Kuinka monta LotR pelaja Sotavasarassa on...
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great
-
Sauron The Great
Korjaus! Kun sanoin "Eitkös edes Argonia muistanut?" Niin Argonia ei ole se nimi (Olikos nyt nominatiivi) eli perusmuoto vaan se on Argon. Korjaa!
Enkä kyllä ole ihan varma tuosta äidinkielen taidoistani...
Enkä kyllä ole ihan varma tuosta äidinkielen taidoistani...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Badruk ´eadsplitta
-
Jugenactus
Voisi myös syventää listaa hieman ja pistää millä armeijoilla kukin pelaa. Minusta se olisi hyvä idea. Itse pelaan Mordorilla ja Warriors of Gondoreilla+High Elffeillä (jos nyt näitä alat kirjaamaan, pistä lyhyesti minun kohdalle Last Alliance+Mordor. Ja jos vielä haluaa lisätä, voi pistää paikkakunnat, jotta nähdään millä paikkakunnilla on eniten LOTRaajia. Tee Alberth mitä tykkäät. Voisin tosin tälle tehdä oman topicin, mutta...heh!
-
AragornElessar
Jos näin tehdään niin minä pelaan Rohanilla ja Mordorilla (muutama Urukki on myös ja niillä myös joskus). Asun sitten Sipoossa jos sekin pistetään.Sauron kirjoitti:Voisi myös syventää listaa hieman ja pistää millä armeijoilla kukin pelaa. Minusta se olisi hyvä idea. Itse pelaan Mordorilla ja Warriors of Gondoreilla+High Elffeillä (jos nyt näitä alat kirjaamaan, pistä lyhyesti minun kohdalle Last Alliance+Mordor. Ja jos vielä haluaa lisätä, voi pistää paikkakunnat, jotta nähdään millä paikkakunnilla on eniten LOTRaajia. Tee Alberth mitä tykkäät. Voisin tosin tälle tehdä oman topicin, mutta...heh!
ps. Minustakin se on hyvä idea