Lizardmen saurus-leader
Lizardmen saurus-leader
No kaverille piti saada saurus old-blood, mutta gw:n hommaaminen olikin toinen juttu. Vanha roskakori tosin soveltui tehtävään jalosti. Maalit varsinkin selkäpuolelta voivat olla paksuja, kun edellinen omistaja oli ilmeisesti tykännyt kokeilla eri tekniikoita figuun. Myöskään maalinpoisto ei kaikkea pelastanut.
http://upload.pbase.com/turjake
http://upload.pbase.com/turjake
Myydään 40k örkkejä ja IG:tä
Ihan hieno on joo...(tahallinen ärsyke moderaattoreille
)
Milläköhän hahmosi on oikein lakattu? Se ei kiiltele yhtä paljon kuin tavalliset lakatut.
Oldbloodisi on todellakin hieman muita massiivisempi. Alusta näyttää asteen liian pieneltä tälle hongankolistajalle. Oikeastaan varsin mielekäs idea.
Milläköhän hahmosi on oikein lakattu? Se ei kiiltele yhtä paljon kuin tavalliset lakatut.
Oldbloodisi on todellakin hieman muita massiivisempi. Alusta näyttää asteen liian pieneltä tälle hongankolistajalle. Oikeastaan varsin mielekäs idea.
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Jaa no sitten, mutta jos sekoittaisit punaiseen jotain väriä, tuossa tapauksessa harmaata?
Silloin se ei olisi yhtä "ruma" punainen, tai mikä minä olen puhumaan kun vihaan punaista väriä nykyään kuin syntiä
... Usein punaisesta tulee paljon paremman värinen, sekoittaa siihen mitä tahansa väriä. (paitsi valkoista).
Mutta tuo puu tukki on onnistunut tosi hyvin! Uskoisin että kaverisi tulee olemaan tosi tyytyväinen kun saa tämän figun
Silloin se ei olisi yhtä "ruma" punainen, tai mikä minä olen puhumaan kun vihaan punaista väriä nykyään kuin syntiä
Mutta tuo puu tukki on onnistunut tosi hyvin! Uskoisin että kaverisi tulee olemaan tosi tyytyväinen kun saa tämän figun
I'm back.
-
Balrogofmoria
- Rectunator
Joo maalaus oikeen hyvä ja toi kiiltokaan ei ole paha =) Punaset suomut on sottasen näkösiä sinisellä pohjalla mutta hyvä kokonaisuus, ja asiallisen proxyhenkinen idea toi kroxibossi =) Oikeastaan ei mulla ole mitään sen kummempaa sanottavaa mitä kukaan ei tässä olis jo sanonu muutakun thumbs up sulle =) Mukava nähdä maalattuja lissuja!