Sieni2 kirjoitti:Aika sairaan laillinen... Mitä merkillistä... Mistä lähtien demoniprinssi muka saa termispanssarin ja 6 strenaa/muita stateja? Eikä tuommoista specialia kyllä mistään löydy. Daemonic Staturea ei termispanssarin omaaville heeboille saa.
Joo, huomasin itsekin vasta äsken (kymmenkunta minuuttia sitten), että prinssille ei voi laittaa sekä Staturea ja Termie haarniskaa (en mää huomannu, että se tähti puuttuu... Sen siitä saa, että on puusilmä

). Se on nyt korjattu. Sorry, folks!
Muuten pitäisi olla ihka laillinen. Ja kuule Sieni2, jos olisit hieman tarkempi, huomaisit että tuo on mun oma demoni prinssini eikä siis mikään noista GW:n omista ukoista.
Pähkinänkuoressa: Asmodeus ilmoitti täällä, että mun chaos lord on vetävin "special" character. Se kun oli sellainen männä syksyllä pelatussa kampanjassa täällä Turussa. Kampanjan kuluessa katsos elossa olevat kenraalit keräsivät itselleen erikoiskykyjä ja kun kampanja loppui mun kenraali oli viimeisenä pystyssä.
Mä halusin käyttää mun lordia edelleen ja väänsin uutta kodeksia käyttäen vastaavanlaisen olennon, mutta tällä kertaa ilman "kampanja sääntöjä". Get it? Hyvä.
Paras Special Character on ehdottomasti se oma, sillä sen fluffia on päässyt seuraamaan ja kyllä mulla kesti ton demonikuntaan siirtymiseen kymmenen vuotta pelaamista. Että kyllä tää special character löytyy. Nimittäin täältä.
Heh ja mitä tulee statteihin, juu kyl ne ainakin on oikein... Eli pikakertaus:
Ezrael Curze(211pts) WS5 BS5 S7 T4(5) W4 I5 A6 Ld10 Sv2+/5+
MoCU, dark blade, ccw, wind of chaos, term.armr, Night Vision, Furious Charge
Heh, onko kukaan muu huomannut, että chaos codexin veteran skill listasta puuttuu asteriksit? Sitä se cut and paste teettää...