Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Immuuni

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Viesti Kirjoittaja Immuuni »

Eli tuleeko tuommoisia olemaan?

ModEdit: Koska kukaan ei kuitenkaan lue seitsemää sivua viestejä, lisään tähän ensimmäiseen viestiin, että Ropeconin Sotavasara-miitti on lauantaina 24.7. klo 19.00 Keltsun (Kellariravintola) edessä. -The Captain
"Fear me"

-Immuuni-
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Jos en ole kiinni conivknloppua. Ette kai te miittiä ilman mua viettäisi :(

Noei, tottakai vietätte jos en itse pääse ja joku viittii järkätä.

edit: ja conissahan tuo toki kannattaisi järkätä kun kaikki ovat pitkälti valmiina siellä.
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

Tällä kertaa hieman pidempi ja paremmin infottu kuin viimeeksi. Taisin missata miitin koska se oli faba-turnauspelin kanssa samaan aikaan(!).
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Joo, miittiin olen minä ainakin tulossa, mikäli moinen järjestetään 'conissa. Kuka/ketkä ottaa homman vastuulleen?
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Vastuusta en tiedä, en minä ainakaan, mutta jos järjestätte niin minut näette siellä, ainakin käymässä. Pitäähän nyt Tapsaa ja (vilkasee seuraavia murhaavasti) Gromia ja Huussia jne. päästä tapaamaan. ;) Mega Battlessa olen, FFfinin miitissä käyn, Far Northia käväisen säätämässä ja pelaan pari peliä muutenkin. Eli ainakin käväisen, vaikka aikataulu onkin aika tiukahko. Pääsette minuun kuitenkin ottamaan yhteyttä sitten, jos vain kiinostaa. :P
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Who cares!: minuakin näkee siellä varmasti.. Kyllä pilaan hyvän viikonlopun!
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Voisko joku kertoa mikä on miitti.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Miitti = meeting = tapaaminen

Tänä vuonna voisi tehdä niin, että tapaamisen ajankohta on joku vähän hiljaisempi hetki esimerkiksi ´Conin alku- tai loppupuolella. Lauantaina on toki paljon väkeä paikalla, mutta kuten viimeksi näimme, se väki on koko ajan menossa jossain. Perjantai-ilta tai sunnuntai-aamupäivä voisivat olla ok, joskin niidenkin osalta pitää katsoa että ei mennä päällekkäin turnausten kanssa. Joku joka pelaa 40k-turnauksessa voisi selventää viikonlopun tyhjiä hetkiä turnaukseen osallistujien kannalta.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Kauppias kirjoitti:Voisko joku kertoa mikä on miitti.
Olisiko tapaaminen (engl. meeting)?

No, eikös Ropeconin 40K-turnaus ole aikamoinen Sotavasara-miitti? Ainakin minut sieltä bongaa, ja yritän tällä kertaa muistaa ottaa nimilapunkin mukaan.

Miitin voisi mielellään järjestää siten, että se ei mene päällekkäin 40K- tai NAF-turnauksen kanssa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

minäkin voisin vaikka tupsahtaa paikalle ... pääsen vihdoin tapaamaan Runen ja ... muitakin sotulaisia ... pääsette kärsimään mun seurasta ... muahahahahahaha ... :D
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
kp

Viesti Kirjoittaja kp »

Tuota.. miitti? Mitä siellä tehdään pelataan lisää hammerii vai lähetään kaljalle rupattelemaan? Meinaan että minä ainakin häipyisin nopeasti jos miitissä ei olisi mitään pointtia..
Mietin vain.
nyt paljon viisaampana foorumin säännöistä
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Veikkaisin ihan netin rajoitteista vapaata jutustelua ja Sotavasarasta tuttujen mutta vielä kasvottomien ihmisten tapaaminen on se idis, toisaalta kaikki figujen ympärillä pyörivät tapahtumat tekevät tätä...
"Ai ton näkönen se [insert joku Sotavasara-tuttu here] onkin!"
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Tarkoitus on lähinnä vaan tavata toisia vasralaisia, etenkin jos se järjestetään jonkin figutapahtuman yhteydessä (ropecon).

Kaljalle ei lähetä, ensinnäkin sen takia että suuri osa porukasta olisi varmastikin alaikäistä, ja toisekseen itse olen moista hommaa vastaan enkä itse moiseen aktiviteettiin suostuisi ;)
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Mmm.. Kaljaa.. Okei, käsi ylös kenellä on ikää hakikseksi, pistetään hattu kiertämään että saadaan nyt edes muutama kori! :D

Minä tulen miittiin. Kun minä tulen miittiin, kaikki muut lähtevät miitistä. Eli minä pidän miitin yksinäni. :P
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

minisaarnaaja kirjoitti:Perjantai-ilta tai sunnuntai-aamupäivä voisivat olla ok, joskin niidenkin osalta pitää katsoa että ei mennä päällekkäin turnausten kanssa.
Näyttää siltä, etten ole 'conissa lainkaan sunnuntaina, mutta perjantai kävisi minulle. Koska tämä 40k-turnaus on?
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Jos Ropeconiin joskus lohikäärmeeni kurvaan, eiköhän siellä käydä hutmaisemassa muutamalta sotulaiselta pää harteilta... ;)

Ei vaineskaan. Kyllähän sellaista miittiä voisi olla kiva järjestää siinä, varsinkin kun ekaa kertaa tulossa turnajaisiin (ainakin katsomaan.).
niih.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

JarLoz kirjoitti:Mmm.. Kaljaa.. Okei, käsi ylös kenellä on ikää hakikseksi, pistetään hattu kiertämään että saadaan nyt edes muutama kori! :D
sitten kaikki twelvin jälkeen örveltää figut siihen kuntoon että sokeakin saisi vedet silmille :P
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Pitäähän nyt Tapsaa ja (vilkasee seuraavia murhaavasti) Gromia ja Huussia jne. päästä tapaamaan.
Vai että minäkö tulisin pilaamaan teidän mainion tapaamisenne?! Ja samalla aiheuttaisin usealle käyttäjälle traumoja ja pilaisin loistavan egoni ;). Hmm... Ja että Helsinkiinkö asti sitä täältä pitäisi lähteä? Toinen isompi Hmm... Tietysti voisitte kerätä yhdessä rahaa ja kustantaa minulle limusiinin ja viiden tähden hotellin sieltä päin. Tokihan te sen tekisitte? ;) Tiukkaa tekee. Pitää vähän tsiigailla noita aikatauluja, mutta näyttääpi vahvasti siltä, että hra. Hardhammer pysyy vielä naamionsa takana... Mutta ehdottomasti kannatan tällaista tapahtumaa ja tulen jos mahdollista. Ilman muuta!

GromEdit: Niin ja minua varten hoidetaan sitten se juomapuoli kuntoon... ;)
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Tai sitten koska täällä Savossa asuu enemmistö harrastajista, niin työhän tulettek aikki sitten Savon sydämeen, Savonlinnaan.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

huussi kirjoitti:Tai sitten koska täällä Savossa asuu enemmistö harrastajista, niin työhän tulettek aikki sitten Savon sydämeen, Savonlinnaan.
Juu, vuokrataan vaan puitteet Olavinlinnasta niin tunnelma on kohdallaan ;).
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”