukset (4+ wardi vs S>5). Pyrin kyllä doublecheckaamaan aina kaiken.

Tuo toinen hyökkäys samalla vuorolla siis tarkoittaa KT:ta:

+++++HITTING+++++
Gaston de Furieux attacks Carving Luckstone 4 times
Gaston de Furieux inflicts 1.33 wounds with his strength of 6 against Carving Luckstone's toughness of 5.

+++++HITTING+++++
Gaston de Furieux attacks Carving Luckstone 1.33 times
jullevi kirjoitti: Tuo on hieman kyseenalainen combo, sillä ei ole päivänselvää että se nelinkertaistaa aiheutetut haavat, mitä combolla ilmeisesti haetaan takaa.
Deetwo varmisti tuon kysymällä minulta. Ja IMO se on hyvin päivänselvä, mutta eri mieltä saa toki olla.
wild rider of saim hann kirjoitti:saako tomb kingin taoista mitään hyvitystä pisteissä?
Eikö tuo ole vähän myöhäistä tässä vaiheessa kysyä? Ja siis ei saa. Ainoastaan magic leveleistä saa.
The Senator kirjoitti:
AnlaShok kirjoitti:Hmm, Curmudgeonly Clobberan kanssa on vähän epäselvyyttä. Ilmeisesti ase estää vihollista lyömästä koko lopputaistelussa (minä olin käsittänyt että samalla vuorolla, vähän kuten wanha thunder hammer), mikä on kyllä melko overpowered IMO. Harmi ettei asia tullut esille aiemmin, nyt kun joutuu joko kyseinen hahmo tai turnaustasapaino kärsimään...
Siis onko tämän käyttäjä vielä taistellut, vai pääsikö suoraan jatkoon? Jälkimmäisessä tapauksessa voi tehdä uuden hahmon (julmaa, mutta olkoot), muuten käytetään niin kuin sinä luulit vaikka vähän sen käyttäjä kärsiikin, muuten se on täysin ylivoimainen.
Taisteli ja hävisi. Todella ikävää kyllä :(
wild rider of saim hann

Viesti Kirjoittaja wild rider of saim hann »

Eli siis liche priestitkään eivät olisi saaneet hyvitystä kun heillä ei ole magic leveleitä? Paitsi, että heidät lasketaan velhoiksi.
come brothers follow me...
Deetwo

wild rider of saim hann kirjoitti:Eli siis liche priestitkään eivät olisi saaneet hyvitystä kun heillä ei ole magic leveleitä? Paitsi, että heidät lasketaan velhoiksi.
Näin on.

Tuskin kukaan on edes harkinnut lichepriestin ilmoittamista kuitenkaan, ei pelkillä velhoilla ole mitään mahdollisuuksia tälläisessä turnajaisessa.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

No niin. Arvatkaa mitä? Aivan, olen taas viikon poissa kotoa. Nettimahdollisuuksista en taas tiedä yhtään mitään, mutta uskoisin että pääsen täällä käymään ainakin pari kertaa. Toinen kierros tulee sitten pe-la-yönä tai suosiolla lauantaina.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Örkkini taisteli, ja hävisi iskuihin joita vastustajan ei olisi pitänyt pystyä tekemään.
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

Garagrei Grudgebearer!! May the best ME win!
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
IVIaster

Viesti Kirjoittaja IVIaster »

Mukavaa, ja minä luen tämän vasta nyt blaa
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Olen ihmeissäni että pääsin tokalle kierrokselle koska mulla on hero tason äijä. Onko kellään muulla heroa kun mulla? Vieläkun voiton veis tästä niin kyllä ois mahtavaa :)
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Deetwo

valnir the reaper kirjoitti:Olen ihmeissäni että pääsin tokalle kierrokselle koska mulla on hero tason äijä. Onko kellään muulla heroa kun mulla? Vieläkun voiton veis tästä niin kyllä ois mahtavaa :)
Varmaan kaikki esim. Hordes of Chaos ja Vampirecounts hahmot ovat herotasoisia, pirun kovia tappelijoita nekin ja lordiosaston miehet on taas sen verran kalliita ettei niitä älykkäästi saa mukaan.

