Hyvää kesää sotulaiset!
-
Slayer-3651
- Viesti:
Jaahas. No hyvät kesät, joulut, juhannukset, pääsiäiset ja muutkin juhlat vain itse kullekkin säädylle.
Lukion kolmannen vuoden tässä lopetin ja syksyllä vielä yhden jakson verran Järvenpään lukiossa lusmuamista. Kyllä, olen 3,5 vuoden opiskelijalusmu ja keskiarvo on jotain seiskan pintaan, mikäli ketään kiinnostaa...
Lukion kolmannen vuoden tässä lopetin ja syksyllä vielä yhden jakson verran Järvenpään lukiossa lusmuamista. Kyllä, olen 3,5 vuoden opiskelijalusmu ja keskiarvo on jotain seiskan pintaan, mikäli ketään kiinnostaa...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Hyvää kesää sotulaiset! Kengännumeroni on ~46-47! Uskotteko todella että jotain kiinnostaa keskiarvot? =P Se että teillä on 9+ keskiarvo kertoo ettei teillä ole elämää koulun ulkopuolella..hävetkää. (Epäloogisen tuosta tekee se että olette sotavasarassa joten pelaatte pikku-ukoilla...shh)
Eye is green.
Jaahas - jokos aletaan olla aikansa eläneitä. Nämä toivotusketjut ovat olleet lähinnä varaventtiileitä, joissa saa postailla OT:tä kerran isommassa juhlassa (uusivuosi, joulu, kesä). Siinä vaiheessa, kun samat postaajat postaavat 2-5 viestiään tällaiseen ketjuun, ollaan yleensä jo tien päässä. Eli minusta näyttää aiheelliselta pikkuhiljaa tyrkätä lukkoa. En tee sitä heti, eli jos joku vielä haluaa aiheesta avautua, niin kipinkapin nyt. Seuraava mahdollisuus on vasta Juhannuksena
.
-
Paha Omena
Nyt, ennenkuin menee lukkoon!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
P.S. Älkää banniko mua, tää on vitsi.
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
HYVÄÄ KESÄÄ!
P.S. Älkää banniko mua, tää on vitsi.
PAHA
Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi