Ikuisuusprojektinne?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
pamp-pu

Ikuisuusprojektinne?

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Onko teillä ns. ikuisuusprojekteja? Eli toisin sanoen: projekteja, joita olisi tarkoitus aloittaa/ on aloitettu, mutta ei koskaan (tai ainakin pitkään aikaan) saada valmiiksi.

Itselläni on jonkin verran takkuillut Kääpiöarmeijani loppuun maalaaminen. Samoin Mordheim- hankintoja pitäisi tehdä, kuten myös maastoa.
Srovex

Viesti Kirjoittaja Srovex »

on, Armeijoitteni maalaus ja pelipöydän rakentaminen
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Maasto, ihan varmasti. Kyllähän sitä nyt vähän on saatu taas kasaan, ja entisillä voi hyvin pelata, mutta... ;)

Fantasybattlen Nurgle on kyllä tulossa, ikuisuusprojektiksi sitä en laskisi. Heti kun fantasiapeleihin nyt tulisi viimein se 40k:n demoniprinssi niin pääsisin konffaamaan Hauep in Daemon formia. Sitten pitäisi ostaa samalla kertaa vaikkapa kaksi boksia nihtejä ja tehdä toinen spawni, ja sitten odottelemaan uusia kaaoswarruja... ;)

Mutta ikuisuusprojektiksi lasken kyllä Cult of Ulric armeijani: Wolfensteinin. Morddiskampanjassa käyttämäni Middenheimilaiset menevät kuin nakutettu armeijan heroiksi (Petruska Wolfenstein ja Johann Üllerwo senesalkkoja, Stiina wolfenstein + muutama tuleva warrior priesteiksi ja Ar-Ulricina Parkinson Kraus ;) ) ja suunnitelmaa olen tehnyt. Ajattelin ostaa sen Middenheim armydealin joskus tulevaisuudessa, jos siitä saisi alun armeijalle. Mutta pitääpä katsella, ehkä ostan ehkä en. Ne Greatswordit ovat vain vähän hassuja siinä, ne joko pitäisi myydä tai pistää konffauspöydälle leikittäviksi. En minä niillä muutakaan tee. ;)

1000 pistettä suoörkkejä olisi kyllä myös aika kaunis näky... Olen aina tahtonut konffata örkkejä ja maalata muutaman kokeeksi. Mutta eiköhän se Nurgle armeija ole nyt ensisijalla, sen aloitan tässä piakkoin. Harmi vain kun nuo Wolfensteinilaiset jäävät ilmeisesti kokonaan pois, toivottavasti ei. Olisi viihdyttävää pelata vähän erilaista ihmisarmeijaa. Ja kun nuo herotkin ovat valmiina tuolla...

edit\\ Jos yhtään kiinostaa niin voitte etsiä novellialueelta sivulta z Wolfenstein Chroniclesit, aika vähän yleisöä saanut ensitarinani täällä. Jatkoa ei sitten ole tulossa vähään aikaan, jos ikinä. ;) Annan luvan upittaa jos välttämättä tahdotte sille jatkoa. Tosin epäilen.

Grom: *yskäisy* :roll:
Viimeksi muokannut Rune, La 22.05.2004 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Taitaa tuolla nurkassa olla kolmen metsän rakennusaineet. Huoh, kunhan vaan olisi aikaa.

Lisäksi tarvitsee vain vilkaista hammereitani, niin alkaa tuntua epätoivoiselta.
Viimeksi muokannut Froggy, La 22.05.2004 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Rune kirjoitti:edit\\ Jos yhtään kiinostaa niin voitte etsiä novellialueelta sivulta z Wolfenstein Chroniclesit, aika vähän yleisöä saanut ensitarinani täällä. Jatkoa ei sitten ole tulossa vähään aikaan, jos ikinä. ;) Annan luvan upittaa jos välttämättä tahdotte sille jatkoa. Tosin epäilen.
Rune kirjoitti:Ja Grom: Älä lue Wolfenstein Chroniclesia, pyydän. Lupaatko olla lukematta jos kirjoitan jotain muuta, ne?
Sen verran uusi olen tämän harrastuksen parissa, että ikuisuusprojekteja ei ole ehtinyt syntyä. Örkkiarmeija valmistuu hitaassa, mutta varmassa tahdissa. Eiköhän siitäkin sitten jonkinlainen "ikuisuusprojekti" synny, kun haluaa vain kasvattaa ja kasvattaa armeijaa. (Jospa vaikka joskus saisin kaikki tarinoissani esiintyvät sankarit samaan armeijaan :)). Ja kun örkkejä on se 2000-3000, niin sittenhän sitä herää kiinnostus uusiin armeijoihin. Ja siitä ne projektit sitten lähtevät käyntiin. Itse olen kuitenkin sellainen, että jotain kun saan päähäni, niin rupean melko hitaasti toteuttamaan.
Mutta nyt pysytään örkkien kimpussa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Ikuisuus projekteja? Öööh...

