Eomerin uudet säännöt
Minä lähetän sinne GW:lle ihan postina, ja voin laittaa tuonne sähköpostiinkin.
Heitän tuon minun stoorini ja sitten ne statit.
Odotellaan ensin ja sitten joku muu voi kokeilla, sopiiko?
Heitän tuon minun stoorini ja sitten ne statit.
Odotellaan ensin ja sitten joku muu voi kokeilla, sopiiko?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Kellokoneisto
Teksti oli juu ihan hyvä, mutta venytetäänköhän me juttua nyt jo liian laajaksi... Alkuunsa oli puhe vain Eomerin parannuksesta...nyt sinne on tullut Faramir, Elrond ja Witch King...
Faramirin voisit vaikka skipata, ettei viestistä tule liian ylimielinen... Kuitenkin, jos hän oli niin vahva luonteeltaan, niin miksei hän pistä vastaan, ettei Osgiliathiin ole mitään asiaa? Ja, eikös Gondorilla ole jo yksi über? Eikö se riitä?
Elrondissa kyllä olen mukana...Tällä hetkellä Glorfindel on paljon parempi, ja se kun oli joku helvatun scoutti ja Elrond oli master... Omat pojatkin veisivät isäänsä kuin sikaa narusta...
Faramirin voisit vaikka skipata, ettei viestistä tule liian ylimielinen... Kuitenkin, jos hän oli niin vahva luonteeltaan, niin miksei hän pistä vastaan, ettei Osgiliathiin ole mitään asiaa? Ja, eikös Gondorilla ole jo yksi über? Eikö se riitä?
Elrondissa kyllä olen mukana...Tällä hetkellä Glorfindel on paljon parempi, ja se kun oli joku helvatun scoutti ja Elrond oli master... Omat pojatkin veisivät isäänsä kuin sikaa narusta...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Jeeps. Aioinkin laittaa ylimielisen vaikutelman estämiseksi juttuun jotain tyyliin: "Jos luulette että meidän mielestämme kaikki mättää, niin olette väärässä. Ajetelkaa asiaa niin, että kaikki muu ko. hahmoja lukuunottamatta on loistavasti kunnossa."
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Gloro ei ollut scoutti. Voisin jopa sanoa, että hän oli Elrondin tasoinen soturi, ehkä parempikin, mutta Elrond sitten muilla aloilla loisti enemmän.Kellokoneisto kirjoitti:Elrondissa kyllä olen mukana...Tällä hetkellä Glorfindel on paljon parempi, ja se kun oli joku helvatun scoutti ja Elrond oli master... Omat pojatkin veisivät isäänsä kuin sikaa narusta...
Ainakin Gloro oli vanhempi. Mutta ei scoutti, hänhän kuului Rivendellin ylimystöön Elrondin, Elrohirin, Elladanin ja Erestorin kanssa.Maedhros kirjoitti:Gloro ei ollut scoutti. Voisin jopa sanoa, että hän oli Elrondin tasoinen soturi, ehkä parempikin, mutta Elrond sitten muilla aloilla loisti enemmän.Kellokoneisto kirjoitti:Elrondissa kyllä olen mukana...Tällä hetkellä Glorfindel on paljon parempi, ja se kun oli joku helvatun scoutti ja Elrond oli master... Omat pojatkin veisivät isäänsä kuin sikaa narusta...
Mutta silti katsoisin Ellun paremmaksi, tai ainakin samaksi stateiltaan+special rulet.
Ai hitto ku oli hyvä. Elrondille Gloron statit ja muut sekä Renew, Will restorella (Ei 3+ Fatea). Olisi todella nättiä. Kaksi Gloroa, mitenkä se sanotaan: *drooolzAverren kirjoitti:Ainakin Gloro oli vanhempi. Mutta ei scoutti, hänhän kuului Rivendellin ylimystöön Elrondin, Elrohirin, Elladanin ja Erestorin kanssa.Maedhros kirjoitti:Gloro ei ollut scoutti. Voisin jopa sanoa, että hän oli Elrondin tasoinen soturi, ehkä parempikin, mutta Elrond sitten muilla aloilla loisti enemmän.Kellokoneisto kirjoitti:Elrondissa kyllä olen mukana...Tällä hetkellä Glorfindel on paljon parempi, ja se kun oli joku helvatun scoutti ja Elrond oli master... Omat pojatkin veisivät isäänsä kuin sikaa narusta...
Mutta silti katsoisin Ellun paremmaksi, tai ainakin samaksi stateiltaan+special rulet.
Laitan väsymyksen piikkiin.Captain Boromir kirjoitti:Tai [email protected]LAndE kirjoitti:Eli tälläisen viestin sain Munterilta takaisin:
Varsinaisesti en halua Alession, Steven tai Veskun sähköposteja jaella, mutta GW:llä on yleisesti seuraavanlainen postiosoitteisto:
[email protected]
Eli Alession osoite olisi silloin [email protected]
Alessio Cavatore.
Etunimi ja sukunimen eka kirjain.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ei mitään, mutta onko sinne jotain laitettu.
Nyt siis mietitään, että laitanko sen postin sinne katuosoitteeseen, niinkuin ne odottavat, vai tuohon Alession oletettuun sähköpostiin.
Nyt siis mietitään, että laitanko sen postin sinne katuosoitteeseen, niinkuin ne odottavat, vai tuohon Alession oletettuun sähköpostiin.
Niin, ja miksi vain 2 Fatea? Äijähän eli kaikista Rohanilaisista loppujen lopuksi toisiksi pisimpään, tai ainakin halltisi. Ja mieti mitä kaikkea hän on käynyt läpi.
Kaikki taistelut, kaikki...
Kaikki taistelut, kaikki...