Sotavasaran Jatkotarinat

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Älkää hätäilkö - 9-kuinen sylissä on hankalampaa tehdä mitään hommia.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Jaahas..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Grond kirjoitti:Älkää hätäilkö - 9-kuinen sylissä on hankalampaa tehdä mitään hommia.
Kuinka söpöä :)

No mutta eikös hän ole aina ennekin kaikki hommat hoitanut? ;)
Grond

VD kirjoitti:
Grond kirjoitti:Älkää hätäilkö - 9-kuinen sylissä on hankalampaa tehdä mitään hommia.
Kuinka söpöä :)

No mutta eikös hän ole aina ennekin kaikki hommat hoitanut? ;)
Ei poika sentään, vaan tuo vajaa kolmivuotias tyttö ne tekee :).
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

VD kirjoitti:Se on pamahtanut meteoriitn toimesta jo 500 vuotta sitten :D
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta eikö Mordheimin pahamaineisuuden aiheuttanut juuri tämä meteoriitti ? Kun sinne alkoi tämän jälkeen ilmestymään possesseddeja sun muita ? Joko olen oikeassa, tai sitten pitää alkaa ihan toden teolla lukemaan tuoa Mortikan sääntökirjaa... On muuten Grond sulla ihme tytär..Mulla on 13 pikkusisko, eikä se osaa vielä laittaa edes vhs:ää päälle. :)
Work out, in case future happens.
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Eikös tänään ole maanantai ja eikös se tarkoita sitä että pitäisi saada jatkoa?
Grond

Scar-Veteran kirjoitti:Eikös tänään ole maanantai ja eikös se tarkoita sitä että pitäisi saada jatkoa?
Se, että sinulta puuttuu elämä, ei tarkoita että muiltakin se puuttuisi.

Eli kolmososat ovat nyt netissä, heitin html-tägit sinne kymmeneen minuuttiin kiireellä, joten virheitä saattaa löytyä. Ja ettei tarvitse ykkössivulle raahautua etsimään linkkejä, tuossa ne ovat:

FaBa:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... /faba.html

Ja 40k:
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... elkyt.html

BTW: Onkos Andromeduksesta kuulunut mitään? Viimeinen postaus häneltä on toukokuun 20, sen jälkeen ei ole tainnut näkyä. Eli jos ei alkuviikosta saada häntä paikalle ja ilmoittelemaan tilannetta, pitäisikö kirjoitusjärjestystä rukata ja siirtää Andromedus myöhemmäksi?
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Jee! Uudet jatkikset tulivat!

Mutta asiaan: Jos Andromedus ei anna kuulua itsestään alkuviikosta, niin kirjoitusjärjestys pitäisi muuttaa. Jos joku tuntee Andron, niin kannattaisi selvittää tilanne hänen osaltaan.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Voin potkia Andromedusta Messengerin puolella, on jättänyt valitettavasti novellialueen ja sotun lähes nollille. Katson saanko mitään eloa siinä suunnassa aikaan, yritän ainakin. Missäs se halko olikaan...? :)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Hienoa työtä, VD! Tarina jatkui juuri niin kuin olisin sen tahtonutkin jatkuvan. Alku oli (ainakin minusta) mielenkiintoinen, mutta sitten tarina alkoi vähän huonontua. Juoni kulki nopeasti eteenpäin, mikä ei ole paha asia, mutta kuvailu jäi vähän taka-alalle. Jos Andro ei ehdi, kukas kirjoittaa seuraavan osan?
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Jesh:hän siellä taitaa olla seuraavana vuorossa. Ainakaan Faba-puolella ei tagi-virheitä ollut. Itse tarinaa aion analysoida vasta oman vuoroni jälkeen, eli aika lopussa. Mutta sanottakoon, että aika hektisesti on tapahtumat edenneet. Itse olisin toivonut hieman rauhallisempaa, trillerimäisempää juonikuviota. No, ei kuitenkaan heitetä kirvestä kaivoon.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Paha Omena

Viesti Kirjoittaja Paha Omena »

Tuossa VD:n FB tarinassa oli vähän kirjoitusvirheitä, eikä se ihan Tapsan tai Runen tasolle yltänyt...
Ei sitä kai kyllä odotettukkaan, lähelle päästään kuitenkin.
Ei millään pahalla VD...
PAHA

Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Paha Omena kirjoitti:Tuossa VD:n FB tarinassa oli vähän kirjoitusvirheitä, eikä se ihan Tapsan tai Runen tasolle yltänyt...
Ei millään pahalla VD...
Kirjoitappas itse se tarina yhdessä päivässä valmiiksi? Minulla oli koko viikko menoja paitsi yksi päivä oli kokonaan vapaata. Kaikki muut vapaat hetket etsin tietoa Lustriasta ja sen asukeista, ja siitä yhdestä päivästäkin meni osa siihen tiedon hakuun.

