Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut
Varsinkin jos kaikki tietää paperileikin niin mikäköhän on se yleisin lukumäärä niitä palasia...?JarLoz kirjoitti:Noh, luulisin että esittelykierros olisi jotain tyyliin "Joo moi, mun nimi on Matti Meikäläinen, ja sotussa mut tunnetaan Örepojuna", tai jotain. En minäkään tue mitään vessapaperileikkejä. Tai no en ainakaan miitissä.
Miitti ois aika rok. Mut toisaalt en kyl tääl oo niin paljoa pyöriny ni se olis melkein kuin kenen tahansa näkeminen tuol mestal. :o Sitäpaitti en tiedä tost "'conista" melkein mitään.
Mitä nyt luin pelit-lehteä ja katoin "Kaikenlaisia hörhöjä"
"Täl on tämmönen juttu"
Hei, tehkääpä sellainen esittelykierros tyyliin missikisat
. Olisi siinä naurussa pitelemistä, kun sotulaiset kävelevät lavalle peräkkäin ja kuuluttaja esittelee heidät vaatteeseen kiinnitetyn numerolapun perusteella. Sitten äänestetään vuoden sotulainen ja paras puku (tietysti kaikki ovat pukeutuneet tyylinsä mukaan
). Hahuhihahupihuihassunhauska!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Kuukauden idea numero uno.Grom Hardhammer kirjoitti:Hei, tehkääpä sellainen esittelykierros tyyliin missikisat. Olisi siinä naurussa pitelemistä, kun sotulaiset kävelevät lavalle peräkkäin ja kuuluttaja esittelee heidät vaatteeseen kiinnitetyn numerolapun perusteella. Sitten äänestetään vuoden sotulainen ja paras puku (tietysti kaikki ovat pukeutuneet tyylinsä mukaan
"Täl on tämmönen juttu"
On muuten mainio ajatus minä tulen ainakin.Grom Hardhammer kirjoitti:Hei, tehkääpä sellainen esittelykierros tyyliin missikisat. Olisi siinä naurussa pitelemistä, kun sotulaiset kävelevät lavalle peräkkäin ja kuuluttaja esittelee heidät vaatteeseen kiinnitetyn numerolapun perusteella. Sitten äänestetään vuoden sotulainen ja paras puku (tietysti kaikki ovat pukeutuneet tyylinsä mukaan
wat
Jees, tuo miitti kuulostaa oikein hyvältä ajatukselta; varsinkin kun viime vuoden miitti jäi väliin. Tuohon aikaan olin vielä varsin uusi sotun käyttäjä, ja pelkäsin kuollakseni kaikkia 'Conissa näkemäni "friikkejä".
Nyt onkin toinen ääni kellossa: ajattelin heittää ainakin nimilapun rintaan, mustat vaatteet, ja mahdollisesti jonkinlainen "hieno" hopeinen (lue= hopeista kartonkia) kruunu. Lisäksi kaulaan tulossa mahdollisesti The One ring. Luulisi, että tuollaisessa sotisovassa suurin osa sotulaisista tunnistaa!
Tuota "missikisa"-ideaa en kannata, sillä mitä minä olen kuullut, niin tuollaisten kisojen voittoon tarvitaan lihaksia...
Nyt onkin toinen ääni kellossa: ajattelin heittää ainakin nimilapun rintaan, mustat vaatteet, ja mahdollisesti jonkinlainen "hieno" hopeinen (lue= hopeista kartonkia) kruunu. Lisäksi kaulaan tulossa mahdollisesti The One ring. Luulisi, että tuollaisessa sotisovassa suurin osa sotulaisista tunnistaa!
Tuota "missikisa"-ideaa en kannata, sillä mitä minä olen kuullut, niin tuollaisten kisojen voittoon tarvitaan lihaksia...
-
Kellokoneisto
Tarttis jotenkin päästä 'coniin ja siihen miittiiin... Tarvetta nostaisi vielä jokin Lotr-hässäkkä, jos siellä sellainen on...
Kuljetus vain voipi tuottaa onkelmia... Kun, täältä on inne ihan hyvin matkaa...
Ja, ei juma jos näkee siellä paljonkin porukkaa joissain ihme puvuissa... Mä oikeesti lopetan tän koko jutun jotku oikeesti kehtaa/viittii mennä ihmisten ilmoille joissain ihem vermeissä...
Kuljetus vain voipi tuottaa onkelmia... Kun, täältä on inne ihan hyvin matkaa...
Ja, ei juma jos näkee siellä paljonkin porukkaa joissain ihme puvuissa... Mä oikeesti lopetan tän koko jutun jotku oikeesti kehtaa/viittii mennä ihmisten ilmoille joissain ihem vermeissä...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Tottakait sinä näet... conissahan on asu vapaa, mutta pakollinen, eli kuhan ei genitaalialueet näy, niin mikä vaan asu kelpaa. Eihän siellä ole pakko pukeutua "oudosti" mutta hyvin usea (veikkaisin kolmannes) pukeutuu muuten kuin "normaalisti"Kellokoneisto kirjoitti:Ja, ei juma jos näkee siellä paljonkin porukkaa joissain ihme puvuissa... Mä oikeesti lopetan tän koko jutun jotku oikeesti kehtaa/viittii mennä ihmisten ilmoille joissain ihem vermeissä...
