Mistä styroksinleikkuri?
-
Slayer-3651
- Viesti:
Eikös se GW:n leikkuri ole aika pieni? Tarkoitan, että itselläni on aika paksua styroksilevyä ja silmämääräisesti arvioiden sillä GW:n leikkurilla ei pysty leikkaamaan sitä.
Huoh, pitänee ruveta itse väsäämään leikkuria.
OT Edit.
Huoh, pitänee ruveta itse väsäämään leikkuria.
OT Edit.
Etenkin tämän veronalennuksen myötäRook kirjoitti:Jos miettii mitä samalla rahalla saa alkosta niin onhan se kovahinta
- NacMacFeegle
Itse tein 7 ohmin vastuslangasta, paksusta rautalangasta ja muutamasta D-koon paristosta, ja vessapaperirullan hylstystä ja jeesus teipistä (painosana kahdella viimeisellä).
Lämpöteho kannattaa laskea hiukan vajaa 20 wattiin, niin leikkaa hyvin. Kaupallisissa patterivehkeissä taitaapi olla se vika että käyttävät pienempiä pattereita ja kuluvat siksi loppuun nopeasti.
Vertailun vuoksi, tämä vempele maksoi alle 10 senttiä rakentaa plus patterien hinta.
Mitä? Kyllä, OLEN teekkari..
Lämpöteho kannattaa laskea hiukan vajaa 20 wattiin, niin leikkaa hyvin. Kaupallisissa patterivehkeissä taitaapi olla se vika että käyttävät pienempiä pattereita ja kuluvat siksi loppuun nopeasti.
Vertailun vuoksi, tämä vempele maksoi alle 10 senttiä rakentaa plus patterien hinta.
Mitä? Kyllä, OLEN teekkari..
<a href="http://www.terragenesis.co.uk/reference ... ">Tossa</a> ois joku leikkuri...
Todettakoon jatkoksi, että Turusta on näemmä mahdoton löytää kuumalankaleikkureita. Jos paikat ovat yleensäkään niistä kuulleet, ne ovat joko poistuneet valikoimista aikaa sitten tai muuten vain loppu "toistaiseksi".
Eli, osaako kukaan antaa tietoa (ei arvauksia, ei "vois kannattaa kysyä"-juttuja) paikoista, jotka Turussa myyvät kuumalankaleikkureita? Jos ei kaupoista löydy niin on pakko tehdä varmaankin itse.
Eli, osaako kukaan antaa tietoa (ei arvauksia, ei "vois kannattaa kysyä"-juttuja) paikoista, jotka Turussa myyvät kuumalankaleikkureita? Jos ei kaupoista löydy niin on pakko tehdä varmaankin itse.
Mistä Rovaniemellä löytyisi Tollanen kuumalankaleikkuri?
Viimeksi muokannut Neukku, Ti 03.08.2004 09:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
-
SupraJohde
Jos jo tuollaisen 20e leikkurin on jo ostanut, niin onko sillä pattereiden kulumisella NIIN paljon väliä?Rectunator kirjoitti:GW:n kuumalankaleikkuri on jumalaton paristosyöppö. Kannattaa hankkia jokin joka ei käytä läheskään niin paljon paristoja.
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
- Rectunator
-
SupraJohde
No kyllähän tuossa ajassa parikin projektia saa tehtyä.Rectunator kirjoitti:Kyllä sillä pattereiden menolla on väliä. Kun ne kaksi paristoa jotka menevät siihen kuluvat loppuun 2-3 tunnissa. Sillä kun väkertää niin loppupuolella on tuskaa kun koettaa saada jotain aikaiseksi.
btw:Mitä pattereita citadelin leikkuri käyttää?
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
-
Nazalspray