Mistä saatte inspiraatiota maalata?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Markus

Viesti Kirjoittaja Markus »

Maalaaminen on minun mielesta paras teha yksin jos haluu hyvaa jälkee. mutta onhan se paljon kivempaa maalata kaverin kanssa. itse saan inspiraationi wd:sta. Konvertoiminen on
ehka hieman hauskempaa , konvasin just eilen stegun greenist ja leludinost ja tuli iha hyva.
yhteensä lissuja oon maalannu 810pts.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Itselleni uutta motivaatiota antavat toisten työt netissä, WDssä, conissa, vitriinissä, jne. Työ on usein jotenkin erikoinen ja sisältää elementtejä joita ei itse olisi tullut edes ajatelleeksi. Näistä saatu inspiraatio pistää kokeilemaan kaikkea uutta ja pistää kummasti pensselin heilumaan. Viimeisin inspiraation lähde oli Petterin kill team Hesan GWssä. Myös uusista figuista saan inspiraatiota.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

No se mainittu kimppamaalaus, koska siinä näkee myös toisen käden jälkeä sekä uudet figut tai vaan päähän pisto/ei muuta tekemistä.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Maelis kirjoitti:Ei se vaadi inspiraatiota. Armeijan maalaus on aika mekaanista hommaa vaan.
Ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa hyvää musiikkia soimaan, ja vaikkaa päättää ettei lopeta maalaamista ennenkuin levy loppuu. Tällä menetelmällä on maalattu kohta puolen vuoden sisällä 3 turnauskokoista armeijaa ;)
Levyn on vain oltava mp3:sia täyteen tungettu sessio, niin armeija valmistuu yhden levyn aikana :D
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Tähän asti on ollut noin 5 kuukautta hiljaista, kesällä maalasin yhden chaos warriorin, sekin meni GW:n kisaan. Mutta parin viime päivän aikana on iskenyt uskomaton maalausinto! Koko aika tekee mieli maalata, ja olla tekemisissä figujen kanssa. Monia figuja on alotettu maalaamaan, ja ne aion saada valmiiksi.

Yksi syy tähän intoon on ehkäpä pari, ensimmäinen on uuden projektin viehätys. Imperial Guardia täytyisi saada kokoon, teemaa tässä vaan haetaan. Mahtavia konffiajatuksia on pää täynnä, täytyisi vaan päästä tekemään. Lisäksi Keisarikunnan ritareista täytyisi säätää Kaaoskelle ritareita, noh, otin stuffia vaan käteen ja aloin tekemään.
Toinen mahdollinen syy on parin tosi siistin figun saaminen maalasukuntoon. Kesästä asti on ollut läjä Rackhamin figuja paketeissa, viimeinkin oon saanut ne sprayattua, ja eiku maalaamaan.
Myöskin mahdollinen digikameran saanti ja lähenevä Sotu III on saanut toiveita pinnalle, pakko osallistua jos vaan voi.

Mutta en osaa selittää mistä tämä maalausinto on tullut, se vaan tuli , kun ajatteli ettei varmaan ikinä enään jaksaisi maalata.
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Yleensä sitä alkaa maalaamaan, kun on tullut ostettua jotain uusia ja hienohkoja figuja. Nyt ei oo vaan tullut ostettua mitään, niin eipä oo tullut maalattuakaan.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
VeriBigBoss

Viesti Kirjoittaja VeriBigBoss »

Iyselläni on maalaus moraali aivan maassa, en ole maalannut moneen kuukauteen, enkä edes pelaa.
Roikun kuitenkin harrastuksessa kiinni enkä aio lopettaa, sotussa tulee kuitenkin käytyä ainakin 2 kertaa päivässä. En siis nyt oikein osaa vastata.
elämä on ^.^
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Aina kun on pelannut maalaamattomalla armeijalla. (Joka muuten on suoraan sanottuna perseestä)
Viimeksi muokannut Jaqo, Ke 10.11.2004 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Ehkä siinä kimppamaalauksessa on se, että ei kehtaa lopettaa kun siinä on joku katselemassa...
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
VeriBigBoss