Tervetuloa harrastuksen pariin ;D
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
-
zakug_the_insane
En varmaankaan saavu paikalle, mutta voin lähettää kuvan, jonka kiroan ennen lähettämistä, jotta se aiheuttaa pahalla aurallaan pahennusta. Lisäksi kuva saattaa olla sellaista materiaalia, että lisätään samalla K18 -merkki ja ärsyttävän näköinen postimerkki. Näin voidaan olla varmoja, että metrin säteellä kuvasta ei ole ketään, joten sitä ei nähdä. Huhhuijaa.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Onneksi sentään suurin osa moisista on ropettajiaJ-P kirjoitti:mutta hyvin usea (veikkaisin kolmannes) pukeutuu muuten kuin "normaalisti"
Tervetuloa harrastuksen pariin ;D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Nojaa... itse kyllä pelaan muutakin kun figupelejä ja noh... jotain tavallisuudesta poikkeavaa ylläni on, katsotaan sitä sitten conissatneva82 kirjoitti: Onneksi sentään suurin osa moisista on ropettajiaFigupelaajat harvemmin tuntuu pukeutuvan oudosti. Lieneekkö turhan epämukavia moiset vaatteet keskellä peliä
Mutta niin itse miitistä, jahka ropeconin sivuille ilmestyy jonkinlainen alustava aikataulu niin voisi pitää pienen äänestyksen tapaisen pystyyn miitin ajankohdasta. Tietenkin poissuljettuna turnausajankohdat, koska nuo tusikin käyvät kenellekkään. Ja vaadin että lauantai-iltana ei miittiä pidetä, koska itse olen silloin kiitämässä muualla.
Blood for the bloodgod!
- minisaarnaaja
Tähän mennessä tapahtunutta:
1) odotetaan vielä aikataulun varmistumista kunnes joku kiltti modisetä (tai täti, sillä mistäs niiden kaikkien sukupuolen varmasti tietää;) ) laittaa äänestyksen miitin ajasta. Toinen (ja parempi) vaihtoehto tähän olisi se, että aikataulujen varmistuttua edellä mainittu setä tai täti tai weekender lausuu miitin ajankohdan jykevällä bassolla/altolla, jota kaikkien tulee noudattaa. Äänestäminen luo kaaosta.
2) Idea missikisoista saa kannatusta netin anonyymeissä syövereissä, mutta todellisuuden iskiessä Ropeconin parkkipaikalla pyörii ainoastaan joku Keravalta tullut 11-vuotias, jolle muut nauravat pusikosta. [EDIT: Ei mitään henkilökohtaista Keravaa tai 11-vuotiaita vastaan:)]
3) Tarvitaan lisää ideoita. Laittakaa niitä tähän viestiketjuun.
1) odotetaan vielä aikataulun varmistumista kunnes joku kiltti modisetä (tai täti, sillä mistäs niiden kaikkien sukupuolen varmasti tietää;) ) laittaa äänestyksen miitin ajasta. Toinen (ja parempi) vaihtoehto tähän olisi se, että aikataulujen varmistuttua edellä mainittu setä tai täti tai weekender lausuu miitin ajankohdan jykevällä bassolla/altolla, jota kaikkien tulee noudattaa. Äänestäminen luo kaaosta.
2) Idea missikisoista saa kannatusta netin anonyymeissä syövereissä, mutta todellisuuden iskiessä Ropeconin parkkipaikalla pyörii ainoastaan joku Keravalta tullut 11-vuotias, jolle muut nauravat pusikosta. [EDIT: Ei mitään henkilökohtaista Keravaa tai 11-vuotiaita vastaan:)]
3) Tarvitaan lisää ideoita. Laittakaa niitä tähän viestiketjuun.
Viimeksi muokannut minisaarnaaja, Ti 06.07.2004 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Coniin ei tartte mitään varausta/ ilmoittautua..? Ja jos pitää niin olisiko joku niin kiltti että ilmoittaisi minulle mihin pitää ilmoittautua!
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Siitä on hyvä lähteä liikkeelle!:D Ja se olemismaksu oli 20€? Ruoat eivät ymmärtääkseni kuulu hintaan, olihan näin?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Hmmm... Järjestetäänkö vain se äänestys nyt saman tien? Tyyliin: Mihin aikaan Sotu-miitti pitäisi järjestää 'conissa? A:perjantaiaamuna B:perjantai-iltana C:lauantaiaamuna... jne. Tai jotain tuon kaltaista.
Loppujen lopuksi miittiin ehtiminen ei ole aivan kamalan tärkeä juttu, vaikka onhan sen missaaminen tietysti ikävää. Nimittäin pidän aika todennäköisenä, että 'conissa kyllä tapaa tuttuja Sotun vakiokäyttäjiä ihan vaan kiertelemällä (ja kyselemällä jokaiselta vastaantulijalta "Hei, ootkos sä se The Captain tai Rune tai...?"
)
Loppujen lopuksi miittiin ehtiminen ei ole aivan kamalan tärkeä juttu, vaikka onhan sen missaaminen tietysti ikävää. Nimittäin pidän aika todennäköisenä, että 'conissa kyllä tapaa tuttuja Sotun vakiokäyttäjiä ihan vaan kiertelemällä (ja kyselemällä jokaiselta vastaantulijalta "Hei, ootkos sä se The Captain tai Rune tai...?"
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja