Sotavasaran Jatkotarinat

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Grond

Sotavasaran Jatkotarinat

Viesti Kirjoittaja Grond »

FaBa:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... /faba.html

Ja 40k:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... elkyt.html

Minä en nyt laita tälle Tiedote-statusta, uskoakseni tämä pysyy ylhäällä muutenkin :). Jos ei, niin tätä voi uppia välillä.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Pahoittelen oman tarinan pätkäni lyhyyttä. Elämää tulikin vietettyä sallittua enemmän ja inspiraatio ei ollut elämisen jälkeen ihan se paras, mutta toivottavasti jätin seuraavalle kirjoittajalle edes hyvät jatkomahdollisuudet. :|
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Minä voisin pahoitella oman tarinani laadun huonoutta. Ideasta tykkään, mutta kirjoitin tekstin lopun (kolme sivua) väsyneenä liian vähällä unella sunnuntai iltapäivänä sen enempiä miettimättä. Yritä Tapsa pärjätä seuraavasta osasta, jätin kuitenkin aika paljon tulkinnan ja jatkon varaa tuohon, valitse siitä mihin suuntaan tahdot lähteä. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

No nyt ollaan saatu tarinat aloitettua. Hyvää työtä molemmat, odottelen innolla jatkoa.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Davet on kaiketi minun aikaansaannostani? En oo vähään aikaan kirjoittanut siitä, joten tämäkö on sen tulevaisuus? Noh, kumminkin, olihan tuo oikein hieno tarina. Tästä on varmasti Tapsan hyvä jatkaa, puhumattakaan minusta :D
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Hmmm, joko saa laittaa jatkoa? :D Siis miten, lähetänkö tämän nyt Grondille vai? En ole ihan varma lopusta, mutta jonkun on siitä nyt jatkettava. Sisulla vain eteenpäin. ;)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Mainiota juttuja molemmat. 40K jutussa vähän ihmetytti miten Stormtrooper kessu tietää Khornen nimen, mutta toisaalta, voihan hyvinkin olla että Sergei ei ole ekaa kertaa pappia kyydissä. ;)

FB tarina oli mainio, Rune oli jättänyt selvät ohjenuorat jatkoon. Itse äänestän Mordheimiä, mutta toisaalta, sehän on täysin Tapsan päätettävissä.. :P
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Tämä ei ollut Runen paras tarina, mikä on ainoastaan hyvä asia - nyt minun ei tarvitse kantaa niin suuria paineita tälle samalle tasolle yltämisestä... Ei niin, etteikö tämä olisi ollut hyvä tarina. Se nimittäin oli hyvä tarina. (Eikun oikeasti, se oli hyvä!)
JarLoz kirjoitti:FB tarina oli mainio, Rune oli jättänyt selvät ohjenuorat jatkoon. Itse äänestän Mordheimiä, mutta toisaalta, sehän on täysin Tapsan päätettävissä :D
Tahdonkin heti aluksi kertoa, että minulla ei ole mitään aikomuksia noudatella sokeasti ohjenuoria tyyliin "en voi tehdä mitään, mitä Rune ei ole suunnitellut, sillä minulla ei ole omia aivoja enkä pysty ajattelemaan itse". En kyllä heitä valmisteluja menemäänkään, kun Rune on ne taidokkaasti pystyttänyt. Itse asiassa tiedänkin jo täsmälleen, mitä minä tulen tekemään! Te ette pidä siitä. Te ette TODELLAKAAN tule pitämään siitä...

EDIT: Olipa sekava viesti.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Ei, en tarkoittanutkaan että noita on pakko sokeasti noudattaa, mutta olipahan nyt edes jotain jatkontynkää tuossa tarjolla...

...Ehkäpä on parasta jos vain pidän pääni kiinni. :roll:
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ei hemmettiä, se tapattaa Kurtin ja brettinihti tulee ja ottaa koko roskan ohjat käsiinsä! :D No siis, tiedän kyllä ettei tämä ollut todellakaan mikään parasta mitä minulta löytyy, ihan liiankin hyvin tajuan. Mutta pääasia oli että sain tehtyä, right? ;) Ja ei, en missään vaiheessa odottanutkaan että kaikkien olisi pakko valita joku vaihtoehto noista, tottakai se on seuraavan kirjoittajan päätettävissä mitä tekee seuraavaksi. Minusta se ei enää ole kiinni, tahdoin vain antaa jotain suuntaviitoitusta seuraavalle kirjoittajalle (en muuten edes muistanut sen olevan Tapsa ;) ) vaikkei hän sitä kaipaisikaan. Mutta kiitos vain, tiedän ettei tuo ole mitään superhienoa. Ajaa asiansa. Ja Tapsahan voi kirjoittaa sen juttunsa niinkuin vaikka huomiseksi? ;) Tahdon nähdä mitä saat aikaan.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Groo ond. Faba puolella loppuosassa on yksi tagi-virhe ( br>)

