1st & 2nd Age "sääntökirja"

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

*Luo Mîm the lesser dwarffia*
Mikä olikaan vähäkääpiö englanniksi? Siis dragonlance-termi.(no ainakin DL:ssä on niitä)

EDIT: noniin:

Koodi: Valitse kaikki

Mîm the lesser dwarf
 F   S  D  A  W  C  M/W/F
3/3  2  4  1  2  3  1/3/1
Lesser dwarf Hero, no armor, dagger, club
Abilities: Resistant to Magic; Throw Stones [Small]; Old; Resistant to Magic;Small;Fearfull
Small= Mîm is so small that he can strike enemies' knees rather than their upper body. When he fights anything bigger than dwarf, enemy gets a -1 to his throws when deciding who wins.
Fearfull=Mîm counts every enemy without Teoor as terrifying, and those already HAVE Terror, he can't attack at all, they are so scary! 
Cost: 30
Viimeksi muokannut Oberon, Ti 18.05.2004 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

Tässä ois jonkun lainen itäläis hemmo

East woodmen

F S D A W C M/W/F

4 4 3 1 1 2(spesial) 0/0/0

Tavarat: kirves, puukko

Sienet: Eli jokaisella hahmolla on kaksi sientä jotka kun syö niin cuorage nousee 6:een. Mutta sienet aiheuttavat hurmoksen joka tarkoittaa sitä että strength laskee 3. Ja hahmot hyökkäävät lähimpään vastustajaan. Sienen vaikutus kestää 2 vuoroa.

Cost: 5 pst.

Ton strengthin voi perustella että ne on kaatanut puita ja sitä myötä tullu vähän habaa.

Eli tollanen karkea versio...
"Brush-licking makes you a better painter"
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Linendail kirjoitti:Thatoisin tehdä tuon Berenin, kun Luthieninkin jo tein. Niille olis tulossa vielä pari special rulea.

Ja jotta hahmoja voisi jatkossa mitenkään selata, niin joku systeemi tähän pitää kehittää. Eli kaikki hahmot pitäisi laittaa samanlaiseen pohjaan. En nyt sitten lopulta ole varma onko omani niin hurjan hyvä, mutta johonkin yhteiseen pohjaan ne on laitettava!
Hmm, sääli itsellänikin olisi pari Special Rulea valmiina.
No, suon kunnian sinulle.
Kai voin sentään Tuorin tehdä?
Oberon, Mímin pohja deffaa voisi nostaa yhdellä, muuten ihan loistava!
Ja ei Berenistä sitten mitään isojen haltiaruhtunaiden tasoista!

Ainiin, Tuor luvassa vasta huomenna, sillä salibandytreenit alkavat klo 18.00 ja päättyvät 21.30.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

onkos perus örkit tai muut vastaavat tehty jo tai jotain muuta morgothon sälää paitsi nuo itäläiset(ei ole tarpeeksi tietoa niistä). sillä minua kiinnostaisi osallistua projektiinne.........
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Orc, Orc Captain ja Orc Overseer saatu valmiiksi... Ja, erikoisempia on Angband- Orc ja -Guard ja Dol/Dal Daeloth... Mutta, kai niistä jokin versio voidaan vielä valmistaa...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Toop3

Viesti Kirjoittaja Toop3 »

Voisittekos julkasta tän valmiina johki päin nettiä ihan erikseen? Siis ettei tää olis foorumimuodossa. Vois alkaa ehkä LOTR-figupeli kiinnosteleen uudestaan :)
Kellokoneisto

Jos, vaikka lukisit koko setin... Siellä on Linendail kyllä maininnut muutaman kerran, että hän hoitaa niitä sivuilleen, itseasiassa tuossa sivulla 27, pyydetään muuttamaan hahmojen profiilit Excel-muotoon...
Averren

Noniin, I´m back=Olen selkä. Ei mennytkään niin pitkään kun kaikilla meni hermo ;).

Ette ehkä silti saa nauttia Tuorista vielä tänään, sillä minä haluan miettiä sen täydelliseen muotoonsa.
Minä en ole muuttamassa luomuksiani mihinkään muotoon entisestä, muuttakoon ken haluaa. Minulla tuo Excel ei syystä tahi toisesta toimi.

Ja bottiins, ei niitä örkkejä tarvitse enempää tehdä. Minä ja Kellokoneisto teimme niitä ainakin 3 eri yksikköä toissapäivänä ;).

Sen sijaan voisit miettiä seurakseni skenaarioita.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Zarec

juuh skenuja....... no pitänee lukaista nopeasti tuo silmarilion loppuu että tietää mistä niitä skenuja tekee kun viimeksi luin sen 3 vuotta sitten. no on mulla jo muutama mielessä mitä voisin suunnitella ja koe pelauttaa kavereillani.
Averren

Viisas valinta. Itsekin aloitin lukemaan taas alusta vähän aika sitten.
Virkistää mukavasti muistikuvia ;).

