Deathwatch marine

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
tässähän minä

Deathwatch marine

Viesti Kirjoittaja tässähän minä »

Mikä tai kuka deathwatch marine on.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
tässähän minä

Viesti Kirjoittaja tässähän minä »

kiitos daider luinpa äske niistä mut ei oikee ollu tietoa mitä halusin täs nyt ois kysymyksiä niistä.voiko vet.serganti tehä deatwatchinja miten ne toimii et onko niil ne meltat ku nyt luin niist ni sain semmose käsitykse. mitä erikoissääntöjä niillä on ja onkos niillä ver.serganti statsit.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

statit löytyy Chapter Aprovedista. Ja kuten täällä on monesti sanottu Sotussa ei saa julkaista virallisia statteja.
Ja niiden varustus löytyy muistaakseni jostain nuista topikeista, en vain muista tarkkaan mistä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Madharia

Viesti Kirjoittaja Madharia »

Daider, itseasiassa missään threadissa ei oikein vastattu kysymykseen, jonka tässähän minä esitti.

Vastaus kuulu: Deatwatch on avaruusolentoja metsästävien inkvisiittoreiden apuun kutsuttuja space marineita, useista eri chaptereista. Yleensä inkvisiittori valitsee yhden tai useampia marineita, jotka ovat toimineet taistelussa erityisen hyvin. Heille annetaan usein myös harvinaisempia varusteita, kuten erilaisia panoksia boltereihin, ja antigravitaatioteknologiaa, jonka avulla yksi marine pystyy kantamaan heavy bolteria yhdessä kädessä.

PS - Tulee varmaan aika myöhässä, kun kävin välissä syömässä, joku muukin on siis jo luultavasti vastannut

Edit - Oikeassa olin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”