WIP Cold one - NMM:n hapuilua
WIP Cold one - NMM:n hapuilua
Tässä on aika erikoinen Cold One, itse pidän sitä suht onnistuneena. Selkään istahtaa piakkoin armeijani kenraalinoble, kuvan laitan sitten.
Tässä myös kokeilin sculptausta ensimmäistä kertaa, jälkeen olen melkein tyytyväinen, kyllä se siitä harjotuksella paranee. Sculptattuja osia on siis selkäpanssari ja kypärä, huomaatte kyllä.
Ja ensimmäiset hapuilevat yritykseni NMM:stä. Ne eivät teknisesti ole oikein, joku saa kyllä valistaa siitä, mutta ne näyttävät hienoilta ja olen ymmärtänyt idean noin raa'asti sanottuna.
Ja siinä yhdessä panzarin osasessa on ilkeä musta pilkun tapanen, jonka korjaan kyllä myöhemmin.
Kuva: http://photobucket.com/albums/v494/Druc ... old%20One/
Tässä myös kokeilin sculptausta ensimmäistä kertaa, jälkeen olen melkein tyytyväinen, kyllä se siitä harjotuksella paranee. Sculptattuja osia on siis selkäpanssari ja kypärä, huomaatte kyllä.
Ja ensimmäiset hapuilevat yritykseni NMM:stä. Ne eivät teknisesti ole oikein, joku saa kyllä valistaa siitä, mutta ne näyttävät hienoilta ja olen ymmärtänyt idean noin raa'asti sanottuna.
Ja siinä yhdessä panzarin osasessa on ilkeä musta pilkun tapanen, jonka korjaan kyllä myöhemmin.
Kuva: http://photobucket.com/albums/v494/Druc ... old%20One/
-
dark-killer
-
kääppämies
-
hyytelöperuna
Siistiä maalausjälkeä, mutta parikin asiaa vaatii IMHO parantamista:
- NMM, vaikkakin kivan näköistä, niin on hiukan epärealistista. Tällä hetkellä valolähde on dinon alla, koska päällimmäiset osat on tummimpia. Parissa kohtaa valonsuunta on hapuilevaa, kuten sarvessa. Väri saisi olla ehkäpä enemmän ruskeaan päin, nyt sekoittuu ilkeästi suomuihin. Blendit ovat tummissa kohdissa hiukan raidalliset.
- Värejä saisi olla enemmän IMO, nyt panssari, kieli ja silmä sekoittuvat kultaan. Jokin vihertävä tai jokin muu olisi ollut kiva lisä.
No siinäpä oli pari omaa mieltäni painavaa kohtaa. Sculpti on todella hienon näköistä, kiva idea panssaroida otus. Maalausjälkikin on lähellä erinomaista, tosi hieno. Beissikään ei ole mikään tylsä.
Heitäppä lisää kuvia kun Noble on valmis, olisi mukavaa nähdä valmis figu
.
- NMM, vaikkakin kivan näköistä, niin on hiukan epärealistista. Tällä hetkellä valolähde on dinon alla, koska päällimmäiset osat on tummimpia. Parissa kohtaa valonsuunta on hapuilevaa, kuten sarvessa. Väri saisi olla ehkäpä enemmän ruskeaan päin, nyt sekoittuu ilkeästi suomuihin. Blendit ovat tummissa kohdissa hiukan raidalliset.
- Värejä saisi olla enemmän IMO, nyt panssari, kieli ja silmä sekoittuvat kultaan. Jokin vihertävä tai jokin muu olisi ollut kiva lisä.
No siinäpä oli pari omaa mieltäni painavaa kohtaa. Sculpti on todella hienon näköistä, kiva idea panssaroida otus. Maalausjälkikin on lähellä erinomaista, tosi hieno. Beissikään ei ole mikään tylsä.
Heitäppä lisää kuvia kun Noble on valmis, olisi mukavaa nähdä valmis figu
Kiitos hyytelöperuna, ensimmäinen asiallinen, rakentavaa kritiikkiä antava kommentti.
En ymmärrä vieläkään tätä että "ihan kivan näkönen figu, ----- oli pielessä, mut muuten niiQ ihan magee"-kommentteja. Ja pahimpana kaikista kouluarvosanoilla leikkiminen, mitä hyödyttää sanoa, että --, se ei auta ketään ollenkaan.
Värit tosiaan olivat aika villisti valittu, olisin voinut valita jotain valtavirtavärejä, mutta se nyt ei oikein kenraalin tapauksessa sopinut minulle.
Kiitos hyytelöperuna.
En ymmärrä vieläkään tätä että "ihan kivan näkönen figu, ----- oli pielessä, mut muuten niiQ ihan magee"-kommentteja. Ja pahimpana kaikista kouluarvosanoilla leikkiminen, mitä hyödyttää sanoa, että --, se ei auta ketään ollenkaan.
Värit tosiaan olivat aika villisti valittu, olisin voinut valita jotain valtavirtavärejä, mutta se nyt ei oikein kenraalin tapauksessa sopinut minulle.
Kiitos hyytelöperuna.
Nmm: ssä tosiaan on on tuota realistisuuspuolta, mutta hyvän näköistä se minusta on noinkin. Pikkukuvista näkee että nappi on hyvän näköinen irl. Värivalinnat toimivat suhteellisen hyvin, olisin valinnut itse jotain hillitympää. Ei tuossa mitään suurempaa vikaa ole, layereitähän saa olla aina enemmän ja väriliukumat pehmeämpiä, mutta en ala niistä valittamaan. Baseen olisin tuonut kontrastia jollain, vaikka kellastuneella ruoholla, joka olisi suhteellisen vaaleaa. Luntakin olisi voinut laittaa, tai vettä. Toisi tuolle radikaalimpaa ilmettä.
Ei pahempaa valittamista, jotain tekniikka-asioita tottakai löytyy. Nappisi tuo minulle lämpimän mielen, kiitän.
Ei pahempaa valittamista, jotain tekniikka-asioita tottakai löytyy. Nappisi tuo minulle lämpimän mielen, kiitän.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
-
Silver Warrior
Niin ihan cooli. Voisin sanoa että glazeeminen vois sopia sun tekniikaseks paremmin kun toi perus väriliukujen tekeminen maalaamalla kerroksittain. Ohenna väriä paljon ja pyyhi ylim. väri veke pensselistä vaikkapa vessapaperiin, niin että se maali ei washaannu kun sitä maalaa figuun. Voit tolla taktiikalla maalata suoraan vaikkapa mustaa punsen päälle tai ruskeaa oranssin päälle ohuina kerroksina. Kun ne kerrokset kuultaa läpi niin ne vaan sävyttää sitä alla olevaa väriä eikä jää raitoja niinkuin yleensä väriäliukuja tehessä peittävillä kerroksilla.
- Blackguard
En tiedä jos siinä valon suunnassa jotain hapuilua oli, mutta muuten tuo on kyllä ihan mahtava, ne punaset pilkut tuo minun mielestä kivaa kontrastia siihen mustaan.
Pistä sitten lisää kuvia kun ratsastajakin on paikallaan, niin katotaan lisää.
Pistä sitten lisää kuvia kun ratsastajakin on paikallaan, niin katotaan lisää.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
-Alivaltiosihteeri
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
-Alivaltiosihteeri