Galadriel & Celeborn?
Galadriel & Celeborn?
elikkä olen aloittelija high elfin kerääjä ja kysyisin pari juttua otsikossa olevista figuista
- kannattaako kyseisiä figuja ottaa peliin? (monen pisteen pelissä se on kannattavaa?)
- voiko ne korvata jollain?
- onko mirror of Galadrielistä mitään hyötyä?
- mitä taktiikkaa kannattaa käyttää?
kysymykset saattavat olla jonkun mielestä tyhmiä, mutta olen vasta aloittelija.
- kannattaako kyseisiä figuja ottaa peliin? (monen pisteen pelissä se on kannattavaa?)
- voiko ne korvata jollain?
- onko mirror of Galadrielistä mitään hyötyä?
- mitä taktiikkaa kannattaa käyttää?
kysymykset saattavat olla jonkun mielestä tyhmiä, mutta olen vasta aloittelija.
-
Oberon
- Celebornia jotkin suosivat kovastikkin, itse kyllä ottaisin Elrondin
- kaikki muut he-herot korvaavat näitä ihan hyvin, paitsi jos on "ihan pakko" taikoa vähän ja antaaa perusjoukkojen hoitaa tappaminen
- siitä on ainakin <------> näin paljon hyötyä
- samaa kuin muillakin, eli peräännyt kunnes et enää voi, ammut samalla ja kun vastustaja tulee lähelle, yritä saada ylivoimaa vastustajan toiselle flankille, sinne toiselle laitat kilpihelffejä shieldaamaan ja pitämään sen flankin pystyssä, ja sitten vyörytät vastustajan ylivoimalla.
- kaikki muut he-herot korvaavat näitä ihan hyvin, paitsi jos on "ihan pakko" taikoa vähän ja antaaa perusjoukkojen hoitaa tappaminen
- siitä on ainakin <------> näin paljon hyötyä
- samaa kuin muillakin, eli peräännyt kunnes et enää voi, ammut samalla ja kun vastustaja tulee lähelle, yritä saada ylivoimaa vastustajan toiselle flankille, sinne toiselle laitat kilpihelffejä shieldaamaan ja pitämään sen flankin pystyssä, ja sitten vyörytät vastustajan ylivoimalla.
-
Adanedhel_91
-
Kellokoneisto
- makkarafolio
-
Oberon
Mutta se ei tee siitä hyödytöntä, jos ottaa Galadrielin, on lähes pakko ottaa kyllä peilikin, se on niin hyvä. Tai no, jos ottaa peilin, kannattaa ottaa paljon heroja, jolloin ei saa paljon peruskauraa, jolloin herot ottavat kovimmat iskut vastaansa ensin, jolloin sitä fatea kuluu, jolloin peili on hyödyksi, jolloin peili kannattaa ottaa, jne...