Hyvää kesää sotulaiset!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

VJ kirjoitti:
Day kirjoitti: VJ, ei ne kirjoituksetkaan lopulta mitenkään erityisen vaaralliset tai ratkasevat ole, kaikkialle minne olen hakenut (ja puhun siis useammista yliopiston tiedekunnista) olen myös päässyt vaikken älliä kirjoittanutkaan. Ei se silti tarkoita, etteikö niistä hyötyä ole, kuten kuusi ällää kirjoittanut tyttöystävä on osoittanut... :)
Kyl älliä pitää olla, jos ei lapulla, niin sitten päässä.

...Näitä krapula-aamun sanaleikkejä.

Mut mut, jos jollain voi kehuskella, niin pitkästä matematiikasta vaihteeksi seiska taas numeroksi. Po po po.
[thread_hijack]

Hyvin sanailtu!

Heh, pitkän matikan arvosanasi taitaa olla parempi kuin minulla aikanaan, mutta ihan hyvin tässä on pärjätty. :)

Hauskaa oloa turkkuseen.

[/thread_hijack]
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Hyvät kesät kaikille (kunhan se kesä vain alkaisi). Viides vuosi yliopistolla takana. Kevätlukukaudella kokonainen 1 opintoviikko. Ahkerasti tuli opiskeltua... Tätävauhtia valmistun suoraan eläkkeelle.
Twinkle

Viesti Kirjoittaja Twinkle »

Hyvää kesää kaikille sotulaisille :)
lukuaineitten ka: 7.9 :D kuvis oli 10 ;)
retro|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja retro| »

joo, hyvää kesää teillekkin. Kuvis oli 7 mut ope ei ollukkaan nähny mun figujani. :) Ka 8,18. Ala-aste on nyt käyty :).
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Day kirjoitti:...ja sillä kesälomallahan ei leveillä, ei sellaista kenelläkään oikeasti ole - itse pidän sitä ainakin urbaanina kansantarinana, koskaan en ole moista nähnyt. nimim. on se hauskaa olla opiskelija. ;)

äh, hyvää kesää, sienet. Hauskaa lomaa ja juttuja.
:D Samoilla linjoilla Dayn kanssa!

*Raataa niska limassa ja kainalot hiessä töitä jotta voi maksaa vuokran ja ostaa tietysti lisää figuja ;)*

Onnittelut kaikille kirjoittaneilla ja myös muillekin koulussa menestyneille. Itselleni se on muisto vain.

Ja vielä HYVÄÄ KESÄÄ kaikille!

... Kas, 200. viesti...
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

MangaReaper kirjoitti:Haistakaa ihmiset kukkanen (kyllä, siinä lukee kukkanen). Koko kesän vietän töissä ja ilkeät sensorisedätkin tiputtivat reaalin L:n E:hen (filosofian opettaja tarjoutui tosin maksamaan puolet valitusmaksusta). Mutta ei se mitään, E:n yleisarvosanalla pois ja yliopistoon heti ekalla yrityksellä niin nauran sensorille päin naamaa. Mutta joo, oikeasti hauskaa kesää niille jotka sitä saavat vapaina viettää, tuskinpa siltikään viestini sotussa kesäksi loppuvat joten koko postaus aika turha. Mutta sen verran nousussa olen, etten välitä ;)
Ouh damn, kohtalotoveri ! :) Paitsi tuo L:stä E:hen pudotus (voih, nyt et voi enää auttaa minua näissä hommissa ;))..jos vain jaksais tuon lukion noin hyvin. Peruskoulu on ohi ! Jesjes.
Mutta eipä tässä ainakaan omalle kohdalleni voi mitään kesää sanoa, työt painavat päälle. Mutta Hyvää Kesää muille sotulaisille, senkin hikipingot ! Itse pääsin 7.7 keskiarvoon ja tyytyväinen olin.
Ei tullu enkusta kymppiä, perhanan rusina (meidän enkun ope, onneksi entinen [ei, en tappanut sitä, vaikka monta kertaa oli mielessä urhata se Khornelle]), olis voinu vaikka stipendiki tulla. Mutta kyllä sillä ysilläki pärjää. Ohops, miepä taidan lopettaa tämän tähän, ketään tuskin kiinnosta mitä meikälle on tapahtunut..

Hyvät Kesät ! Koittakaahan vielä jaksaa ne loput vuodet siellä peruskoulussa. ;) Ai niin joo, tärkeimmät meinäs unohtua.. Muistakaa figuilla ihan sikana ja jos ette muista palvoa Slaaneshta, edes vähää, niin saatte vastata minulle. :)
Work out, in case future happens.
Omenat & Goblinit

Viesti Kirjoittaja Omenat & Goblinit »

Ghen'tos kirjoitti:Ouh damn, kohtalotoveri ! :) Paitsi tuo L:stä E:hen pudotus (voih, nyt et voi enää auttaa minua näissä hommissa ;))..jos vain jaksais tuon lukion noin hyvin. Peruskoulu on ohi ! Jesjes.
Mutta eipä tässä ainakaan omalle kohdalleni voi mitään kesää sanoa, työt painavat päälle. Mutta Hyvää Kesää muille sotulaisille, senkin hikipingot ! Itse pääsin 7.7 keskiarvoon ja tyytyväinen olin.
Ei tullu enkusta kymppiä, perhanan rusina (meidän enkun ope, onneksi entinen [ei, en tappanut sitä, vaikka monta kertaa oli mielessä urhata se Khornelle]), olis voinu vaikka stipendiki tulla. Mutta kyllä sillä ysilläki pärjää. Ohops, miepä taidan lopettaa tämän tähän, ketään tuskin kiinnosta mitä meikälle on tapahtunut..

