"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

VC armeijasta kuvia

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Deetwo

VC armeijasta kuvia

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Noniin, nyt tässä kameran taas saatuani räpsin kuvia.

<a href="http://deetwo.daug.net/figut/necrarch_j ... ">Necrarch Vampire on foot ja Scrollcaddy Necromancer</a>

<a href="http://deetwo.daug.net/figut/necvampire.jpg">Mounted Necrarch Vampire</a>

<a href="http://deetwo.daug.net/figut/hellknight.jpg">Black Knight Champion/Wight Lord</a>

<a href="http://deetwo.daug.net/figut/kokovc.jpg">Vanha lahmia kokoonpano kokonaisuudessaan</a>

Lisää kuvia sitten myöhempänä ajankohtana... ehkäpä jo illalla :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Scrollcaddy oli aivan ehoton :) Muutkin oli ihan tabletop luokkaa. Hyvää työtä kaiken kaikkiaan, hyviä ideoita.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Thunderheart

Viesti Kirjoittaja Thunderheart »

Hienon näkönen armeija. Noihin lippuihin voisi tosin laittaa jotkut kuvat, mikä varmaan on ollut myös sinulla mielessä?
Ainoa asia, mikä pisti silmään oli tuon ratsastavan vamppyyrin hevosen takaosassa oleva rako siinä liinassa(mikä on hevosen selääs). Onko se tarkoituksella? Jos ei sen voisi piilottaa.
Muuten hyvää pelifigu tasoa kuten jo edellä mainittiinkin!
Mortui non dolent ex Ð+S
Lahtaaja

Viesti Kirjoittaja Lahtaaja »

*sanaton (ainakin melkein)* Siis todella upeasti maalattu! Necrarch (on foot) viitta on hienosti maalattu. Highlittaukset ovat juuri sopivan tummat.
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
WarCry

Viesti Kirjoittaja WarCry »

Joo liityn edellämainittujen joukkoon eli hyvää jälkeä tosta voisi tosin päätellä että olet joskus ammoisina akoina keräillyt empireä kun on suurin osa näistä konffattu vai? Toi necrarch vampire jalkaisin niin sen naama värkistä en oikein ottanut tolkkua. Muuten siisti.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Deetwo, oletsie huomannu, että nekron hepalla on ylimääräinen reikä takapuolessa? Pistä ny edes GSllä tukkoon, tuo on aika härski :D

Muuten on vähän vaikea mennä sanomaan. Ihan kivalta kyllä näyttävät, aika tummaa vain kaikki. Scrollcaddy on aivan loistava, ja kaaosnihtien käyttäminen on varsin hyvä juttu :)
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Juu, reiästä minulle huomautettiin ja tukin sen sitten melkein heti kuvan ottamisen jälkeen :) Mutta aika julmaa tukkia toisen reiät, eihän se mikään muumi ole? ;)

Scrollcaddy on todellakin aivan ehdoton, hommasin sen nimenomaan tuota tarkoitusta varten.. samoin kuin kaikki muutkin modelit mitä tuossa näkyy. Eli en ole pelannut empireä aikaisemmin, tuo lahmia porukka on minun ensimmäinen armeijani, joka on kasattu ja maalattu viidessä päivässä. Oli pieni kiire turnaukseen :D
Siellä siis on muita modeleita empireritareita bkna, militiaa ghouleina, flagellantteja spirit hosteina, khalida ja kaaossorsa necromancereina ja tuo sitten tietysti tuo kaaosritari. Lahmia vampire jalkasin toimittaa nykyään necromancerin virkaa ja niin edelleen...

Muiden armeijoiden figuista tekeminen on mukavaa, saa vähän tietynlaista persoonaa porukkaan.. varsinkin VCllä :D

Väriteeman idea on muuten kuunvalo.. siksipä kaikki on sinistä ja tummahkoa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”