Jatkojatkokertomus
No, minä en ole seurannut kytkoota ja en tiedä siitä yhtään mitään. Tuo järjestys oli minun ehdotukseni ja jos kukaan ei tosiaan halua aloittaa niin minä en ole oikea asia hoitamaan asiaa. Sitä paitsi homman aloittaja on vain tavallinen jatkaja, sillä kaipa hän jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin..?
No, en ole ehtinyt kauheasti kirjoitella ja voi hiukan viivästyä, mutta nyt aion aloitella. Eli älkää vielä huolestuko
No, en ole ehtinyt kauheasti kirjoitella ja voi hiukan viivästyä, mutta nyt aion aloitella. Eli älkää vielä huolestuko
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Jaahas - pitäisi kai organisoida tämä loppu nyt uudelleen - kaikki varmaan ovat palailleet jo kesälomilta jne jne. Katsella läpi ketkä ehtivät kirjoittaa ja sopia sen mukaan uusi lista. Ja minun pitäisi varmaan saada tuo huuhkajan 40k-pätkä laitettua nettiin - 10 minuutin homma mutta aina tuo kun olen vapaana pääsee unohtumaan.
Eli nimenhuuto - ilmoittakaa kumpaan haluatte mukaan - uusiakin saa ilmoittautua. Katsellaan nyt ainakin muutama päivä tilannetta ja halukkuutta. (Olen päivän, jopa pari poissa koneelta joten palaan asiaan joskus keskiviikkona tai torstaina).
Eli nimenhuuto - ilmoittakaa kumpaan haluatte mukaan - uusiakin saa ilmoittautua. Katsellaan nyt ainakin muutama päivä tilannetta ja halukkuutta. (Olen päivän, jopa pari poissa koneelta joten palaan asiaan joskus keskiviikkona tai torstaina).
Grond kirjoitti:Laitan tuon huomenna nettiin, silloin on etäpäivä eli ei tarvitse raahautua istumaan koko päiväksi oppilaitokseen. Pikasilmäilyllä ihan hyvältä vaikuttaa. Mutta miksi ihmeessä tapatit kaikki, ja vaihdoit Gromin päähenkilöksi?
Heiheihei, eihän niin käynyt, heidät vain vangittiin, enkä nähnyt vilaustakaan Gromista??!?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Heh- tuo olikin kirjoitettu päivä ennen tarinan julkaisua, ihan säikytelläkseen ja pitääkseen jännityksessä edellisiä kirjoittajia. Kai sinä huomasit siinä hymiön, joita minä en normaalisti käytä.Starbreaker kirjoitti:Grond kirjoitti:Laitan tuon huomenna nettiin, silloin on etäpäivä eli ei tarvitse raahautua istumaan koko päiväksi oppilaitokseen. Pikasilmäilyllä ihan hyvältä vaikuttaa. Mutta miksi ihmeessä tapatit kaikki, ja vaihdoit Gromin päähenkilöksi? ;)
Heiheihei, eihän niin käynyt, heidät vain vangittiin, enkä nähnyt vilaustakaan Gromista??!?
Mitäs ihmettä täällä on meneillään? Ollaanko kirjoittajalistoja rukkaamassa taas uudestaan? Hmph. Eikä kukaan ole kertonut minulle mitään. *loukkaantuu, ja menee nurkkaan mököttämään*
Minut voi sitten laskea pois listalta, on vain yksinkertaisesti liikaa töitä miljoonalla eri sektorilla. *huutaa nurkasta*
Keitäs alkuperäisestä ringistä on enää jäljellä? *astelee takaisin tietokoneen luo*
Kun homma ei oikein tunnu pyörivän, pitäisiköhän aloittaa kokonaan uusi tarina uudella kokoonpanolla? Luovutetaan Kurt(tm)- tekijänoikeudet Runelle
Minut voi sitten laskea pois listalta, on vain yksinkertaisesti liikaa töitä miljoonalla eri sektorilla. *huutaa nurkasta*
Keitäs alkuperäisestä ringistä on enää jäljellä? *astelee takaisin tietokoneen luo*
Kun homma ei oikein tunnu pyörivän, pitäisiköhän aloittaa kokonaan uusi tarina uudella kokoonpanolla? Luovutetaan Kurt(tm)- tekijänoikeudet Runelle
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Äh, no eihän tätä nyt ole järkevää tähän lopettaa. Minä ainakin tahtoisin roskan kunnialla päätökseen, tarkoittakoon se sitten että minä kirjoitan itse sen lopun.
Mutta ehdottomasti säädämme ainakin Fabapuolen lopetukseen, olkoon se sitten iloinen taikka surullinen. Jääköön Kurtti sitten siihen, ellei joku tahdo sitten siitä jatkaa.
Itse ajattelin joskus inspiksen iskiessä kirjoitella vähän menneisyyksistä novelleja, jos jaksaa tai on aikaa. Olen sen verta mieltynyt hahmoon.
Mutta lisenssejä jakelen avokätisesti, että kirjoitelkaa kuka tahansa fanficciä niin hemmetin paljon kuin huvittaa.
Mutta nyt vielä jatkokertomukseen. Skarsnak, tottahan olet mukana yhä? 
Hei Rune, seuraava osa on työn alla, mutta ongelma on se, ettén tiedä miten jatkaa. Tulin niinsanotusti umpikujaan yhden sivun jälkeen ja inspis meni. Mutta ajattelin viimeistellä sen viimeistään ensi viikolla... 
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.