Örkit ne varmaan ovat. Nyt kun n. 2 vuotta olen harrastuksen kanssa ollut, niin siltikin örkkini eivät ole vieläkään valmiit. 2000 pointtia niitä on valmiina, mutta nekin vain buustattuna. Syynä on ensimmäiset todella ''viisaat'' ostokset, tyyliin: Vähäx siistei ukkoi noi goblinit. Mä otan 20 sellasta Full Commandil. Nyt ne on myöhemmin virallisesti todettu turhaksi ostokseksi ja niihin meni rahaa hukkaan aivan turhaan.
Nyt kun 'Ardboyz lista tuli niin tavoitteena on tehdä valmiista örkkiarmeijasta 1500 pointin lista, jonka ukot voi sitten lisätä valmiiseen örkkiarmeijaan.
Joskus myös 1000 pointtia Night Goblineja, jotka ovat sitten hyvä lista yksinään, sekä hyvä lisä valmiiseen armeijaan.
Näin vain lisään joukkoja örkkiarmeijaan innostuksen pysyessä suhtkoht ylhäällä koko ajan. Kai ne örkit voi laskea ikuisuus projektiksi.

Sitten on liskot, joista on valmiina vaivaiset 750 pointtia. Niitäkin aioin joskus saada sellaiset 3000 pointtia kokoon. Vanha sammakko lentävällä kivivaltaistuimella on aivan liian houkutteleva.

Sitten on Orkit joita on tarkoitus saada paljon enemmän kuin 1000 pistettä, sekä Eldarit, jotka ovat vielä aivan alkuvaiheissa.

40koossa on muutenkin paljon hienoja armeijoita jotka kiinnostaisivat ja houkuttelevat minua keräämään niitä. Kokonainen Terminator armeija kolmella Dreadnoughtilla on myöskin tyyleintä tyyliä.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Siis kaikkea mahdollista tuolla on "ikuisuus"projektina, kuten koko armeijan maalaaminen saman sävyiseksi tai maaston väsääminen. Ehken ainoa joka oikeasti on suurin ikuisuusprojekti, on saada yli kolmestakymmenestä osasta koostuva figu valmiiksi. Tuon kun saan tehtyä valmiiksi, niin sen jälkeen kaikki on pala kakkua.

edit: Niin ja kyseinen figu on siis seissyt odottamassa valmiiksi tuloa sellaisen 4 vuotta.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

nooh...
krhm---*
örkit on tuossa maalauspöydällä ja laatikoissa pulottaa savageja ja n-gobboja ja kaikkea ja sotataidosta pitäis tilata hienoja rachamin figuja ja....... ja.....
noita örkkejä on tullu nyt maalattua aikas kauan ja nyt alotin vielä uudestaanmaalauksen.... huhhuh...
armeija niistä pitäs saaha, mutta tuota maalausaikaa ei muka löydy millään:P

että tuhatmiljoonaasataakolme figua pitäs maalata mutta vaikka kuinka yrittää maalata ni ei ne vaan lopu!
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

Oikeastaan kaikki omistamani figuurit ovat jonkiasteisia ikuisuusprojekteja. Reilut puolitoista vuotta on kulunut örkkiarmeijani aloittamisesta, enkä ole kuin n. 2/3 armeijastani maalannut. Lisäksi ah-niin-mahtava garganttinikin on ollut samaisen ajan tämän näköisenä...

Lisäksi maalailun hitautta tehostaa se, että olen päättänyt maalata ensin kaikki perusjampat ja vasta sen jälkeen metalliset figut. Tämä sen vuoksi, että metallisista tulisi sitten paremman näköisiä kohentuneen maalaustaidon ansiosta. Ongelmana tässä tietysti on se, että motivaatio ei oikein suostu riittämään 60+ muovisen figun ja n.7 ajoneuvon maalaamiseen.

Toivotaan, että kesäloma tuo tullessaan jonkinasteista maalausintoa...
Omnia mors aequat - Death equals all things
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

No mun ikuisuusprojekti on Empire armeija. Se on nyt n. 5000pts, saisin siitä jopa 6000pts armeijan, mutta teen varmaan 6000pts tehokkaan ja hyvin maalatun empire armeijan, jossa on valinnanvaraa joukoissa, ja se on aika ikuinen homma...
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

On, Helf armeija Fb:hen ja Iron Warriors armeija 40k:hon. Kumpaakaan en ole oikein saanut alkuun, elffejä on jo melkein 1500 pistettä 2000:sta, mutta mitään siitä ei silti ole maalattu. Iron Warrioreita taas on yksi trooppi yksikkö maalattuna, enempää ei ole huvittanut vielä edes ostaa, ehkä sitten joskus.
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Kasata nyt kunnollinen helffi armeeja ja maalata se. Myös saada 3000p War of the Beard olis aika hauskaa....
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Eiköhän tuota mun 40k kaaos projektia moiseksi voisi kutsua. Olen niillä pelannut jo ~2002 marraskuusta, enkä niillä ole koskaan päässyt vielä peliä pelaamaan missä kaikki figut olisi olleet maalattuja..
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Ikuisuusprojektejako? Mulla vai? Eei missän tapauksessa...

No onhan noita kerennyt kasaantua, on esim. kaikki jutut joissa tarvitsisin GS:ää, mutta kun en vaan koskaan osta sitä. Sitten on skaven(750 pistettä kasassa) ja kytkoossa DE(minulla on lordi, kuus incubia, raider, viis wycheä ja 16 warrua. Lisää on pitänyt ostaa noin puolisen vuotta)....

Ai niin, on tietenkin figujen maalaus. Tuolla on 323 figua maalaamatta/maalinpoistossa/menossa uudellen maalaukseen...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Saad

Viesti Kirjoittaja Saad »

Aloitin seitsemän (7) vuotta sitten FB-Tzeentch-armeijan väkertelyn, ja vaikka (koska) edikkakin siinä välissä ehti vaihtua (muistaakseni pariinkin kertaan), en ole vieläkään saanut valmiiksi. Yksinkertaisesti ideat kehittyvät (krhm.), eikä ole tyytyväinen siihen tulokseen mitä joskus teki. Onneksi ei ole ollut nelosedikan warrioreita armeijassa pitkään aikaan... Ikuisuusprojekti? :D
One shot, 34 kills. Always aim at the fuelbarrow ;)

Saad. Die Fakten sprechen für uns.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Maasto. Tuota en saa ilveelläkään tehtyä niin paljon kuin haluaisin(yksi selitys on myös siinä että olen surkea maaston tekijä :D).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Noh mulla chaos ja delf armeijat jää varmaan ikuisuusprojektiksi. Nyt kun puhaltaa uudet tuulet tuolta 40k:n suunnalta. Dh armeijasta olen päättänyt sen verran että sen maalaan kokonaan. Chaos armeijastani olen maalannut vain 10 daemonetteä, 14 warrua, 3 knighttia, 2 heroa enkä mitään muuta. Delf armeijasta vain 5 exeä, 1 warrun ja malus darkbladen.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Maasto. Varsinkin puiden tekeminen. Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin väkertämään jopa pientä parakkia 40K:hon.

Toinen ikuisuusprojekti tuntuu olevan Slayer Cult. En suostu ostamaan metallifiguja uusina, joten joudun kalastelemaan niitä epätoivoisesti sotusta.
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Örkkidioraamaa on pitänyt vääntää jo pitkän aikaa, mutta en ole päässyt beissiä pidemmälle. Pitäisi kai nyt mennä tekemään sitä...
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Genestealer Cult armeija, aloitettu joskus hieman yli kymmenen vuotta sitten. Sain maguksen ja neljä steleria maalatuksi.
Nyt olen ajatellut kasata näistä napeista 'Nidi listan. Olen toistaiseksi saanut yhden napin maalattua ajattelemaani väriteemaan.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”