Figuharrastuksen paras osa-alue?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.

Fluffi
43
8%
Konverttaus
73
13%
Maalaus
125
22%
Pelaaminen
221
39%
Listojen teko
15
3%
Edelläolevien Suunnittelu
86
15%

Ääniä yhteensä: 563

Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Elikkä mistä osasta tätä harrastusta nautit eniten? (heti uusien figujen ostamisen jälkeen)

Itse harrastan kai eniten tuota suunnittelua :D
Pelaaminen on myös oiva tekosyy mennä pelipaikalle hengaamaan, mutta pelipaikalle oleskelemaan. Mutta koska pelipaikalla oleskelu ei ole varsinaisesti harrastuksen osa-alue vaan eräänlainen sivutuote, niin kallistun maalauksen puoleen. Mielestäni maalaus on palkitsevaa ja juuri niin vaikeata kuin sen itse haluat olevan.
NightBlade

Viesti Kirjoittaja NightBlade »

Hmm..* Minä kuulun tuohon suunnitteluun. Joo kyllä suunnittelen mutta en tiedä siitä toteutanko niitä.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Olisin vastannut figun työstäminen blisteristä valmiiksi, jos se olisi mahdollista. Tuohon olisi kuulunut niin suunittelu kuin maalaus&konvertauskin. Maalaus on tuon osa-alueista lähinnä sydäntä, joten ääni sinne. :)
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Yhdyn M. Salavaan.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Fluffi kunniaan.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

On tosi kiva suunnitella kaikkea jännää... mutta usein suunnitelmat jäävät suunnitelmiksi, joten sanoisin pelaaminen.
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Mielestäni pelaaminen on se juttu tässä hommassa. Muut ovat ekstraa.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

attor kirjoitti:Mielestäni pelaaminen on se juttu tässä hommassa. Muut ovat ekstraa.
Sama täällä, vaikka maalaaminen on kivaa ja armeijalistan tekokin melko välttämätöntä, niin nekin ovat vain välinearvoja, pelaaminen on SE juttu.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Maalauksen ja fluffin kanssa meinasi mennä kyllä ristiin, mutta päätin sitten, että maalaus. Periaatteessahan figut maalataan sen fluffin mukaan, minkä on säätänyt äijille taustalle, mutta kyllä minä enemmän tykkään maalata. Tai, ehkä minä ennemmin maalaan figuja pelattavaksi. On paljon mielekkäämpää pelata maalatulla armeijalla (meinasin jo kirjoittaa, että maalata pelatulla armeijalla :D ) kuin pohjamaalatuilla, fluffittomilla stattiryppäillä. Minulle itselleni armeijoissani on asennetta, vaikka muut eivät sitä näkisikään figuista. ;) Mutta nautin maalata, seraavana tulee sitten pelaaminen. Nurgle poppoota pitäisi päästä kokeilemaan uudestaan, heti kun Demoni (huomatkaa isolla D:llä) on kasassa... Maalauksessa en aio hätiköidä, se tulee sitten kun tulee. :D
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Vähän väliähän sitä huomaa ajatusten karkailevan ostosten, konversioiden, maalauksen, fluffin, armeijalistojen ja pelaamisen pariin, joten sanoisin että parasta tässä harrastuksessa on suunnittelu. Tai pikemminkin "mehustelu", eli herkuttelu jollakin hyvällä ajatuksella.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Mielestäni on kaikkein hauskinta maalata hienoja figuja, en niin hirveästi jaksa peli figuja maalata, mutta kun omistaa jonkun Reaperin/Rackhamin hienon niin sitä kyllä jaksaa maalata!
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Maalaus on mielestäni parasta warhammerissa. Se vaan on niin pirun hauskaa (paitsi joku hirrrrveä tylsä horde ;) )
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

Pelaaminen maalatulla armeijalla.
Konverttaus, maalaus, listojen teko ja kaiken suunnittelu (strategiat yms.)
kuuluvat siihen kyllä täysillä mukaan ja kaikilla niillä on yhteinen
lopputulos: pelaaminen :)
Eli pelaaminen on siis oma vastaukseni...
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kyllä se suunnittelu on. Monesti olen suunnitellut maalavani koko armeijani ja kirjoittavani moni osaisen fluffin armeijaa varten. MUTTA, suunnitelmaksi ne ovat jääneet. Pari figua maalattu ja huonon tarinan kirjoitus taidon takia tarinaa ei ole syntynyt...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Porkkana

Viesti Kirjoittaja Porkkana »

Pelaaminen. Maalaus myös tosi hauskaa joskus, mutta kun maalaa 50:nettä Clanrattia niin kyllä siinä tylsistyy. Listojen suunnittelu on myös hauskaa. Konverttaus taas jää pienemmälle pata laiska kun olen. Fluffi kehittyy pääasiassa pelatessa (minulla... olen outo). Pelaaminen taas on just kool. Hienoa nähdä monen tunnin uurastus murskaamassa vihuja kentällä (minun CSM:mien tapauksissa on taas kiva nähdä vihollisen murskaavan minut ;) ) ja plaaaplaa.
Viimeksi muokannut Porkkana, Su 13.06.2004 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älä syö porkkanaa.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Höh. Rune vei täysin sanat suustani. Eli vastasin maalaus (johon kuuluisi tuo konverttaus myös). Eli maalaan ja konverttaan figut fluffin pohjalta (jonka pohjalta teen myös armeijalistani). Pelaaminenkin on toki hauskaa, kun sitä pääsee tekemään - etenkin maalatulla ja fluffikkaalla armeijalla. Listojen suunnittelukin on toki mukavaa, mutta ei edellisten vertaista.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
jezee

Viesti Kirjoittaja jezee »

Vastasin varmaan siksi maalaus, koska pelailemaan pääsee sen verran harvoin (noin kerran kuukaudessa)
"Jäitä hattuun aku" sanoi: iines ankka
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Mikään ei voita kunnon väittelyä studion epäselvistä säännöistä, kun saadaan argumenttia puolin ja toisin oikein kunnolla.
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

Oli vaikea valita fluffin, listojen ja suunnittelun väliltä... Mutta päädyin listoihin! Mikään... Voi ei mikään pysty päihittämään sitä intohimoa jota tunnen kun olen tietokoneeni äärellä ja mietin valitsisinko tämän listan tyyliksi fluffin, ulkonäön, power playn vai kaikkien näiden sekoituksen. Minun koneeltani löytyy niin paljon listoja että niiden lukumäärää voi vain arvailla...
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Maalaus kiinnostaa selkeästi eniten. Joskus konvertointikin vetää vahavasti puoleensa, etenkin Nurglen siunaamia raukkoja on mukava säätää. Silloin tällöin yritän saada epätoivoisesti sculptattua edes etäisesti järkevän näköistä tavaraa figuihin, kovin vaikuttavia tuloksia ei ole vielä syntynyt.

Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”