Hyvää kesää sotulaiset!
-
Armageddon
Kaikille hyvää kesää! Juuri itsekkin sain päättötodistuksen, ja kaikkien aineiden keskiarvoksi tuli: 9.1, jos pelkät lukuaineet...9.3!
Olen erittäin tyytyväinen! kesäloma menee nukkuessa, pelaillessa, syödessä, uidessa ja kaikessa mahdollisessa! vasta viikko ennen Kauppakouluun siirtymistä aletaan huolehtia koulusta taas (kyllä, en mennyt lukioon ^^). Toivotan siis kaikille hyvää kesää (ja erityisesti peruskoulunsa päättäneille, ohi on)
Olen erittäin tyytyväinen! kesäloma menee nukkuessa, pelaillessa, syödessä, uidessa ja kaikessa mahdollisessa! vasta viikko ennen Kauppakouluun siirtymistä aletaan huolehtia koulusta taas (kyllä, en mennyt lukioon ^^). Toivotan siis kaikille hyvää kesää (ja erityisesti peruskoulunsa päättäneille, ohi on)
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Ehkäpä Zacharias tai joku moderaattori muuttaa topicin nimeksi "Kehuskele omalla keskiarvollasi ja sano siinä sivussa 'Hyvää kesää' ihan vain sen takia ettei mene pelkäksi omalla keskiarvolla kehuskelemiseksi".
Hyvää kesää.
[OT]Päättötodistuksen ka 8.33 ja hyvästä englannin taidosta Ivanhoe -kirja palkinnoksi ;)[/OT]
Hyvää kesää.
[OT]Päättötodistuksen ka 8.33 ja hyvästä englannin taidosta Ivanhoe -kirja palkinnoksi ;)[/OT]
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
- Rosvosektori
-
Höpsönassukka
-
MangaReaper
Haistakaa ihmiset kukkanen (kyllä, siinä lukee kukkanen). Koko kesän vietän töissä ja ilkeät sensorisedätkin tiputtivat reaalin L:n E:hen (filosofian opettaja tarjoutui tosin maksamaan puolet valitusmaksusta). Mutta ei se mitään, E:n yleisarvosanalla pois ja yliopistoon heti ekalla yrityksellä niin nauran sensorille päin naamaa. Mutta joo, oikeasti hauskaa kesää niille jotka sitä saavat vapaina viettää, tuskinpa siltikään viestini sotussa kesäksi loppuvat joten koko postaus aika turha. Mutta sen verran nousussa olen, etten välitä 
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Voi teitä, ootte ihan kamalia hikipinkoja te joilla on just joku saakelin 9.6 keskiarvo lukuaineissa 
Oma tokari meni ihan huonosti ku tuli 9.3 lukuaineiden keskiarvo. Onneksi sain kuviksesta, saksasta, ussasta ja enkusta kybät. En tosin saanut taaskaan mitään stipendejä, koska niin vaan on eikä se tule muuttumaan.
Joten kesän jälkeen sitten iloisin mielin kasi-luokalle koulun penkille. Mutta vielä on kesä edessä, joten hyvää kesää vaan kaikille!
Edit: No onneksi vanhempani halusivat lelliä minut lopulta pihoille 300 eurolla. Beat That!
Oma tokari meni ihan huonosti ku tuli 9.3 lukuaineiden keskiarvo. Onneksi sain kuviksesta, saksasta, ussasta ja enkusta kybät. En tosin saanut taaskaan mitään stipendejä, koska niin vaan on eikä se tule muuttumaan.
Edit: No onneksi vanhempani halusivat lelliä minut lopulta pihoille 300 eurolla. Beat That!
Viimeksi muokannut Gorbag, La 29.05.2004 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mjoo, suht' sairaita keskiarvoja teillä. Mutta eihän minulle ole valittamista jos nuori figuilijasukupolvi on lahjakasta koulussa.
VJ, ei ne kirjoituksetkaan lopulta mitenkään erityisen vaaralliset tai ratkasevat ole, kaikkialle minne olen hakenut (ja puhun siis useammista yliopiston tiedekunnista) olen myös päässyt vaikken älliä kirjoittanutkaan. Ei se silti tarkoita, etteikö niistä hyötyä ole, kuten kuusi ällää kirjoittanut tyttöystävä on osoittanut...
...ja sillä kesälomallahan ei leveillä, ei sellaista kenelläkään oikeasti ole - itse pidän sitä ainakin urbaanina kansantarinana, koskaan en ole moista nähnyt. nimim. on se hauskaa olla opiskelija.
äh, hyvää kesää, sienet. Hauskaa lomaa ja juttuja.
VJ, ei ne kirjoituksetkaan lopulta mitenkään erityisen vaaralliset tai ratkasevat ole, kaikkialle minne olen hakenut (ja puhun siis useammista yliopiston tiedekunnista) olen myös päässyt vaikken älliä kirjoittanutkaan. Ei se silti tarkoita, etteikö niistä hyötyä ole, kuten kuusi ällää kirjoittanut tyttöystävä on osoittanut...
...ja sillä kesälomallahan ei leveillä, ei sellaista kenelläkään oikeasti ole - itse pidän sitä ainakin urbaanina kansantarinana, koskaan en ole moista nähnyt. nimim. on se hauskaa olla opiskelija.
äh, hyvää kesää, sienet. Hauskaa lomaa ja juttuja.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Ihan aluksi hyvää kesää kaikille.
Tästä topikista kyllä näkee, että '88-vuoden sato on Sotun enemmistö, kuulun heihin itsekin. Eli peruskoulu takana ja keskiarvo surkeat 7.1 (kyllä, sanon sen enkä häpeä yhtään). Vaikuttaa siltä, että kaikilla muilla figuilijoilla on aika roimasti parempi keskiarvo, mutta olenkin tällainen väärinymmärrety nero
, ja hey, pääsehän yli seiskalla lukioon
...
Tästä topikista kyllä näkee, että '88-vuoden sato on Sotun enemmistö, kuulun heihin itsekin. Eli peruskoulu takana ja keskiarvo surkeat 7.1 (kyllä, sanon sen enkä häpeä yhtään). Vaikuttaa siltä, että kaikilla muilla figuilijoilla on aika roimasti parempi keskiarvo, mutta olenkin tällainen väärinymmärrety nero
Hyvää kesää munkin puolesta... Nyt pitää kyllä leuhkia; ala-aste loppu!!!!!! jeeee...
ei enää kidutusta, mutta ajatelkaa, VAIN noin 10 viikkoo kesälomaa jäljellä, eih!
TOdistus oli lähes täysin samallainen ku viimevuonna PAITSI käyttäytyminen oli 10, minä hyväkäytöksinen nuorimies...jee...
ei enää kidutusta, mutta ajatelkaa, VAIN noin 10 viikkoo kesälomaa jäljellä, eih!
TOdistus oli lähes täysin samallainen ku viimevuonna PAITSI käyttäytyminen oli 10, minä hyväkäytöksinen nuorimies...jee...
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!