MangaReaper kirjoitti:Haistakaa ihmiset kukkanen (kyllä, siinä lukee kukkanen). Koko kesän vietän töissä ja ilkeät sensorisedätkin tiputtivat reaalin L:n E:hen (filosofian opettaja tarjoutui tosin maksamaan puolet valitusmaksusta). Mutta ei se mitään, E:n yleisarvosanalla pois ja yliopistoon heti ekalla yrityksellä niin nauran sensorille päin naamaa. Mutta joo, oikeasti hauskaa kesää niille jotka sitä saavat vapaina viettää, tuskinpa siltikään viestini sotussa kesäksi loppuvat joten koko postaus aika turha. Mutta sen verran nousussa olen, etten välitä

Ouh damn, kohtalotoveri !

Paitsi tuo L:stä E:hen pudotus (voih, nyt et voi enää auttaa minua näissä hommissa

)..jos vain jaksais tuon lukion noin hyvin. Peruskoulu on ohi ! Jesjes.
Mutta eipä tässä ainakaan omalle kohdalleni voi mitään kesää sanoa, työt painavat päälle. Mutta Hyvää Kesää muille sotulaisille, senkin hikipingot ! Itse pääsin 7.7 keskiarvoon ja tyytyväinen olin.
Ei tullu enkusta kymppiä, perhanan rusina (meidän enkun ope, onneksi entinen [ei, en tappanut sitä, vaikka monta kertaa oli mielessä urhata se Khornelle]), olis voinu vaikka stipendiki tulla. Mutta kyllä sillä ysilläki pärjää. Ohops, miepä taidan lopettaa tämän tähän, ketään tuskin kiinnosta mitä meikälle on tapahtunut..
Hyvät Kesät ! Koittakaahan vielä jaksaa ne loput vuodet siellä peruskoulussa.

Ai niin joo, tärkeimmät meinäs unohtua.. Muistakaa figuilla ihan sikana ja jos ette muista palvoa Slaaneshta, edes vähää, niin saatte vastata minulle.

Work out, in case future happens.