Häpeätkö harrastustasi?!
-
MangaReaper
Et kannata figuilun kaupallisuutta? Teetkö siis omat figusi itse? GW on kuitenkin yritys joka tahkoaa rahaa figuja, sääntöjä ja oheissälää myymällä. Tarkoitit ehkä, ettet toivo figuilusta tulevan suuren yleisön massavirtalaji?
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Höh, mitä järkeä näin hienoa harrastusta on hävetä, etenkin jos vaikka koulussa on muutama samanhenkinen tyyppi ja tyttöystäväkin tykkää, niin silloin ei tunnu olo yksinäiseltä kun maalaa ukkeleita. Ja muistaakseni kukaan ei ole sitä tullu dissaamaan, että mä maalaan "leego-ukkoja"...
"No shit, Sir"
-
Gragh the Bloodhammer
-
SirHaleron
En häpeä muuta kuin sitä että en ole saanut vielä yhtäkään armeijaa valmiiksi (lukuun ottamatta yhtä päivässä tehtyä armeijaa, mutta sitä häpeän vieläkin enemmän) ei niinkään että olis liiian kallista vaan koska oon laiska...
Mutta ainoa meidän koululainen joka on joskus tiettävästi pelannut kunnolla ei suostu edes puhumaan siittä...
Jotenkin vaan tuntuu että se on T.kosken kouluyhteisössä kaikkein "dissatuin" harrastus, siis niistä joita joku oikeasti harrastaa... Jopa enemmän kuin kutominen! Mutta kyllä siittä on joskus hyötyäkin, kun esimerkiksi on nopat aina mukana:)...
Tilanne taitaa olla pahempi muualla, sillä T.koskessa on kuvispainotus, eli paljon outoja... (eräs tietty henkilö aikoo tehdä kuviksen lopputyöksi figun, siis minä
)
Mutta ainoa meidän koululainen joka on joskus tiettävästi pelannut kunnolla ei suostu edes puhumaan siittä...
Jotenkin vaan tuntuu että se on T.kosken kouluyhteisössä kaikkein "dissatuin" harrastus, siis niistä joita joku oikeasti harrastaa... Jopa enemmän kuin kutominen! Mutta kyllä siittä on joskus hyötyäkin, kun esimerkiksi on nopat aina mukana:)...
Tilanne taitaa olla pahempi muualla, sillä T.koskessa on kuvispainotus, eli paljon outoja... (eräs tietty henkilö aikoo tehdä kuviksen lopputyöksi figun, siis minä
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Warhammereissa ei mielestäni ole mitään häpeämistä vaikkapa kuka osaisi maalata yhtä hyvin niitä kuin itse harrastajat ja jos joku kysyy pelaatko sinäkin warhammereilla niin sanon suoraan että pelaan ja jos se rupee siitä selittämään kaikkee tyhmää niin sanon sille vastaa kaikkee vielä tyhmempää tai en edes kuuntele sitä ja jatkan matkaani
Miksi häpeäisin?
Jotkut pitää tätä rahan tuhluksena ja jonakin saakuli, tai jotain. Mutta kun asia ei ole näin. Miettikää mitä olette saaneet tällä rahamassalla jota olette kuluttaneet. Iloa, kavereita ja niiden rinnalla köyhyys ja halveksuminen ei ole kuin pisaria vesiämpärissä.
Jotkut pitää tätä rahan tuhluksena ja jonakin saakuli, tai jotain. Mutta kun asia ei ole näin. Miettikää mitä olette saaneet tällä rahamassalla jota olette kuluttaneet. Iloa, kavereita ja niiden rinnalla köyhyys ja halveksuminen ei ole kuin pisaria vesiämpärissä.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
- Rectunator