Valikoima on kovaVD kirjoitti:Jees OK on saanut nyt GW:seen oman osionsa tuonne: http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
(tiedän että tulee ens vuonna vasta)
Valikoima on kovaVD kirjoitti:Jees OK on saanut nyt GW:seen oman osionsa tuonne: http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Todella kaunis figuuri! Aivan pakkohan tuo on hankkia! Ogre Kingdoms muutenkin alkaa hahmottua päähäni.. Armeija täynnä vihreitä Shrekkejä (Taitaa kyllä jäädä pelkäksi unelmaksi). Onneksi Joulu on tulossahyytelöperuna kirjoitti:Sneak Peekissä Ogre Kindoms Yhetee. Todella mäystin näköinen, parhaimpia figuja.
jullevi aikasemmin kirjoitti:En tiedä onko spruessa paljonkin ylimääräistä bitziä, mutta itse Gnoblarit tiettävästi kasataan kahdesta osasta - kroppa (6 per sprue) ja pää
GW on ilmeisesti alkanut suosimaan maha + jalka tyylisiä muovinappeja.Ehkä 2 palaa per Gnoblar(pää ja ruumis?) ja hand weaponkin näytti olevan valmiina olion kädessä. Tuleeko näistä todella Bitzien metsästijien ihanne laatikko vai valehtelivatko silmäni..Se jää nähtäväksi.
Olen samaa mieltä. Itse olen odottanut Wood Elffejä n.3 vuotta ja kun sain kuulla että Ogre Kingdoms tulee ennen Wood Elffejä, niin meinasi pää räjähtää. Onko GW menettänyt järjen vai miksi ne sitten tekee uuden armeijan ja vieläpä ennen wood elffejä.Bololo kirjoitti:Olisivatpa saaneet tehdä wood elffit ekana..
*köh* Chaos Dwarfs *köh*shadowdancer kirjoitti:Kaikilla muilla on uudet Armybookit ja uudet figut mutta ei Wood Elffeillä. Se on niin väärin
Onhan se vähän niinkin. Gw kun teki tuon soc:kin niin ois saattanut tulla hieman hätiköityä jälkeä. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.Rutabaga kirjoitti:Olen oikeastaan osaltani helpottunut, että Welffit lykkääntyivät vähäsen. On niin monta rautaa nyt tulessa, että olisi projektien paljoudesta räjähtänyt pää.
Tämän hetken tietojen mukaan vuoden 2005 toisella puoliskolla, elikkä noin vuoden päästä.the suuri kirjoitti:millon ne wellfit oikeen tulee? kun vaan haluuu niin kamalasti