Ikuisuusprojektinne?
- Henri Ketonen
40k-bunkkeri johon Heavy Bolter. Idea on ollut puolisen vuotta, ase noin 3kk, bunkkerin kuomu n. 1kk, ja maalaamaton ja muutenkin keskeneräinen base 1vk. Jos joskus jaksan ostaa maalia, liimaa, kartonkia jne. voi siitä tulla valmiskin. Ehkä. Todennäköisemmin löydän sen osat lojumasta kaapista vielä ensi vuosikymmenellä. Terrain näin yleisemminkin ottaen on minulle ikisuuspojekti, ja oma Dark Angels -armeija, josta nyt noin 1200 p. kasassa, tähtäimenä 2000 ja valinnanvaraa.
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
Minulla on aivan sama ongelma. Aloitan jonkun figun kokoamisen/maalaamisen, ja ajattelen että tästä teenkin hienon. Tunnin päästä olen vetänyt figuun 3 väriä, ajatellut että kyllä se kelpaa, parantelen sitten joskus. Tilaan lisää roinaa ja sama toistuu.Tohtori-SyFilis kirjoitti:Oikeastaan jokainen projektini on ikuisuusprojekti.. Aina huomaa että jotain puuttuu.
"Kantaamme puolustaa vielä saamme
Metallin puolesta taistelkaamme!
Vielä kastuu terät miekkojen,
ja maahan tömähtää vihollinen!"
Metallin puolesta taistelkaamme!
Vielä kastuu terät miekkojen,
ja maahan tömähtää vihollinen!"
Mutta toisaalta, mitä hammeri olisikaan ilman ikuisuusprojekteja? Jos yht'äkkiä huomaisinkin saaneeni koko armeijani valmiiksi, voisi tulla aika orpo olo. Ei olisi enää mitään muuta jäljellä kuin sillä pelaaminen. Tietysti uuden armeijankin voi aloittaa, mutta siitä kehkeytyy taas uusi ikuisuusprojekti. Kun se tulee valmiiksi, on taas aika aloittaa seuraava, ja niin edelleen. Ja kaiken lisäksi armeijan ollessa keskeneräinen voi tulla mielihalu muuttaa väriteemaa, jolloin armeijan maalaus täytyy aloittaa alusta asti.
Sama oravanpyörä-efekti pätee lähes kaikkeen muuhunkin figuihin etäisesti liittyvään.
Sama oravanpyörä-efekti pätee lähes kaikkeen muuhunkin figuihin etäisesti liittyvään.
Omnia mors aequat - Death equals all things
Armeijoiden maalaaminen ja maaston/kentän tekeminen tietenkin. Mutta erityisen rasittavia ovat IG jungle fighter armeijani rough riderit. Ensin tarvitsee poistaa maalit cold onesta sitten tilkata sitä gs:llä, sen jälkeen ratsastajan jalkoja täytyy väännellä ja stuffata. Ja maalus tietenkin sen jälkeen. Olen puoli vuotta omistanut osat neljääntoista r. rideriin ja tällä hetkellä valmiina on kaksi.
Toinen rasittava juttu on että osa empire-armeijastani tarvitsee uudelleen maalausta ja vielä isompi osa basien muokkausta.
Toinen rasittava juttu on että osa empire-armeijastani tarvitsee uudelleen maalausta ja vielä isompi osa basien muokkausta.
Noh, Daemonhuntereitani voisi kai pitää jonkinasteen ikkarina. Mutta eniten harmittaa, kun en ole vieläkään maalannut Inkvisiittori Jooseppiani. Siis se inquisitor- pelin äijä. Sillä on tiiättekste sikamagee beissi valmiina ja vaikka mitä
.
Jos joskus yrittäisin sen maalata ja pistää näytille..
Jos joskus yrittäisin sen maalata ja pistää näytille..
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Minulla on sellainen sääntö, että en pelaa maalaamattomilla figuilla ellei ole toosi pakko. En muista rikkoneeni sääntöä, jos muistan väärin, joku peliporukastamme korjatkoon.Warboss ZagSnikk kirjoitti:Aika outoa, että tuo maalaaminen on noin hankalaa suurimmalle osalle porukasta. Minä olen niin innokas maalaaja, että hallussani ei säily maalaamatonta figua päivää kauempaa, ja on hankala kuvitella kuinka joku vain istuisi koneen ääressä jos figut odottaisi maalausta.
Kyllä maalaus hauskaa on, mutta mielestäni pelaaminen on parasta.
Älä syö porkkanaa.
-
ChildGamez
Vai että ikuisuus projekti hmmm....... Noh alotin 40k örkki armeijan ennen FB alottamista. Emme sitten koskaan kunnolla päässeet 40k aloittamaan joten minulla on aika läjä niitä örkki osia tuolla laatikossa. Pitänee kaivella esiin kun 40k uusi edikka tulee
.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Ikuisuus projektini on Eldar: 3 vuotta ne on jo pyörinyt ja on ollut normi eldar aluksi sitte saim hann sitten oli alaitoc ja nyt vihdoin maalinpoiston(6maalikerrosta!) alkaa olla rakennuksessa Ulthwé jeshin kanssa jonka toivonkin olevan viimeinen craftworld( just joo varmaan onkin
)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
- The Captain
- Valvoja
Ja itse olet siitä puolesta maalannut yhden napin itseMen'thos kirjoitti:Yksinkertaisesti: Yli puolet armeijasta maalaamatta
Mutta asiaan. Minulla on ikuisuusprojektina saada aikaan yksikin 2000 pisteen armeija. Olen 2 vuotta harrastanut, ja armeijoina on ollut dwarffit, vampire countit, skavenit (aloitin uuden armeijan juuri kun olin saamassa nämä haluamakseni kokoonpanoksi, pelaan niillä kuitenkin vielä.) Ja viimeisimpänä Bretonnia.
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
-
Baharroth