Lisää örkki tussauksia!
Lisää örkki tussauksia!
Ajattelin ensin että tyhmää postata koko ajan lisää, mutta kun minua rohkaistiin niin pistin uusimmat tuotokseni:
Furioso shoota boy
Kommando
Ensimmäinen on minun mielestä hienoin tähän mennessä, mutta en jaksanut tehdä taustaa. Toinen on hieman vaalea, sen huomaa puukosta, johtuu skannauksesta. (haluan pitää kuvani "puhtaina") Mutta siinä on minun mielestä "tyyliä" mutta tausta ei onnistunut kovin hyvin, johtuu väärästä pensselistä.
Furioso shoota boy
Kommando
Ensimmäinen on minun mielestä hienoin tähän mennessä, mutta en jaksanut tehdä taustaa. Toinen on hieman vaalea, sen huomaa puukosta, johtuu skannauksesta. (haluan pitää kuvani "puhtaina") Mutta siinä on minun mielestä "tyyliä" mutta tausta ei onnistunut kovin hyvin, johtuu väärästä pensselistä.
I'm back.
Kuvasi ovat ehkä jopa liian tummia. Jotenkin tukossa. Teksturoit aika voimakkaasti ja yksipuolisesti viivoittamalla. Kaikkea ei tarvitse teksturoida, itseasiassa jokaisen kuvassa näkyvän viivan tulisi olla mielummin harkitusti paikallaan (gw:n consept art on itseasiassa esimerkki aika huonosta viivan käytöstä. Tietysti tämäkin on tyylisuuntakysymys, mutta kuitenkin), kuin hapuilevasti usea viiva sinnepäin. Viivan vahvuuden vaihtelu luo kuvaan lisää sävyä. Välillä kannattaa keventää kättä, ja välillä piirtää voimakkaammin.
Kannattaa kokeilla seuraavaksi pehmeää lyijykynää. Uskoisin että sillä on helpompi piirtää monipuolisempaa "kuvamaisemaa" kuin tussaamalla.
Kaikilla meillä on mielikuvamme örkistä (niinkuin kaikista muistakin asioista), joten jos mittasuhteet eivät ole sopusointuiset, vaikka kyseessä olisikin oma näkemyksesi asiasta, tuntuu kuva jotenkin kierolta ja vääristyneeltä, tai pelkästään omituiselta/huonolta (en tarkoita sinun töitäsi). Joten kannattaa harkita tarkkaan asioiden mittasuhteita, asentoa jne.
Kannattaa kokeilla seuraavaksi pehmeää lyijykynää. Uskoisin että sillä on helpompi piirtää monipuolisempaa "kuvamaisemaa" kuin tussaamalla.
Kaikilla meillä on mielikuvamme örkistä (niinkuin kaikista muistakin asioista), joten jos mittasuhteet eivät ole sopusointuiset, vaikka kyseessä olisikin oma näkemyksesi asiasta, tuntuu kuva jotenkin kierolta ja vääristyneeltä, tai pelkästään omituiselta/huonolta (en tarkoita sinun töitäsi). Joten kannattaa harkita tarkkaan asioiden mittasuhteita, asentoa jne.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Olet monessa asiassa oikeassa, Skarsnak the Mass, ensinäkin mittasuhteet ovat örkeissäni todella pielessä, totesin jokin aika sitten (tai yks tyyppi) että shoota boissin poskessa on reikä!! Lisäksi hartiat ovat miten sattuu yms...
Valitsin örkit kylläkin juuri sen takia että ei olisi niin väli että jos joku paikka menee pieleen, ja olenkin oppinut huimasti!
Nyt olen tehnyt pari nopeaa hiilipiirrosta ja se ajanee saman asian.
Mutta!
Skarsnak the Mass kirjoitti:
Sillä ei pahemmin "kevennetä kättä" Tarkoitukseni olikin vetää vahvaa ja selkeää viivaa, en tiedä miksi mutta sain sellaisen mielenhäiriön.
Mutta kiitoksia hyvästä kommentista/kommenteista
Edit: mitä mieltä grafiitista??
Valitsin örkit kylläkin juuri sen takia että ei olisi niin väli että jos joku paikka menee pieleen, ja olenkin oppinut huimasti!
Nyt olen tehnyt pari nopeaa hiilipiirrosta ja se ajanee saman asian.
Mutta!
Skarsnak the Mass kirjoitti:
Siis minä olen tehnyt nämä kaikki Black inkillä ja metallikärkisellä mustekynällä (sillä joka dipataan musteeseen ja vedetään viivaa)Viivan vahvuuden vaihtelu luo kuvaan lisää sävyä. Välillä kannattaa keventää kättä, ja välillä piirtää voimakkaammin.
Sillä ei pahemmin "kevennetä kättä" Tarkoitukseni olikin vetää vahvaa ja selkeää viivaa, en tiedä miksi mutta sain sellaisen mielenhäiriön.
Mutta kiitoksia hyvästä kommentista/kommenteista
Edit: mitä mieltä grafiitista??
I'm back.
- Jänkäkoira
Siis nuo on aivan mahtavia! 
Mie tykkään tuosta tyylistä kovasti. Tulee mieleen jotkut piirrustukset Tolkienin Mailma kirjasta. Samaa tyyliä.
Hienoa,hienoa,heinoa....
Muutan, piirräppä jotain muitakin rotuja samlla tyylillä... Vois olla hienon näkösiä.
Mie tykkään tuosta tyylistä kovasti. Tulee mieleen jotkut piirrustukset Tolkienin Mailma kirjasta. Samaa tyyliä.
Hienoa,hienoa,heinoa....
Muutan, piirräppä jotain muitakin rotuja samlla tyylillä... Vois olla hienon näkösiä.
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
we don't feel no contamination!"
Noh, tarkoitan sillä pääasiassa sitä, että voisit kokeilla jotain muunlaista tyyliä, joissa erottaa että mikä asia on mitäkin materiaalia/jne. Nyt kaikki näyttää olevan samasta puusta veistettyjä ja se on minusta aika tylsän näköistä. Jos vaikka vähän jotain realistisempaa seuraavalla kerralla ?ornatkur kirjoitti:Mitä tarkoitat "selvällä" minun mielestä "selvä" on suhteellisen epäselvä käsite näistä asioista puhuttaessa.
Work out, in case future happens.
-
poika