Minulla on jo visio Dagor Aglarebista ja Dagor-nuin-giliathista. Silmaanhan keksii tosin vaikka 100 skenua tarpeen vaatiessa, johon pyritäänkin ;).
Kyllä levitettäessä pitää kunnon skenutkin olla :).

Zarec

minulla on muutama skenu mietitty tuohon tuhanten kyynelten taisteluun ( en muista haltiakielistä nimeä) meinaan aattelin että se olisi helpompaa jakaa osiin niinkuin tehtii pelenorin kentien taistelussakin. Esim sellainen voisi olla hyvä skenu missä ne yhdet ihmiset pettävät ne muut ( sori kun en näitä kansoja muista), mutta kuiteskii.
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Averren: jos haluat tehdä sen Berenin, niin ole hyvä. Minulla on nyt niin paljon kokeita ja maalaustöitä, että en siihen ehdi puuttua vielä 1 1/2 viikkoon. Että luovun nyt sitten oikeudestani siihen. Mutta haluan ehdottomasti olla vaikuttamassa sen sen syntyyn, kunhan joku versio saadaan foorumille

P.S. Teen juuri Word-pohjaa niille hahmoille...
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Toop3

Viesti Kirjoittaja Toop3 »

Kellokoneisto kirjoitti:Jos, vaikka lukisit koko setin...
Sori mutta tää juttu on TOOOOSII pitkä :) Ei tota jaksa niin vaa lukee :)
Mutta kiitos tiedosta kuitenki.
jago

Eli pahoille tommonen farmeri poika

Farmer(east human/woman)

F S D A W C M/W/F
2 3 2 1 1 2 0/0/0

Weapons: dagger, hoe (use 2-handed axe stats)/club(hand weapon)

spesial rules: -

tollanen tuli!!!
Viimeksi muokannut jago, Ke 19.05.2004 19:37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kellokoneisto

Argh...aika kova farmari, voittais tuon ajan örkinkin...

Pudota pistehintaa, sillä me ollaan tähän menessä kaikilta rivimiehiltä pudotettu hintaa... ainakin itse olen näin käsittänyt... Jos, kuule tiputeaan F, C ja D 2:een, sillä tuo on kuitenkin maajussi, ja örkit on sotureita, ja silti tuo on tämän ajan örkkiä parempi (courage on korkeampi, muuten sama)...

Ja, olis ihan hyvä, jos korjaisit noi aseetkin englanniksi, ei tarvi sitten siinä vaiheessa kun niitä ladotaan yhteen korjata... Tämän kuitenkin on tarkoitus mennä jakoon, eikä kovin moni tunne moraa ruotsia kauempana... Ja, figusta vielä sen verran, että siihen nimeen vois lisätä, että mistä päin se on tulossa... Esim. Farmer of Dale

KKEdit: En ole muuten minäkään tekemässä mitään Excel-muotoon, kosken edes omista exceliä...

KKEdit2: Nyt on parempi, nimeä pitää vielä hioa... Ja, tuon hinnan voi vielä pudottaa 1:een, kun ne Aven örkitkin ovat 2...
Viimeksi muokannut Kellokoneisto, Ke 19.05.2004 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Averren

Linendail kirjoitti:Averren: jos haluat tehdä sen Berenin, niin ole hyvä. Minulla on nyt niin paljon kokeita ja maalaustöitä, että en siihen ehdi puuttua vielä 1 1/2 viikkoon. Että luovun nyt sitten oikeudestani siihen. Mutta haluan ehdottomasti olla vaikuttamassa sen sen syntyyn, kunhan joku versio saadaan foorumille

P.S. Teen juuri Word-pohjaa niille hahmoille...
Voitko tehdä minunkin hahmoilleni jos ehdit? Vai mitä Word-pohjaa meinaat?

En minäkään sitä Bereniä ihan heti ehdi miettiä, sillä koeviikko alkaa.
Jospa tehdään yksissä tuumin jahka molemmille sopii, jos kerta molemmilla on oma visio siitä jo.
Minun visioni sisältää kuitenkin Berenin, joka ei ole mikään Noldorin ruhtinaiden veroinen.

jago

Jep pudotettu nyt. Nimi tuli vaan jostain keksikää joku nimi
Averren

Noniin, parin päivän mietinnän jälkeen päädyin tällaiseen Tuoriin:

Tuor

Koodi: Valitse kaikki

F   S  D  A  W  C  M/W/F
5/4  4  4  3  3  5  3/3/3
Man Hero, no armor, sword
Armour:+5pts
Harmour:+10pts
Shield:+5pts
Special Rules:
Now It's Me Or You: Kun Tuor taistelee mies miestä vastaan (yhtä vihollista) hän voi re-rollata kaksi huonointa noppatulostaan (kolmesta).
Cost: 85
Pitkään mietin ja kyllä kannatti!

AverrenNote: Húrin ja Huor valmiita!

Faceless

Viesti Kirjoittaja Faceless »

Averren kirjoitti:Húrin ja Huor valmiita!
Paiskaappa ne näytille :P
Averren

Jahka saan kameraa, niin teen sen vilauksessa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”