Enpäs muista olenko tätä tänne laittanut. En ainakaan haulla löytänyt.
Tässä parit kuvat. Trukki tulee valmistella olevaan örkki armeijaan, vaikka tuotanko hiukan takkuileekin erinäisten asoiden takia. Ehkäpä tämä on jossain vaiheessa jo kesällä, jos käy tsägä...
onkos tämä scrath-built? jos ei ole niin mitä olet käyttänyt pohjalla,leluautoa?
hienosti olet käyttänyt niitä missile launchereita mitä tulee chaos vehicle-spruessa....
hieno lopputulos...ja ISO
onhan aika mielenkiintoinen härveli. mukavasti toteutettu mutta itse maalaus ei ollut yhtä upeaa kuin yleensä. ei tuo maalaus huono ole mutta ei vain yhtä hienoa kuin yleensä.
Hmm..olikos tämä siitä skabasta, missä piti rakentaa örkkiauto käyttämättä örkkiauton osia ? Oli miten oli, nätti tämä on yhä (dakkassa taisin bongata taannoin). Nyt kun tarkemmin katsoo, löytyyhän sieltä tutunoloisia paloja - etenkin puskuri toimii oivallisesti.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hienoa Chronophraguelta jälleen.
Hyvin olet saanut esim. puskuriin sen pölyisyyden/likaisuuden tehtailtua.
Näitä on ilo katsella, maalausjälki sulavaa ja tsilleen.
Tuolle työlle tulee varmasti paljon "rakentavaa kritiikkiä" tältä foorumilta.
Hieno! Ottaisin tuon koska vaan vastaani kentällä, erittäin kiva maalausjälki, ja punaisen oranssihtava sävy tuo minun mieleeni hieman auringonpaahtaman maalin.
Tyylikäs ja mielenkiintonen vehje. Ei oo tungettu liikaa kamaa väkisin "mitä enemmän biittejä sitä kivemman näköstä" -periaattella. Kaikkee kivan näköstä ja muotosta relettä löytyy, pyssy o paras. Huolella tehdyt örkit on aina kivaa katottavaa.
Jos jostain pitää valittaa niin noista kärryn sivuista. Tuntuu vaivaavan vähän tollanen örkeillä yleinen pahvi-syndrooma. Suora seinä jossa killuu muovirenkaita ja pari lautaa ei näytä niin kauheen mielenkiintoselta, joku jännempi muotoilu vois olla poikaa. Vaik emmää sit tiiä, eihä se tosta yläviistosta hullummalta näytä, sivulta kattoessa lähinnä hämää.
Sääli et jäi duunaamatta oma tiiliskivi-buggy ko kompoon..
Joo, tekisinhän mä siitä porschen moutoisen, jos voisin helposti sen tehdä. Luulen vaan että örkit pitävät volvomaisesta designista, eli suorakulma käteen, ja menoks. Itse en tykkää liian ohiusta sivuista, jotka ovat hiukka oudon näköisiä.
Mutta toi on ensimmäinen Scratchbuild örkki laite jonka olen tehnyt, ja toisesta tulee jo paljon monimutkaisempi.
Epeli menopeli. Ihan hauska pongata noita osia ja niitten alkuperää. Maalausjälkeen nyt en osaa pahemmin kommentoida, hienoa on. Kiva nähdä, että noita örkkiautoja voi tehdä muutenkin kuin liimaamalla lautoja ristiin rastiin ja vetämällä mustaa inkkiä punaisen pohjan päälle.
Änywäis, mielestäni noiden renkaiden pöly/kura klikkaa hieman. Meinaan jos rengas on vanteeseen saakka kurassa, niin sitten on uratkin. Toisaalta tuntuu vähän tyhmältä kommentoida noin pienestä, mutta sitä se kateus teettää.
Hieno! Kaipaisi vain vähän lommoja ja ruostetta, jotta pääsisi lopulliseen loistoonsa, mutta turha tuota on ruveta räpeltämään, täydellinen tuo on noinkin.