RoPeCon entry - Slaanesh Hellcannon

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Matti
Valvoja

RoPeCon entry - Slaanesh Hellcannon

Viesti Kirjoittaja Matti »

Tää oli pienoista tanssia veitsenterällä. Teoksen piti olla hauska ja selkeästi kieliposkessa tehty, tosin kun pääosassa on fallos, niin homma menee kieltämättä helposti rivoksi. Konvertaukseen olin tyytyväinen taidoillani, paitsi suoniin jotka eivät toimineet ja toisaalta kyl siihen ois pitäny tehdä paljon enemmän yksityiskohtia... en kuitenkaan konvertoidessani tajunnut tätä ja tein siitä aika yksinkertaisen, mikä haittasi maalausta aika tavalla.

Toteutus ei mennyt mairittelevasti, mutta päätin laittaa sen kuitenkin coniin esille, koska en vuotta aikonut odotella ja kun sen verta vaivaa oltiin jo nähty, niin pakkohan jotain käyttöä oli olla! Lisäksi monia, jotka olivat tämän nähneet jo, oli tämä huvittanut suuresti kuten toivoin - ja huvitti se ropeconissakin, mutta myös joitakin närkästytti.

Idea oli mielestäni todella mauton, humoristisella tavalla. Jakanee kyllä mielipiteitä aika pitkälti kahtia, mentiinkö tässä aivan liian pitkälle vai hivuttiinko tässä juuri siihen väliin, missä se herättää toisissa närkästystä ja tuo närkästyksen synty lisää teoksen hauskuutta...

Pieni varoitus. Sisältää mahdollisesti rivoa materiaalia
Tuolta löytyy kuvia, Hellcannon.jpg on se, millaisena se oli conissa. Muut kuvat ovat enemmän tai vähemmän keskeneräisiä & epäonnistuneita värikokeiluita.

Lupaan pysyä ensi conissa navan yläpuolella, eli ei pelkoa ensi vuonna ihan tälläisestä mun kohdalta.

Kritiikkiä en tekniikoista sitten halua, koska toi on musta melkoisen epäonnistunut ja keskeneräinen työ. Moni kuitenkin tuntui haluavan nähdä sen ja herättänee keskustelua hitusen muutenkin... Ennen kaikkea mua kiinostaa se, että mitä ihmiset pitivät teoksesta ideana. :)
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

Ideahan sopi mainiosti slaaneshille... humoristisella tavalla tietty... :D
hienostihan tuo on tehty kyllä... hmm...
mutta älä kerro mistä otit mallin tuohon... tuohon... (ei mainita ääneen) mutta juuri siihen
EDIT: oli muuten ainut kisa figu josta en ottanut kuvaa.. (äiten kamera)
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Missä kategoriassa tämä oli, dioraamassa?

Mutta ihan kiva "läppä" työ tuohan on, tosin voi jotain vihastuttaakkin, minua nauratti.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Matti
Valvoja

sotakoneet & hirviöt, hellcannon kun on sotakone/hirviö. Dioraamassa mul oli ryyppäävä sammakko.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Se sammakko on kyllä upea ;) toivottavasti teet ensi 'coniin jotain yhtä hupaisaa kuin tämä :D
+EDIT+Mistä teit tuon..tuon sperman??? Sulatitko muovia?+EDIT+
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Saisitkos laitettua siitä sammakostakin kuvia? Taisit `Coniin lähteä aika läppä meiningeillä...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Mielestäni mahtavan humoristinen...ei nyt olla niin tiukkapipoista porukkaa...olihan se nyt virkistävää nähdä jotain muutakin kuin pelkkiä tavallisia figuja... (älkää ymmärtäkö väärin tuota virkistävää sanaa ;) )
Mitä muuten Ninnu sanoi tuosta ;)
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Noh tuohan on omalla tavallaan ihan hieno :) Idea kyllä sopii slaaneshille mutta miettikkääpä nyt str.10 :D
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Matti
Valvoja

Sammakosta tulee varmaan kuvia jo sen takia, että se tuli 2. dioraama skabassa. Sinäänsä huomasin Armageddonin kuvista myös sen tuos.