EDIT: Mitähän taas ajattelin, vampire countteja tarkoitin tietysti, vaikka eihän se mikään herotaisoinen ole :D
Wraith on aika poika kyllä tälläisessä turnauksessa... samoin mahdollisesti wighti. Mutta ei kyllä ihan voittaja-ainesta sentään.
Noh, kaaoksen osalta ainakin lordit varmaan aika vähissä :)
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 03.05.2004 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Vc? Muistelin että vc:n hero äijät olis aika huonoja ( ei tosin necrot mutta niitäpä ei taida turnauksissa näkyä.) Tosin jos ei loordia saa mahutettua niin se on sillon pakko ottaa se hero.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Ei ne herot niiiin huonoja ole. Mutta countit ovat parempia kuin loordit. Veikkaan että countit ovat yleisin VC.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

VD kirjoitti:Ei ne herot niiiin huonoja ole. Mutta countit ovat parempia kuin loordit. Veikkaan että countit ovat yleisin VC.
Ihmettelisin jos löytyisi yhtään vampire counttia (tai mortal kaaoslordia), sillä he maksavat munasillaankin yli 200pts (ja turnajaisten pisteraja on 250pts).

Löytyykö muuten identtisiä sankareita ollenkaan ?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

jullevi kirjoitti:
VD kirjoitti:Ei ne herot niiiin huonoja ole. Mutta countit ovat parempia kuin loordit. Veikkaan että countit ovat yleisin VC.
Ihmettelisin jos löytyisi yhtään vampire counttia (tai mortal kaaoslordia), sillä he maksavat munasillaankin yli 200pts (ja turnajaisten pisteraja on 250pts).

Löytyykö muuten identtisiä sankareita ollenkaan ?
Hmm odotas, minulta löytyi :D. Tosin se hävisikin heti alussa :)
Eli tyyppi on Blood dragon Vampire Count:
Magic Level 1
Sword of battle +1 att
Red fury +1att
Rides barded Nightmare
Second weapon
Full Plate armour
Statit:

MV MS BS ST TO WO IN AT LD Save
6 9 5 5 5 3 7 7 9 2+
Plus Nightmaren yksi ST3:n attacki WS 2:lla.

Tommosen silloin säädin. Todellakaan ei riittänyt tässä turneessa.
Mutta tällä perusteella vaadin otteluni uusimista, sillä sain käyttööni ottelusa sain 5+ saven. Enkä omaamaani 2+:aa.

Eli minä vaadin uusintaa.
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

VD kirjoitti:Mutta tällä perusteella vaadin otteluni uusimista, sillä sain käyttööni ottelusa sain 5+ saven. Enkä omaamaani 2+:aa.
Johtuisikohan tämä saven tiputus kenties vastustjan kovasta voimasta?
ja muutenkin, ei tuolla hirviöllä ole 7 hyökkäystä vaan 6. Maagisia aseita ei voi combottaa ei-maagisten aseitten kanssa.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Brightstar kirjoitti:
VD kirjoitti:Mutta tällä perusteella vaadin otteluni uusimista, sillä sain käyttööni ottelusa sain 5+ saven. Enkä omaamaani 2+:aa.
Johtuisikohan tämä saven tiputus kenties vastustjan kovasta voimasta?
ja muutenkin, ei tuolla hirviöllä ole 7 hyökkäystä vaan 6. Maagisia aseita ei voi combottaa ei-maagisten aseitten kanssa.
No joo, mutta tuskin nyt ihan kolmea :O

Mutta joo huomasin mutta vasta myöhään. Ja anlashock oli sen kyllä korjannutkin.
Vala

Viesti Kirjoittaja Vala »

VD kirjoitti:No joo, mutta tuskin nyt ihan kolmea :O
Kazik Braveheart has total of 1.89 wound rolls with normal strength.
Kazik Braveheart inflicts 1.26 wounds with his strength of 6 against Mizuel the Spoiled's toughness of 5.
Chance to wound was 67% for a normal hit.
+++++SAVING+++++
Mizuel the Spoiled uses his armour save of 5+.
Mizuel the Spoiled suffers 0.84 unsaved wounds and has 2.16 wounds left.

Ihan oikeinhan tuo on, jos tota tarkoitat. Mizuelilla normaalisti 2+ save, S6 vastaan siitä -3 eli 5+
"The board is set. The pieces are moving"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”