Sisteri testiteemalla

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Deetwo

Sisteri testiteemalla

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Tuollaisen sutaisin, kuva on huono tosin, jälki varsinkin tuossa kankaassa on hitusen verran laadukkaampaa (siinä on parikymmentä ohutta glazelayeriä), metallit kökköä taas kuten kuvassakin :)

Ihan tyytyväinen olen lopputulokseen kyllä, eräs parhaita nappejani tähän mennessä.

Luultavasti suunitelmissa femalechaos, senpä takia kasvotkin ovat rotting fleshiä ja silmät pelkkää keltaista ;)

http://deetwo.daug.net/figut/testisisko.jpg

Enjoy :) Kommenttia saa antaa ihan mistä huvittaa ja jaksaa, arvostan kyllä jos nappini edes huomataan :P
Viimeksi muokannut Deetwo, Ke 05.05.2004 00:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: Sisteri testiteemalla

Viesti Kirjoittaja Abu »

Ihan siisti nappi, tosin noita merkkejä voisit ainakin hioa pois, esim. tuossa selkärepussa.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Kuva on tosiaan aika huono, mutta sen perusteella mitä sai selvää niin hieno figu. Tosiaan vois noita merkkejä jotenkin pois ottaa. Esim. just hiomalla tai jos jonkun paremman tavan keksis...
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Deetwo

Tuli tuo kaaosidea vasta siinä vaiheessa kun nappi oli kasvoja vaille valmis :D
Noh, ehkä teen jotain niille, mutta en kokonaan poista kuitenkaan...

Sen kaoottisempaa jos on vielä vanhoja merkintöjä, sitäpaitsi nuo fleur de lysit on siistejä :)
Wolffer

Viesti Kirjoittaja Wolffer »

Se on ihan hieno. Värit kylläkin hieman oudot no pistetään se kaaoksen piikkiin. Ja sitten vielä basesta, se on hieno mutta hiekkaa on "pudonnut" basen reunalta ja se näyttää rumalta muuta vikaa ei huomannut ihan siisti nappi. OT Itse tulen maalaamaan omat (WH)siskoni aika varmasti
oranssilla ja sinisellä ne kun ovat vastavärejä. /OT
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

En tiedä haittaako "kaaottisuus", se ehkä tekee siitä jopa realistisemman. Kasvoissa oli tosi hieno väri!

edit: ai kyseessä olikin kaaossisko, voisi joskus lukeakin...
Deetwo

Wolffer kirjoitti:Se on ihan hieno. Värit kylläkin hieman oudot no pistetään se kaaoksen piikkiin. Ja sitten vielä basesta, se on hieno mutta hiekkaa on "pudonnut" basen reunalta ja se näyttää rumalta muuta vikaa ei huomannut ihan siisti nappi. OT Itse tulen maalaamaan omat (WH)siskoni aika varmasti
oranssilla ja sinisellä ne kun ovat vastavärejä. /OT
Itse olen molempia kokeillut, tiukasti rajattuna basen päälle hiekka/ruoho ja sitten koko basen peittävä.. Pidän molemmista, FB skirmaajani ovat kaikki kokonaan reunoja myöten basetettuja ja lähes kaikki muut sitten rajattuja yläpintaan.
Ajattelin että ihan tarkoituksella kokeilen nyt tuollaista :)

Olen sitä mieltä että värien pitää olla "oudot".. tai ainakin erillaiset. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta maalata ns. normaaleja väriteemoja, joten pitää aika mietiskellä jotain omia sitten :)

Ennenkaikkea pidän lojalistimodeleista maalattuina/konvertoituina kaaokseksi... näin saamme napin pari astetta iivilimmäksi kuin tyypilliset kaaosnapit :D
east

Viesti Kirjoittaja east »

Komeita! Ei kun siis kauniita!
Mutta nuo kasvot vois olla vähän eri väriset.
Deetwo

east kirjoitti:Komeita! Ei kun siis kauniita!
Mutta nuo kasvot vois olla vähän eri väriset.
Jep, niin vois.. tuli aivan liian kirkkaat suhteessa muihin väreihin :)
Noh, ens kerralla sitten :D
koni

Viesti Kirjoittaja koni »

eräs hieno keino noille merkinnöille on ottaa semmoinen pieni veitsi (ja sen veitsen pitää olla sellainen että sillä ei ole väliä tylsistyykö se) ja sitten vain viiltelet sitä merkkiä, niin että se näyttäisi siltä että tämä "daughter of chaos" olisi raivona tuhonnut tätä imperialisti merkintää
tällehän on jopa mahdollisesti fluffi pohjaa
Trollkin

Viesti Kirjoittaja Trollkin »

onhan fleur de lysit aika hienoja kyllä samaten kuin kaikki muutkin symbolit jota tuo sisteri kantaa mutta eihän siinä ole järkeä(oma mielipiteeni) fluffillisesti että sisteri olisi korruption jälkeen pitänyt oman haarniskansa. Kyllähän kaaosjumalien siunaama stuffi aina on parempaa kuin heikkojen keisariin turvaajien
Ei näe mitä edess' on kun kuu jo peitti auringon
koni

Viesti Kirjoittaja koni »

Trollkin kirjoitti:onhan fleur de lysit aika hienoja kyllä samaten kuin kaikki muutkin symbolit jota tuo sisteri kantaa mutta eihän siinä ole järkeä(oma mielipiteeni) fluffillisesti että sisteri olisi korruption jälkeen pitänyt oman haarniskansa. Kyllähän kaaosjumalien siunaama stuffi aina on parempaa kuin heikkojen keisariin turvaajien
öö mutta eikö se ole niin että yleensä kun nuo esim. joku SM kääntyy kaaokselle niin ne uudelleen pyhittää haarniskansa kaaokselle tai joissain tapauksissa varmaan haarniska korruptoituu sitä mukaa kun SM:kin korruptoituu... tai jotain sinne päin :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”