Blood angels alotus
-
Maverick3651
Blood angels alotus
Olen tässä etsiskellyt hausta mutta en tällaista topiccia läytänyt.
Eli suunnitelisin Blood Angelsien alotusta.
-Mitä kannattaa ostaa alkuun?
-Kuinka paljon nämä tulisivat maksamaan?
-Kuinka paljon nämä olisivat pisteissä (suurinpiirtein)?
Eli suunnitelisin Blood Angelsien alotusta.
-Mitä kannattaa ostaa alkuun?
-Kuinka paljon nämä tulisivat maksamaan?
-Kuinka paljon nämä olisivat pisteissä (suurinpiirtein)?
...and Australia is still like; WTF^^
- ankara halla
- Valvoja
Tactical Squad on tosiaan hyvä alku. Myös tavalliset scoutit ovat oivallisia joten näitäkin kannattaisi ehkä hankkia yksi ryhmä.
Death Companya varten olen itse käyttänyt tavallisia Assault Mariineita (kyllä se jump pack aina sen rhinon voittaa... varsinkin kun rhinoryhmä on max 10 ukkoa) ja DC figuja siis tarvitset pakosti.
HQ:ksi Chaplain tai Sanguinary High Priest, tätä ei tarvitse edes miettiä.
Heavy Supportista löytyy ehkä pelin paras predator, Baal (ainakin kunhan ACannonin sääntömuutokset astuvat voimaan vajaan kuukauden kuluttua) mutta muuten panostaisin Dreadeihin (näiden ampuminen ei kärsi pakkoliikkeistä).
Death Companya varten olen itse käyttänyt tavallisia Assault Mariineita (kyllä se jump pack aina sen rhinon voittaa... varsinkin kun rhinoryhmä on max 10 ukkoa) ja DC figuja siis tarvitset pakosti.
HQ:ksi Chaplain tai Sanguinary High Priest, tätä ei tarvitse edes miettiä.
Heavy Supportista löytyy ehkä pelin paras predator, Baal (ainakin kunhan ACannonin sääntömuutokset astuvat voimaan vajaan kuukauden kuluttua) mutta muuten panostaisin Dreadeihin (näiden ampuminen ei kärsi pakkoliikkeistä).
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
Maverick3651
-
tässähän minä
- ankara halla
- Valvoja
-
Maverick3651
-
tässähän minä
- ankara halla
- Valvoja
uh... onko sinulla jo Codex? Siitä olisi hyvä aloittaa 
Kuitenkin, Death Company luodaan satunnaisesti nopalla joukoistasi (mistä joukoista, löytyy Codexista). Death Companyn jäsenet jättävät oman ryhmänsä ja liittyvät yhdeksi ryhmäksi jota johtaa joko Chaplain, SHP tai ei kukaan (jos ei kukaan, et voi taktikoida ryhmän kanssa ollenkaan). Death Company on myös yksi koko pelin tehokkaimmista lähitaistelujoukoista (miksi? säännöt ovat Codexissa) ja tätä kannattaa ehdottomasti hyödyntää.
Kuitenkin, Death Company luodaan satunnaisesti nopalla joukoistasi (mistä joukoista, löytyy Codexista). Death Companyn jäsenet jättävät oman ryhmänsä ja liittyvät yhdeksi ryhmäksi jota johtaa joko Chaplain, SHP tai ei kukaan (jos ei kukaan, et voi taktikoida ryhmän kanssa ollenkaan). Death Company on myös yksi koko pelin tehokkaimmista lähitaistelujoukoista (miksi? säännöt ovat Codexissa) ja tätä kannattaa ehdottomasti hyödyntää.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- The Captain
- Valvoja
Huomaa, että Blood Angles -codex tarvitsee Codex: Space marinesin toimiakseen. Tällä hetkellä ei ole takeita siitä, että se toimisi millään tavoin järkevästi uuden Codexin kanssa. Siksi odottaisin ensi kuun alkuun ja pitäisin peukkuja, että GW saa tuotettua järjelliset netti-FAQit, joiden kanssa Codex: BA:n ja uuden Codex: SM:n saa pelittämään yhteen. Jos näin ei tapahdu, tee normaali SM-armeija ja maalaa ne punaisiksi. Et saa Death companya (iso BOO!) tai Baalia (toinen iso BOO!), muttet kärsi myöskään ampujayksiköidesi hölmöilystä. Siinä vaiheessa minä valitan kuluttajavirastoon, että GW:n lupauksista huolimatta armeijani ja codexini vanheni editionin vaihtuessa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.