Tarinasta en aio sanoa mitään. Vielä. Teknisesti muutamia kankeita lauserakenteita yms. mutta kyllähän tuota lukee ;)
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Mainio tarina tuo Runen laatima, vaikkakin ei yltänyt aivan sinne Altzheimer Krausin tasolle, mutta oli siltikin todella hyvää. Mielenkiintoisia hahmoja näyttää olevan enemmän kuin tarpeeksi, ominaisuus tarinassa jota arvostan paljon ja se tulee olemaan todella hauskaa kirjoittaa tätä tarinaa. Aieee, I can't wait!
Hyvää settiä oli, nyt vain odottelemaan Tapsan tarinaa. *Laittaa sekunttikellon päälle* 5 minuuttia on enemmän kuin tarpeeksi aikaa tarinan kirjoittamiseen hänelle.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Rune kirjoitti:Ei hemmettiä, se tapattaa Kurtin ja brettinihti tulee ja ottaa koko roskan ohjat käsiinsä! :D No siis, tiedän kyllä ettei tämä ollut todellakaan mikään parasta mitä minulta löytyy, ihan liiankin hyvin tajuan. Mutta pääasia oli että sain tehtyä, right? ;) Ja ei, en missään vaiheessa odottanutkaan että kaikkien olisi pakko valita joku vaihtoehto noista, tottakai se on seuraavan kirjoittajan päätettävissä mitä tekee seuraavaksi. Minusta se ei enää ole kiinni, tahdoin vain antaa jotain suuntaviitoitusta seuraavalle kirjoittajalle (en muuten edes muistanut sen olevan Tapsa ;) ) vaikkei hän sitä kaipaisikaan. Mutta kiitos vain, tiedän ettei tuo ole mitään superhienoa. Ajaa asiansa. Ja Tapsahan voi kirjoittaa sen juttunsa niinkuin vaikka huomiseksi? ;) Tahdon nähdä mitä saat aikaan.
;) Minäkin pelkään sitä mitä Tapsa tekee, sillä joudunhan kirjoittamaan tämän jälkeen. Ja siitä ei tule kivaa, mutta katsotaan mitä siitäkin sitten tulee.

Itse tarinoihin, luin vain FB puolen, tosin kohta luen 40k:kin läpi. Mutta tuo Runen teksti oli hyvää laatua ja jätti aika paljon tyhjää valinnanvaraa, ja se on vain hyvä asia. Mutta innolla odottamaan huomista ;)
WarCry

Viesti Kirjoittaja WarCry »

Joo siis jättää mun iltasadut kirkkaasti kakkoseksi. Hyvää työtä!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Skarsnak the Mass kirjoitti:Groo ond. Faba puolella loppuosassa on yksi tagi-virhe ( br>)
Ja voit uskoa että jaksan yhden puuttuvan hakasulkeen takia availla ftp-clienttiä ja uploadata jutun uudelleen palvelimelle :). Korjaan sitten kunh seuraava pätkä tulee. Ja toisekseen tuo ei kyllä sotke mitään tuolla.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Rune kirjoitti:Ei hemmettiä, se tapattaa Kurtin ja brettinihti tulee ja ottaa koko roskan ohjat käsiinsä! :D
Hei, hyvä idea!

No ei nyt sentääs. Jotain rajaa pitää olla.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Tapsa, jatko-osa on varmaankin jo valmis? :D
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

40k-puolelta ainakin. Siis Grondilleko sen lähetän?
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Acoparaptor kirjoitti:Tapsa, jatko-osa on varmaankin jo valmis? :D
Mikäs kiire sillä on? Kaikillehan on viikko aikaa. Tekee nyt sitten huolella ja käyttää aikaa. (vaikka tiedänhän minä, että Tapsa ei sitä kauhiasti tarvitse, mutta kuitenkin, ja muitakin kirjoittajia ajatellen ei kannata hoputtaa.)
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Totta, Grondhan julkaisee nämä vasta ensi maanantaina..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”