armybuilder bugit
armybuilder bugit
kertokaa armybuilderista löytämiänne bugeja.. mä löysin tollasen
kun valitsee armeijaksi dwarffit ja ottaa yhen thanen ja laittaa sen bsb.ksi .... ja kun on viel war of the beard ni sit avaa sen magic item optionin ni niit pisteitä on käytettävissä 385 ja ei osta mitään runic banneria
tota ei voittais mikään hero kyllä
1 Thane @ 433 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Weapon [200]
Master Rune of Snorri Spangelhelm
Rune of Alaric the Mad
Rune of Skalf Blackhammer
Runic Armour [100]
Rune of Fortitude
Rune of Gromril
Rune of Resistance
Runic Talisman [45]
Rune of Spite
sillä on 1+ re-rollable save ja 4+ wardi ja 3woundii
3 attakkii osuu automaattisesti ja tekee automaattisesti eikä anna savee... noh wardi voi pelastaa kyllä vihuliaisen...
mutta ootteko löytäny muita suuria bugeja ?
kun valitsee armeijaksi dwarffit ja ottaa yhen thanen ja laittaa sen bsb.ksi .... ja kun on viel war of the beard ni sit avaa sen magic item optionin ni niit pisteitä on käytettävissä 385 ja ei osta mitään runic banneria
tota ei voittais mikään hero kyllä
1 Thane @ 433 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Weapon [200]
Master Rune of Snorri Spangelhelm
Rune of Alaric the Mad
Rune of Skalf Blackhammer
Runic Armour [100]
Rune of Fortitude
Rune of Gromril
Rune of Resistance
Runic Talisman [45]
Rune of Spite
sillä on 1+ re-rollable save ja 4+ wardi ja 3woundii
3 attakkii osuu automaattisesti ja tekee automaattisesti eikä anna savee... noh wardi voi pelastaa kyllä vihuliaisen...
mutta ootteko löytäny muita suuria bugeja ?
-
The Swordmaster
*pistää miekkamiehen jäähylle käyttäjämoderoinnista*
Petokirjan aikoihin pari-kolme sankaria ehti lähettää arvosteltavaksi seitsemän shagotin listan, koska AB väitti kivenkovaan niiden olevan corea. Saattoi iskeä pieni pettymys siinä vaiheessa, kun kuusi oli jo ostettu ja konvertoitu.
Muistan edelleen sekä tämän tapauksen, että kädetykseen syyllistyneiden henkilöiden nimet. Muistan ne itse asiassa ikuisesti. Tämä ihan vain vinkkinä niille, jotka erehtyvät joskus lähettämään listan tarkistamatta sitä kirjan kanssa. Saatte kuulla siitä sopivissa väleissä vielä vuosikymmenien ajan.
Petokirjan aikoihin pari-kolme sankaria ehti lähettää arvosteltavaksi seitsemän shagotin listan, koska AB väitti kivenkovaan niiden olevan corea. Saattoi iskeä pieni pettymys siinä vaiheessa, kun kuusi oli jo ostettu ja konvertoitu.
Muistan edelleen sekä tämän tapauksen, että kädetykseen syyllistyneiden henkilöiden nimet. Muistan ne itse asiassa ikuisesti. Tämä ihan vain vinkkinä niille, jotka erehtyvät joskus lähettämään listan tarkistamatta sitä kirjan kanssa. Saatte kuulla siitä sopivissa väleissä vielä vuosikymmenien ajan.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
-
The Swordmaster
*anoaa armoa*Dolmot kirjoitti:*pistää miekkamiehen jäähylle käyttäjämoderoinnista*
Okei sori to käyttäjämoderointi... Olin väsynyt ja nälkäinen, huono yhdistelmä. Pointtini oli vain siinä että so what jos army builder bugittaa? Armeija kirja on se joho pitää luottaa... Noh jos bugeja halutaan niin kerran kun kokeilin yhtä armybuilderia ja se ei laskenu mukaan sankareitten maagisia kamoja. esim minun prinssini joka ratsasti loharilla maksoi 125 pistettä
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Kaksi sanaa ... Army Builder. Aiheuttaa minussa pakkolukitus-syndrooman. Itsepähän aloititte. Ostakaa armeijakirja. Ostakaa sääntökirja. Tunkekaa AB sinne minne ei päivä paista. Ja en avaa tätä lukkoa millään ruikutuksella, joten kääntykää muiden modejen puoleen jos haluatte keskustella Army Spoilerista enemmänkin.