Armour of darkness
Armour of darkness
Oletetaan, että otetaan dark elf noblelle halberdi, ja sen kanssa armour of darkness -taikaesine. Esineestä saa 2+ armour saven, ja siinä tulee kilpi mukana. Mutta halberdi tarvitsee kahta kättä. Saanko silti tuon 2+ armour saven vaikken kilpeä pysty käyttämäänkään?
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Missään ei sallita että moista saisista valita. Jos jotain ei kielletä, ei tarkoita sitä että se olisi automaattisesti sallittua.Ka'tala kirjoitti:Voit toki valita käytätkö halberdia VAI AoD:tä (panssariahan ei tarvitse käyttää, vai olenko väärässä?)
Jos aseista sovellamme, niin sillä periaatteella olisi pakko käyttää maagista panssaria jos sellainen on.
Turvallisin olettamus on tietysti että ei vaan yksinkertaisesti osta sitä halberdia AoDn kanssa.
Sitäpaitsi, jos sitä halberdia sitten tosiaan haluaa käyttää.. niin ottaa sitten jonkun toisen panssarin
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 16.08.2004 19:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Janne Forsell
- Viesti:
-
von Maelkoch
-
Vieras
Niin siis juuri sitä tarkoitin, unohdin vain strength bonusen.Guzlob kirjoitti:Ei. Hilparin terä ruuvataan irti ja teleskooppivarsi työnnetään kasaan. Osat ripustetaan vyölle. Sitten saappaanvarresta vedetään perinteinen Har Ganethin fileerausveitsi (counts as a hand weapon).archibald kirjoitti:Halberdista tulee tavallinen 1-k ase?
-
The Scientist
-
tomb king of khemri
mites muuten kun empiren halberdeille saa kilvet(tai ainakin niin armeijakirja väittää) ja halberdin pitäisi olla two-handed weapon nii toimiiko tämä empirellä vain vai onko tämä jo jossain annuallissa yms korjattu?
olen supermättöherohyperuber tau firewarrior ja pistän sinua tzeentshin greater demonia turpaan(wh 40k firewarrior pelistä)
Voi ottaa kilvet, mutta taistelussa sitten valitaan otetaanko käyttöön se hilpari vai vetäistääkö esille se puukko sieltä saappaanvarresta kilven kaveriksi.tomb king of khemri kirjoitti:mites muuten kun empiren halberdeille saa kilvet(tai ainakin niin armeijakirja väittää) ja halberdin pitäisi olla two-handed weapon nii toimiiko tämä empirellä vain vai onko tämä jo jossain annuallissa yms korjattu?
Jeps, kannattaa tsiigata Kysymyspalstalta FB: Kahden käden aseet ja kilpi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Mistähän pelistä mahdollisesti puhut? Warhammer Fantasy Battlessa hilpari on kahden näpin ase. Katso vaikka sivu 91 sääntökirjasta, siellä mainitaan hilparin (Halberd) säännöissä maaginen "requires two hands".Khemrien kirjoitti:Hee, hauskaa. Kaikilla on jostain syystä käsitys että hilpari on kahden käden vekotin.
Sori, ei ole. Joten kilpeä ja hilparia voi käyttää yhtäaikaa ja sen fileerausveitsen voi ottaa vaikka hampaiden väliin.
Sivulla 89 kerrotaan taasen mitä tämä mystinen "requires two hands" merkkaa.
Marko
Mulle tää käsitys on tullut aivan Bretonnian armybookista. Peasanteilla mainitaan että niillä on pole-armit (count as a halberd) sekä tavallista kamaa lisänä. Ja kaikissa god damn kuvissa niillä maajusseilla on polearmit ja shieldit. Joten tää taitaa olla GW:n kämii sculptaus-säännöt osiossa
"Knowing how to play with them is a different thing than actually doing it"