Hyvät Kesät ! Koittakaahan vielä jaksaa ne loput vuodet siellä peruskoulussa. ;) Ai niin joo, tärkeimmät meinäs unohtua.. Muistakaa figuilla ihan sikana ja jos ette muista palvoa Slaaneshta, edes vähää, niin saatte vastata minulle. :)
Ihme heppuli, eka sanoo et ois voinu uhrata Khornelle ja sit muistuttaa palvoo Slaaneshia...
Mutta tollasii sekaheppujakin on...
Vaikka en hirvee kaaosheppu olekaan Nurgle on paras.
Hyvää kesää Sotulaiset! (taas...;))

Edit:En palvo Slaanesta (edes vähää)...
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Omenat & Goblinit kirjoitti: Ihme heppuli, eka sanoo et ois voinu uhrata Khornelle ja sit muistuttaa palvoo Slaaneshia...
Mutta tollasii sekaheppujakin on...
Vaikka en hirvee kaaosheppu olekaan Nurgle on paras.
Hyvää kesää Sotulaiset! (taas...;))

Edit:En palvo Slaanesta (edes vähää)...
[OT]No en mie nyt Slaaneshille sitä ois voinu uhrata, se rikkoo peilin kattomalla siihen... Khornelle on ihan sama. ;) [/OT]
Work out, in case future happens.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Ghen'tos kirjoitti:[OT]No en mie nyt Slaaneshille sitä ois voinu uhrata, se rikkoo peilin kattomalla siihen... Khornelle on ihan sama. ;) [/OT]
Sehän on kuin minun enkunmaikka, nipottaa kaikesta ja näyttää rusinalta ;) Vihdoin ymmärrän miksi siellä luokassa ei ole peilejä ja ikkunat on päällystetty aina verhoilla :)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Mitä, onko kesä vai jo alkanut? Ei kyllä siltä näytä. Sateen piti tänään muka mennä itään päin mutta vieläkin vaan sataa.. No hyvää kesää kai sitten kuitenkin.
Mullekin tuli muuten seiska pitkästämatikasta ja kymppi kuviksesta ja silleen. Jeejee.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Bloodfyah pon uraputki-ihmiset & sun muut epämääräiset voittajat.
No jaa, ei mul mitää lomailua vastaan ole. Vähän kyl harmittaa kun dunii oltiin jo luvattu, mut sitä ei sit ollutkaan.

Mut yo, poupoupou, turkuu tulee supreme, cosmic sekä promou, et ei voi sanoo ku ou nou
And they wonder how he dealt with stress so well..
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Hyvää kesää!

Todistuksessa oli oikeusmurha, kuvis 7. (Työt katos!)
No, elämä jatkuu, ysillä parannetaan sitten.

Keskiarvo oli jotain 8,3(Olen todella pettynyt!)
Maantieto 8 (Olen varmasti ysin oppilas, tekis mieli repiä Aaltolan pää irti)
Uskonto 9 (Normaalisti 10)
Englanti 9 (Nöyyy!!)

Eli tämä lukuvuosi meni päin persettä!

No onneksi nyt seuraa (äärettömän tylsä) kesäloma!
Viimeksi muokannut tartunta, Ti 01.06.2004 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wild rider of saim hann

Viesti Kirjoittaja wild rider of saim hann »

ala aste käyty ja keskiarvo 8.5kröhöm*laski viime vuodesta*kröhöm (ja isoveli samassa koulussa ysillä kun pääsen seiskalle :()

kuvis 7. Ei oo ope nähny munkaan figuja :D
come brothers follow me...
Warp

Viesti Kirjoittaja Warp »

Juu, hyvää kesää kaikille. Ala-aste käyty, keskiarvo 9.

Kuvis 10 :D
So shut your face and take a seat, 'cause after all you're just talking meat.
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Jee! Jotkut toisetkin pääs ala-asteelta!
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
delffi

Viesti Kirjoittaja delffi »

HYVÄÄ KESÄÄ!!!
kESKI ARVO:9.2

=)
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

delffi kirjoitti:HYVÄÄ KESÄÄ!!!
kESKI ARVO:9.2

=)
Mikäs oli äidinkielen numero?

Okei, ei kuumoteta luovia kirjoittajia, varsinkin kun oma teksti on mitä on. Suomenkieli suomenkieliläisille.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Hyvvee Kessää, tiältä Pohojois-Karajalasta myöskii!
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
jezee

Viesti Kirjoittaja jezee »

Noh... kai minun pakko paljastaa että keski arvoni oli 7. Sain ainakin kuviksesta 10.pin. HYVÄÄ KESÄÄ VAAN KAIKKI pikku UKKELEITTEN PELAAJAT.
"Jäitä hattuun aku" sanoi: iines ankka
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Hyvää kesää munkin puolesta.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”