Sotavasaran Jatkotarinat
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta eikö Mordheimin pahamaineisuuden aiheuttanut juuri tämä meteoriitti ? Kun sinne alkoi tämän jälkeen ilmestymään possesseddeja sun muita ? Joko olen oikeassa, tai sitten pitää alkaa ihan toden teolla lukemaan tuoa Mortikan sääntökirjaa... On muuten Grond sulla ihme tytär..Mulla on 13 pikkusisko, eikä se osaa vielä laittaa edes vhs:ää päälle.VD kirjoitti:Se on pamahtanut meteoriitn toimesta jo 500 vuotta sitten![]()
Work out, in case future happens.
Se, että sinulta puuttuu elämä, ei tarkoita että muiltakin se puuttuisi.Scar-Veteran kirjoitti:Eikös tänään ole maanantai ja eikös se tarkoita sitä että pitäisi saada jatkoa?
Eli kolmososat ovat nyt netissä, heitin html-tägit sinne kymmeneen minuuttiin kiireellä, joten virheitä saattaa löytyä. Ja ettei tarvitse ykkössivulle raahautua etsimään linkkejä, tuossa ne ovat:
FaBa:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... /faba.html
Ja 40k:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... elkyt.html
BTW: Onkos Andromeduksesta kuulunut mitään? Viimeinen postaus häneltä on toukokuun 20, sen jälkeen ei ole tainnut näkyä. Eli jos ei alkuviikosta saada häntä paikalle ja ilmoittelemaan tilannetta, pitäisikö kirjoitusjärjestystä rukata ja siirtää Andromedus myöhemmäksi?
Hienoa työtä, VD! Tarina jatkui juuri niin kuin olisin sen tahtonutkin jatkuvan. Alku oli (ainakin minusta) mielenkiintoinen, mutta sitten tarina alkoi vähän huonontua. Juoni kulki nopeasti eteenpäin, mikä ei ole paha asia, mutta kuvailu jäi vähän taka-alalle. Jos Andro ei ehdi, kukas kirjoittaa seuraavan osan?
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Jesh:hän siellä taitaa olla seuraavana vuorossa. Ainakaan Faba-puolella ei tagi-virheitä ollut. Itse tarinaa aion analysoida vasta oman vuoroni jälkeen, eli aika lopussa. Mutta sanottakoon, että aika hektisesti on tapahtumat edenneet. Itse olisin toivonut hieman rauhallisempaa, trillerimäisempää juonikuviota. No, ei kuitenkaan heitetä kirvestä kaivoon.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
-
Paha Omena
Kirjoitappas itse se tarina yhdessä päivässä valmiiksi? Minulla oli koko viikko menoja paitsi yksi päivä oli kokonaan vapaata. Kaikki muut vapaat hetket etsin tietoa Lustriasta ja sen asukeista, ja siitä yhdestä päivästäkin meni osa siihen tiedon hakuun.Paha Omena kirjoitti:Tuossa VD:n FB tarinassa oli vähän kirjoitusvirheitä, eikä se ihan Tapsan tai Runen tasolle yltänyt...
Ei sitä kai kyllä odotettukkaan, lähelle päästään kuitenkin.
Ei millään pahalla VD...
Mutta tosiaan ei ollut parastani, mutta toivottavasti lyhyydestään huolimatta kelpaa teille.
-
Paha Omena
VD kirjoitti:Kirjoitappas itse se tarina yhdessä päivässä valmiiksi? Minulla oli koko viikko menoja paitsi yksi päivä oli kokonaan vapaata. Kaikki muut vapaat hetket etsin tietoa Lustriasta ja sen asukeista, ja siitä yhdestä päivästäkin meni osa siihen tiedon hakuun.Paha Omena kirjoitti:Tuossa VD:n FB tarinassa oli vähän kirjoitusvirheitä, eikä se ihan Tapsan tai Runen tasolle yltänyt...
Ei sitä kai kyllä odotettukkaan, lähelle päästään kuitenkin.
Ei millään pahalla VD...
Mutta tosiaan ei ollut parastani, mutta toivottavasti lyhyydestään huolimatta kelpaa teille.
PAHA
Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
-
ChildGamez
Hmm... Kukaan ei ole vielä arvestellut 40k:n tarinaa.. Ehkä se johtuu vaan siitä ettei siitä kertakaikkiaan ole mitään sanottavaa
. No joo, elikkä tarina jäi todella lyhyeksi, koska en ole mikään nopea kirjoittaja ja en ollut viikonloppuna kotona => kirjotin tarinan loppuun joskus neljältä sunnuntai - maanantai yönä, joten loppu voi olla vähän sekava/huono. Tarina oli myös aika paljon pelkkää taistelua taistelun perään, jota en yleensä kirjoita, mutta kokeilmpa tällaistakin.
Nyt olen puolustukseni esittänyt, joten jään odottelemaan mitä muilla on tarinasta sanottavaa
.
Nyt olen puolustukseni esittänyt, joten jään odottelemaan mitä muilla on tarinasta sanottavaa
-
Scar-Veteran
Jaksoin lukea vain 40K-jutun, joten en auo päätäni fabasta.
Tarina oli ihan mukiinmenevää, mutta ei kyllä ihan parastakaan tekstiä mitä olen lukenut. Tarina itsessään tuntuu totta puhuen junnaavan paikoillaan, kolme kirjoittajaa jo mennyt eikä oikeastaan ole tapahtunut muuta ihmeellistä kuin yhteenottoja mutanttien ja petturien kanssa. Toivottavasti Grond korjaa asian. Muistathan ne uhkauksesi Illuminatista..
Tarina oli ihan mukiinmenevää, mutta ei kyllä ihan parastakaan tekstiä mitä olen lukenut. Tarina itsessään tuntuu totta puhuen junnaavan paikoillaan, kolme kirjoittajaa jo mennyt eikä oikeastaan ole tapahtunut muuta ihmeellistä kuin yhteenottoja mutanttien ja petturien kanssa. Toivottavasti Grond korjaa asian. Muistathan ne uhkauksesi Illuminatista..
Mietin vain kuinka saan selitettyä sen, että tuosta valkyriasta pomppaa joukkueellinen harlekiinejä ulos
- no, ehkäpä lähempää katsottuna paljastuukin, ettei se ollutkaan valkyria vaan Venom. Toisaalta tekisi mieli paukauttaa sieltä pihalle Inkvisiittori Holmanen ja Tohtori Vatsola. Tai sitten tapahtuukin jotain aivan muuta...
Missäs välissä minä vaan tuon kirjoitan? Viikonloppu turnauksessa, loppuviikko maalattava rottia. No, täytyy vain venyä.
Missäs välissä minä vaan tuon kirjoitan? Viikonloppu turnauksessa, loppuviikko maalattava rottia. No, täytyy vain venyä.