LATD fluffia

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Mi_Py

LATD fluffia

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

Kun tässä itse mietin fluffia omalle LATD "armeijalle" , niin kiinnostaisi kuulla minkälaista fluffia te olette keksineet omille LATD armeijoillenne.

(En tiedä kannattaako tämä tänne laittaa mutta täällä on aika paljon fluffia...)
Niin kävi että sormi napsahti sijoiltaan
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Noh, tämä on kyllä veljen armeija, mutta minä sen kirjoitin:

Kalevala 'infamous' 13th

Kalevalan lakeuksilta lähetetty kampanjoimaan hyvisten puolelle Fallonin vehreälle planeetalle. Kyseessä oli kuvernöörin salamurhasta johtunut sekasorto, jolloin Nurglea palvova kultti oli saanut valtaa. Korruptio alkoi hiipiä Kalevalaisten uskollisiin sydämiin heti heidän laskeuduttuaan planeetalle. Sodan kurjuudessa petturuus levisi taudin lailla aina sotamiehistä upseeristoon asti. 13. asetettiin alimiehitetyn 128. Morian kanssa vartioimaan salaisia asevarastoja joiden ei mistään hinnasta tulisi joutua vihollisen käsiin. Silloin petturuus iski. Mordialaiset teurastettiin tai vangittiin uhrattavaksi kun rykmentin komentaja, eversti Udolfblad laukaisi 200 ydinkärkeä lojalistien hallussa olevalle maaperälle. Atomisodan syttyessä 13. pakeni, muodostaen rosvolaivaston nykyään Kaaoslordi Arnagin käskyn alaisena.

Tunnusmerkkeinä Cadia-tyypin varusteet, metsäkuviointi (heidän viimeiseltä kampanjaltaan) ja lippu jossa liehuu radioaktiivisuus-merkki.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Ozrius

Viesti Kirjoittaja Ozrius »

Tybraal kirjoitti:Noh, tämä on kyllä veljen armeija, mutta minä sen kirjoitin:

Kalevala 'infamous' 13th
On muuten pelottavan saman oloista fluffia kuin minun 13. Demmokialaisella rykmentillä. :) Ne tosin palvovat Khornea.

No kaipa se 13 on sitten jonkinmoinen epäonnen luku ;)

- Ozrius
Sitten alkoi
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Hmm fluffia? No minun stoorini oli muistaakseni luokkaa:

" Aavikko planeetta Dektorn oli ollut Kaaoksen piirittämä jo vuosia, kun Imperiumi jätti joukkonsa sinne, ilman ulkopuolista apua. Tuohon aikaan joukon komentajana toimi Komissaari Melt.
Imperiumin sotilaiden noustessa ilmaan, Melt lupasi joukoileen: "Me selviämme tästä, tavalla tai toisella. "

Myöhemmin Tau:ien partiointi laivue oli saapunut valtaamaan planeettaa, niittäekseen mainetta ja kunniaa rodulleen. Melt ja tämän uskolliset miehet taistelivat pienellä keitaalla tunteja putkeen, menettäen yli puolet miehistään. Tilanne näytti jo toivottomalta, kunnes Bolterien ääni kantautui miehistön korviin, ja Tulisoturit alkoivat kaatumaan tulitukseen.

Kaaoksen mariinit olivat tulleet puhdistamaan keidasta Taukeista, silloin Melt ja tämän miehet päättivät liittyä näihin urhoolisiin sotureihin, ja jokainen löysi itselleen oikean Jumalan.
Nyt, Melt ja tämän miehet taistelevat rinna rinnan kaaoksen mariinien, ja näiden sotakoneiden kanssa. Dektornin 20:s Rykmentti a.k.a Melt's raiders.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”