Surkeimmin epäonnistunut taktiikka pelissä...

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Espu

Viesti Kirjoittaja Espu »

Minun Dark Eldar vs. Kaverin Chaos

Kaverilla oli havoc squadi matkalla taloon. Minä sitten ajattelin että kyllä mun reaver jetbike squadi noi nuijii. Menin sitten mega-super-turbolla viereen, ja olisin ensi vuorolla chargannut. Kaveri sitten toi ensi vuorolla unohtamani terminator squadin sen nimenomaisen talon takaa, ja pisti reaverit matalaksi. Siinä meni kivasti pisteitä, ja havocit saivat elää... :oops:
Colimar
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Colimar »

no mun pahin kömmhdykseni taitaa olla se, kun eräässä ~2000pts:n pelisä [u]unohdin[/u] ottaa Assault squadin mukaan Taisteluun Ei vastustaja saanut kuin 300pts tasoitusta
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Itse en ole pahemmin koskaan kämmänny, mutta kaveri joka ei ole järin nerokas strategi teki noloimman kämmin mitä olen kuullut.
Kaveri pelas IG:llä ja ku se pelkäs vastustajan wolf scoutteja se pisti Leman Russien taka armourin vihollisen linjoja päin ja arvaatte varmaan mitä long fangit ja Predator teki... :lol:
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Eikös tämä ole jotain kolmannes saman aiheen threadi? Noh, whatever:

Kerran, liikutin Prismaani uhkaavasti perä Meltaan päin. Noh, sitten julistin itsevarmana että "Prismaa ampuu noita Bikereitä". Arvaa osuiko Prisma? Ja arvaa sainko siirtää loput armeijastani? Vastaus molempiin kohtiin: Ei... :?

Seuraavalla vuorolla Prisma oli niin paljon sulatettua Wraithbonea maassa, ja Biker Meltan kanssa oli iloinen kuin mikä... :roll:
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Necroneilla assaulttaaminen.Ne saavat ihan liikaa turpaan ketä vaan vastaan.
zqmfgb
Nahka

Viesti Kirjoittaja Nahka »

Joskus aikoja sitten kun armeijan rakentamistaito oli vähän niin ja näin. Otin mukaan pelkästään lascannoneita örkkejä vastaan. Arvatenkin minut jyrättiin :P
Kuolema on deathia!
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

jäi muuten viime pelissä (alaitoccien)disruption rollit heittämättä... :wink:
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
The Black Swordsman

Viesti Kirjoittaja The Black Swordsman »

Näitähän riittää..

Unohdin heittää Wolf Scouttien behind enemy lines jutun kahden vuoron ajan, ne olis auttanut aika paljon tiputtamalla predatorin.

Ammuin Long Fangeilla ja unohdin kokonaan movement ja assault phaset
kaikenlisäksi vain kaksi Long Fangia osui :evil:.
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Pari kertaa olen hienosti ajanut vastustajan viereen raiderilla archon ja incubit kyydissä, ja unohtanut disembarkata. Voin sanoa sen, että se ei tee gutaa kun on tau vastassa :oops: .
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
MaxEs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MaxEs »

Ja kiitos Nimbus niistä sulle :lol:

Ja sen sanon kansalle että elä koskaan deep straikkaa termuja 3 lascannonin eteen :oops:
"Archangel, Dark Angel
Lend me thy light
Through Death's veil
'Til we have Heaven in sight!"
Tsarizard

Viesti Kirjoittaja Tsarizard »

Miks ei ? Eine kummiskaan ku hyvällä mäihällä tapa 3 mut luultavammin vaan 1 tai 2 elikkä sit ne loput tulee ja tappaa :?
Pelimies saa mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

Surkeimmin epäonnistunut taktiikka pelissä
Eikös se tarkoita, että taktiikka on onnistunut hyvin?
Omnia mors aequat - Death equals all things
Dark One

Viesti Kirjoittaja Dark One »

Mun pahin kämmi tapahtui kun pelasin kaverin Örkkejä vastaan ja päätin hyökätä 2:lla Terminator squadil ja 2:lla tavallisella sekä Command squadil semmosten örkkien sotilaiden kimppuun jotka tappo kaikki terminaattorit sekä tavalliset squadit ja osan Commandistakin :cry: ... olin vähä aikaa hiljaa ja kirosin mielessäni :x ...
paavo3

Viesti Kirjoittaja paavo3 »

[quote="Ghazghkull"][quote]Surkeimmin epäonnistunut taktiikka pelissä[/quote]
Eikös se tarkoita, että taktiikka on onnistunut hyvin?[/quote]

Kyllä, -- = +
eikä otsikko muutenkaan oo äidinkielen monilahjakkuuden tulos.
Isoja kaasupilviä
Black scars

Viesti Kirjoittaja Black scars »

Kun lähtee aina sillä periaatteella turneeseen että testaamattomalla armeijalla mennään ja viimeisenä yönä ei nukuta, niin sattuu aina välillä kohdalle kuningasajatuksia. Setti BS:n parhaimpia:

Kun kuitenkin voittaa aloitusheiton niin voi yhtä hyvin laittaa chariotit poikittain, sillai ne vie vähemmän tilaa syvyyssuunnassa, arvaatte miten siinä kävi... Ekan rundini alussa vihollisen ratsuväki oli 8" päässä mun joukoista.

Aina ordnance lätty scatteroi, laitanpa koko porukan nippuun niin kukaan ei jää alle, oikein kuningasajatus...

Laitan squodit pelipöydän reunalla nätteihin riveihin ja deployaan pelkkiä tankkeja, niin se on nopeaa ja kätevää. Siellä samoissa riveissä sitten JP squodikin pällisteli pelin ajan. Nykyään laitan aina yhden modelin tankin päälle markkeriksi, silloin erikokoisen squodin huomaa.
*Hu*
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

unohdin laittaa khorne berzerrekkerit koko peliin vaikka ne oli mun armylistas....
You wouldn't like me when I'm angry.
C'tan

Viesti Kirjoittaja C'tan »

Veilasin squadillisen warrioreita scatterilla yli rajojen ja phase outtasin ekalla vuorolla. :roll:
Only through permanence can we truly triumph, only through the Machine can we find victory
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Parhaimpiani:

"kyllä nää seraphimit chargaa hivetyranti helpostikkin nurin" "ai eiks sillä ollutkaan 5+save?"

"En viitti disembarkata ja chargata IG.seen näillä lähisjoukoillani (celestanit), täällä rhino suajassa on turvallisempaa noita ordance penetraatio hit 6:sia vastaan"

"ei se basilsk kuitenkaa osu näihin 3 rhinoon indirectillä..." "se scatterii kuitenkin sen 6" suapäin..." "ei se niitä rikki saa..."
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Dean Andersson

Viesti Kirjoittaja Dean Andersson »

C'tan kirjoitti:Veilasin squadillisen warrioreita scatterilla yli rajojen ja phase outtasin ekalla vuorolla. :roll:
Heh...
JiimK

Viesti Kirjoittaja JiimK »

Unohdin kahdessa pelissä peräkkäin laittaa assault squadin fisti-kessulla kentälle. :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”