Ruiskasu oli tehty niin, että ensin tein rautalangan ympärille gs:stä ja milliputista sen muodon, sitten tein das-massasta "muotin" painamalla tuota kappaletta siihen. Sitten valoin woodland screenin jotain teko vettä (semmosta läpinäkyvää muovia, jota voi sulattaa ja valaa) siihen. Ajatus oli glazettaa päälle valkosta ja saada siitä valkonen&läpinäkyvä. Ikävä kyllä, ei maali tarttunut ja piti vetää se kokonaan valkoseks... Sammakon juoma vana on samaa ainetta, sitä kun kuumensi tarpeeks kauan alko se ruskistuu (tiesin aiemmista kokemuksista) ja siitä sitten sain ton vanan. :) Teen sammakon varmaan valmiiks asti (conis oli tekninen toteutus pahasti vajaa) ja laitan sit siitä lisää... voi mennä pitkäänkin.

Coniin oli paljon humoristisia ideoita. Ajatus oli tehdä työt hyvin, mutta en saanut niitä ajoissa valmiiksi pääosin. :( Laitoin kuitenkin esille ja olen erittäin tyytyväinen: tää kanuuna huvitti monia ja sammakko jopa palkittiin.

Ens vuon koitan tehdä myös jotain humoristista, tai sitten en. Saapi nähdä, vuos aikaa. :)
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Sanotaan että tolle repeiltiin useampaan otteeseen =D Vallan mahtava ;)
"If it bleeds, we can kill it."
Guzlob
Viesti:

Re: RoPeCon entry - Slaanesh Hellcannon

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

M. Salava kirjoitti:Idea oli mielestäni todella mauton, humoristisella tavalla. Jakanee kyllä mielipiteitä aika pitkälti kahtia, mentiinkö tässä aivan liian pitkälle vai hivuttiinko tässä juuri siihen väliin, missä se herättää toisissa närkästystä ja tuo närkästyksen synty lisää teoksen hauskuutta...
Aplodeja. Harmillista ettei Swedland ehtinyt tänä vuonna mukaan. Kevään aikana konvertoitu 25 housuttoman keihäsmiehen rykmentti olisi kilpaillut ainakin... fallosten määrällä, vaikka koossa oltaisiinkin jääty vähän vajaaksi.

Jäin tosin kaipaamaan miehistöä. Kaipa siihenkin olisi jotain mautonta voinut kehitellä...

EDIT: Kaiken maailman kukkahattutätejä... soikoon Eino Grön ikuisesti korvissanne ja tulkoon Hellcannon uniinne. Pitänee ryhtyä suunnittelemaan ensi coniin niin kauheaa trollientryä että se ajaa raavaan miehenkin psykoterapiaan loppuiäkseen.
Viimeksi muokannut Guzlob, Ti 27.07.2004 01:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
it is apparent the intent has been revealed
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Onhan toi toteutus ihan mukiinmenevä ja maalaus hyvää tasoa mutta idea on mun mielestä liian rivo. Tottahan toki toi kuuluu tavallaan siihen slaaneshin tyylin, mutta kyseinen teos kyllä menee mielestäni yli ja on tökerö. Ja jos ajatellaan että tapahtumassa ois periaatteessa voinu vierailla hyvinkin pieniä lapsia....

Ja tuo oli vain mun mielipide, siihenhän mulla on oikeus.

Sammakko on hieno ja idea hauska, ei mitään moitittavaa siinä.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Liian tavallisen näköinen jölli, olisit tehnyt siihen vaikka hampaallisen suun yms. kaaoskamaa... Ehkä tosin vatsa ei olisi kestänyt sen näkemistä.

Osallistu sillä johonkin GW:n turnaukseen...
zqmfgb
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Vaikka tässä nyt on asennetta niin mielestäni tämä on toteutettu huonosti ja on......huono.
M
"Kaulaparta huohottaja"
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Hehheh.... tämä on niiin p***a työ, että se huvittaa minua suuresti... sulla on ainaki huumorintajua ja rohkeutta tuoda jotain tällaista 'Coniin... pointsit siitä ;)
Maalaus on vähän kökköä, mutta ehkäpä se ei olekkaan tämän työn tarkoituskaan :D
Heh, näin, että sä olit myymässä tätä Hellcannonia 30€ :D ostiko sitä kukaan???
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Matti
Valvoja

No kuten tuol toisessa topicissa sanoin:

" En osaa konvertoida, enkä maalata isoja pintoja, jonka takia se jäikin niin huonotasoiseksi. No, opinpa paljon kuitenkin materiaalien käytöstä ja konvertauksesta, sekä isoissa pinnoissa miten se ei toimi."