Mutta tosiaan ei ollut parastani, mutta toivottavasti lyhyydestään huolimatta kelpaa teille.
Paha Omena

Viesti Kirjoittaja Paha Omena »

VD kirjoitti:
Paha Omena kirjoitti:Tuossa VD:n FB tarinassa oli vähän kirjoitusvirheitä, eikä se ihan Tapsan tai Runen tasolle yltänyt...
Ei millään pahalla VD...
Kirjoitappas itse se tarina yhdessä päivässä valmiiksi? Minulla oli koko viikko menoja paitsi yksi päivä oli kokonaan vapaata. Kaikki muut vapaat hetket etsin tietoa Lustriasta ja sen asukeista, ja siitä yhdestä päivästäkin meni osa siihen tiedon hakuun.

Mutta tosiaan ei ollut parastani, mutta toivottavasti lyhyydestään huolimatta kelpaa teille.
PAHA

Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

VD, sait tarinaa jatkettua juuri sopivasti, niin, että tästä on Andron (tai häntä seuraavan) helppo jatkaa. Pituus oli nyt hyvää luokkaa, ja hommakin jäi mukavsti kesken. Jään odottamaan jatkoa.tou.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

TUSKAA! En saa avattua noita sivuja :( .
EDIT: ihme on tapahtunu..nyt yhtäkkiä toimiikin :D weee
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Hmm... Kukaan ei ole vielä arvestellut 40k:n tarinaa.. Ehkä se johtuu vaan siitä ettei siitä kertakaikkiaan ole mitään sanottavaa ;). No joo, elikkä tarina jäi todella lyhyeksi, koska en ole mikään nopea kirjoittaja ja en ollut viikonloppuna kotona => kirjotin tarinan loppuun joskus neljältä sunnuntai - maanantai yönä, joten loppu voi olla vähän sekava/huono. Tarina oli myös aika paljon pelkkää taistelua taistelun perään, jota en yleensä kirjoita, mutta kokeilmpa tällaistakin.
Nyt olen puolustukseni esittänyt, joten jään odottelemaan mitä muilla on tarinasta sanottavaa ;).
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Kummankin tarinan ensimmäinen jakso oli menestys. Sitten 40k alkoi mennä huonompaan suuntaan 2 ja 3 jaksossa. FB toinen jakso oli kanssa menestys vaikka ajautuikin vähän kauas alku peräisestä tarinasta, mutta loppu oli huippu. Sitten FB 3 jakso oli aika laihan lainen.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Jaksoin lukea vain 40K-jutun, joten en auo päätäni fabasta.

Tarina oli ihan mukiinmenevää, mutta ei kyllä ihan parastakaan tekstiä mitä olen lukenut. Tarina itsessään tuntuu totta puhuen junnaavan paikoillaan, kolme kirjoittajaa jo mennyt eikä oikeastaan ole tapahtunut muuta ihmeellistä kuin yhteenottoja mutanttien ja petturien kanssa. Toivottavasti Grond korjaa asian. Muistathan ne uhkauksesi Illuminatista.. ;)
Grond

Mietin vain kuinka saan selitettyä sen, että tuosta valkyriasta pomppaa joukkueellinen harlekiinejä ulos ;) - no, ehkäpä lähempää katsottuna paljastuukin, ettei se ollutkaan valkyria vaan Venom. Toisaalta tekisi mieli paukauttaa sieltä pihalle Inkvisiittori Holmanen ja Tohtori Vatsola. Tai sitten tapahtuukin jotain aivan muuta...

Missäs välissä minä vaan tuon kirjoitan? Viikonloppu turnauksessa, loppuviikko maalattava rottia. No, täytyy vain venyä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”