Mitenkä Catachanit eroavat muista ig Jaostoista?
Mitenkä Catachanit eroavat muista ig Jaostoista?
Eli mulle on tullu tämmönen käsitys et Catachanit ei kauheesti vaan räiski, vaan väijjyy jossain puskassa... ;( Onko tämä totaa???
Eli eikö Catachaneilta löydykkään yhtä paljon tulivoimaa kuinmuilta IG jaostoilta?
Eli eikö Catachaneilta löydykkään yhtä paljon tulivoimaa kuinmuilta IG jaostoilta?
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Eräillä sitä on ;D
Paljolti totta. Catachanit maksavat pisteissä jonkin verran enemmän kuin perus guardit, joten niitä ei saa niin paljoa - tulivoimaa on vähemmän. Lisäksi tulituki tankit jäävät saamatta, ja se sattuu kyllä vielä enemmän.
Aika moni IG armeija luottaa pitkän matkan tulivoimaan, ja catachanien kovin tulivoima on 12" kantamalla, joten aika erilaista pelitapaa ne suosivat.
Aika moni IG armeija luottaa pitkän matkan tulivoimaan, ja catachanien kovin tulivoima on 12" kantamalla, joten aika erilaista pelitapaa ne suosivat.
Enhän mä sitten niitä ala keräämään... Mutta kun ajattelin tässä kokoajan perustaa armeijan jossa ois noita jungle fighter perus tyyppejä Hardenet veteraaneina niin toimiskos tommonen. Eli suomennos: ajattelin tehä IG armeija jossa perus figuina pomppivat Jungle fighterit. Ja kertokaa jos tämä sääntö ei enää päde: Hardened veterans can be represendet by any Imperial Guard models, but we've really inclued them.....
P.S: Jos nyt teen IG armeijan niin onko ne perus tyypit nää Hardenet veterans?
P.S: Jos nyt teen IG armeijan niin onko ne perus tyypit nää Hardenet veterans?
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
Eräillä sitä on ;D
Siis toki voit tehdä perus IG armeijan ihan mistä tahansa IG figuista. Ei catachan figu automaattisesti tarkoita, että on catachan armeija.
Itselläni on IG, jonka eliittinä on konvertoituja cadianeja, ja pääosan troopeista olen koonnut catachan figuista, jotka on maalattu kaupunkiympäristöön sopivaksi.
Eli voit kyllä käyttää catachan figuja ihan perus IG armeijassa.
IG codexistahan löytyy Hardened veteraanit, joita saa maksimissaan kolme yksikköä doctriini armeijaan. Nämä vastaavat liki täysin noita catachan devileitä, jos tahdot niistä sellaisia tehdä.
Itselläni on IG, jonka eliittinä on konvertoituja cadianeja, ja pääosan troopeista olen koonnut catachan figuista, jotka on maalattu kaupunkiympäristöön sopivaksi.
Eli voit kyllä käyttää catachan figuja ihan perus IG armeijassa.
IG codexistahan löytyy Hardened veteraanit, joita saa maksimissaan kolme yksikköä doctriini armeijaan. Nämä vastaavat liki täysin noita catachan devileitä, jos tahdot niistä sellaisia tehdä.
-
Musta Setä
-Yarrick- taitaa ymmärtää tuossa kohdan väärin, eli se ''Hardened veterans can be represendet by any Imperial Guard models, but we've really inclued them.....'' ei tarkoita että ne olisivat ne perusjoukot, vaan vain sitä että normaalit miniatyyrit voivat esittää hardened veteraaneja. Perusjoukot muodostavat infantry platoonit.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
niillä on pitkän matkan aseita, vaikka käyttäisitkin Codex Catachania.... ne eivät vain saa niitä niin paljoa ja ajoneuvot on rajoitettu liekinheitin sentineleihin...
toisaalta Jungle ja City fightissa ne ovat erinomaisia, koska melkein jokaiseen ryhmään saa heavy flamerin...
lisäksi kaikilla on WS4, eli ne tappelee paremmin kuin perus IG jampat...
toisaalta Jungle ja City fightissa ne ovat erinomaisia, koska melkein jokaiseen ryhmään saa heavy flamerin...
lisäksi kaikilla on WS4, eli ne tappelee paremmin kuin perus IG jampat...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"