Eli työ jäi paljon siitä tasosta, mihin olisin halunnut päästä. Idea hyvä, toteutus huono. Veikkaisin tän työn olleen paljon hauskempi ja herättäneen vähemmän närkästystä, jos toteutus ois onnistunut kanssa. Samapa tuo tosin, en olisi sitä vuotta väsätä seuraavaan coniin ja nytkin se aiheutti pitkälti sen reaktion, mitä halusin - huvitti suurta määrä yleisöä. Hitusen yllätti, kuinka moni närkästyi / piti ällöttäävänä tätä - oletin määrän vähäisemmäksi (koska itse olen aika tiukkapipo paikoin ja ihan turhastakin, joten kun tää huvitti mua, oletin ettei kovin montaa tiukkapipoisempaa löydy... olin väärässä, ehkä mun tiukkapipoisuus onkin laskenut hiljalleen). Sen sijaan tuomiota "huono toteutus" odotin paljon enemmän ja samoin, että daemoneten väriteema ois napsauttanut mielikuvan vuoden takaisesta daemonetestani ja kertonut, kuka on tekijä (vaikka toteutus ei ollutkaan mairitteleva).

Itse en sitä oikein missään vaiheessa myynyt aktiivisesti. Baretul sen hinnan laitto siihen ja JiiPee heitti välil ohikulkijoille hyviä myyntitarjouksia. :) Itse korjasin tosin hinnan hitusen alemmaks, oisko ollu 25€. Ei kukaan sitä valitettavasti ostanut tai esittänyt ees kiinnostusta.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

M. Salava kirjoitti:Itse en sitä oikein missään vaiheessa myynyt aktiivisesti. Baretul sen hinnan laitto siihen ja JiiPee heitti välil ohikulkijoille hyviä myyntitarjouksia. :) Itse korjasin tosin hinnan hitusen alemmaks, oisko ollu 25€. Ei kukaan sitä valitettavasti ostanut tai esittänyt ees kiinnostusta.
Mä olisin ollut kiinnostunut, jos mulla olis ollu vaan rahaa siinä vaiheessa jäljellä ;)
Toi oli huono, mutta mahtava :D
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Zekta kirjoitti:Mitä muuten Ninnu sanoi tuosta ;)
Ninnu sanoo:

Pääperiaatteesaan tylsähkö, koska minä näen slaaneshin jännittävän, kielletyn seksuaalisena, enkä "housut alas ja pyllistetään" tyylisenä itsensä paljasteluna. Idea olisi voinut olla hyvä, jos sitä olisi kehittänyt eteenpäin, demonetten päiväuni tyyliseksi iloitteluksi. Sillon seksuaalisuus voinee olla myös avoimen hauskaa ja kokeilevaa, ei niinkään vaarallisen viettelevää.

Ja joo, toteutus ei ollut erikoinen ja se söi jonkintason uskottavuutta myös idealta. Uskon että se on ihmisten mielestä ollut hämmentävä. Ehkä ensi vuonna pitää laittaa sensuurisäännöt kisaan ettei tule conin puolelta huomautuksia, tapahtuma on kumminkin ikärajaton. Tuben Valten eroaa tästä siinä että jos olet nassikka joka ei mistään mitään tajua et oikeasti edes tajua mitä siinä tapahtuu herra Valtenin ja demoneten välillä.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
vorlooni

Viesti Kirjoittaja vorlooni »

"Ehkä ensi vuonna pitää laittaa sensuurisäännöt kisaan ettei tule conin puolelta huomautuksia"

LOL
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

*Olet sinä hirmunen Rölli. Ja on sulla hirmunen jölli... Tilipitappi tippi tappi...* ;)

:D
Järjenkäyttö sallittu!
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”