wave serpentille tykkitorni
wave serpentille tykkitorni
Mistä kannattaa tehdä Wave serpentille tykkitorni? ihan falconin pohjalle...
The devil you say, is on his way, To collect his pay on your dying day...
Yksi legendaarisimmista vaihtoehdoista on ottaa kertakäyttö lusikka (siis sellainen jonka varmasti löydät jostain keittiösi tai mökkisi nurkista) katkaista se päästä ja siinä se on! Tätä lusikkaa voit sitten muokata niinkuin itse haluat tykeillä, antenneilla sun muulla tavaralla.
Edit: Eli siis tälläinen.
Toinen mahdollisuus olisi pistää tykkitorniksi jonkilainen weaponsplatform. Hyvä kun alan muistamaan näitä ideoita vasta kun olen kirjoittanut itse viestin
Edit: Eli siis tälläinen.
Toinen mahdollisuus olisi pistää tykkitorniksi jonkilainen weaponsplatform. Hyvä kun alan muistamaan näitä ideoita vasta kun olen kirjoittanut itse viestin
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
-
The Scientist
Itse muokkasin falconin tornista, lyhentämällä kahta pulselaseria, laittamalla ne tornin katolle ja lisäämällä tykkeihin muoviläpyskäsäädöt, jotta näytti twin-linked starcannonilta. Hyvältä näytti omasta mielestäni.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
En liimannut ampujaa sisään, vaan jonkun toisen figufirman osan, sellaisen konehässäkän. En muista fluffillisesti, että onko wavessa tälläistä mekaanista järjestelmää, mutta omassani ainakin nyt on. Ja ikkuna on maalattu umpeen. Joten kun sen avaa, niin koneisto näkyy, muuten ikkuna on vain suojakuorena.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"