Viesti Kirjoittaja VeriBigBoss »

On hauskaa näytellä toiselle työtään, arvioida toisen työtä, ja voin sanoa että en istu kimppamaalatessa hiljaa.
elämä on ^.^
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

Ei ole inspiraatiota maalata... en ole tainnut maalata mitään 2 kuukauteen...
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Itse saan aina maalaushimon parin kuukauden välein, viimeksi se tapahtui syyslomalla kun maalasin pari rykmenttiä putkeen. Sitten se vaan jää.. Jos pitää saada jokin maalattua, odotan kaveria tai veljeä maalauskaveriksi, silloin on helpompi aloittaa. Ja kun kerran aloittaa, ei sitä kehtaa kesken jättää..
You (yes, you!) decide.
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Maalaushimo iskee, aina kun näkee jonkun uuden jipon, jonka joku toinen on hoksannut. Sitä on vain pakko kokeilla. Myöskin muitten hienosti maalatut miniatyyrit antavat inspiraatiota. Itsellä vain on se ongelma, että jos aloitan vaikkapa 20:n spearmanin yksikön maalauksen, niin mitä luultavammin se jää myös kesken. Saan jonkun uuden inspiraation, enkä pysty keskittymään mihinkään muuhun kun se on päällimmäisenä mielessä.

Kokonaisen armeijan maalauksessa olen huono, koska kyllästyn aika nopeasti samaan väriskaalaan. Aina on pakko kokeilla jotain uutta.
Thanqol

Viesti Kirjoittaja Thanqol »

Itse saan inspiraatoa siitä kun katson super maalareiden teoksia.Tai jos lukee jonkun artikkelin maalaamisesta ja siellä on joku uus juttu mitä ei oo vielä kokeillut.
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

No...lähinnä omat inspiraationi tulevat yhden kahvi kupposen jälkeen tai kun olen pelannut yhden Warhammer pelin. Kun näkee omat figut maalaamattomana pelissä niin tulee hinku maalata niitä. Kyllä tuo kahvi auttaa myös siinäkin suhteessa että veri alkaa kiertää päässä ja inspiraatioita pulpahtaa päähän kuin sieniä sateella.

Nyt on aika onnellinen tilanne kun on melkein 1000 pst. armeija kasassa(puuttuu enää 2 minotauria ja olen tilannut jo ne :D) ja kaikki on maalattu :D
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

Tämä keskustelu on antanut minulle inspiraation aloittaa stone throwerin maalaminen..Jea!
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

shadowdancer kirjoitti:No...lähinnä omat inspiraationi tulevat yhden kahvi kupposen jälkeen tai kun olen pelannut yhden Warhammer pelin. Kun näkee omat figut maalaamattomana pelissä niin tulee hinku maalata niitä. Kyllä tuo kahvi auttaa myös siinäkin suhteessa että veri alkaa kiertää päässä ja inspiraatioita pulpahtaa päähän kuin sieniä sateella.

Nyt on aika onnellinen tilanne kun on melkein 1000 pst. armeija kasassa(puuttuu enää 2 minotauria ja olen tilannut jo ne :D) ja kaikki on maalattu :D
Aika mielenkiintoista, itsellä kahvi on pannassa maalaamisen aikoihin koska kofeiini saa kädet tärisemään. Jopa Pepsi Maxia pitää nauttia varoen, jos aikoo maalata silmiä tms.

Jottei ihan OT:ksi mene, oma inspiraatio tulee useimmiten tiukan deadlinen muodossa, joskus harvoin saa uuden yksikön ja maalaa sen kerralla (lähinnä 5-6 hengen yksiköt) tai pitää se uusi konversio maalata että näkee millainen lopputulos on.
Galleriaan pääsee tästä.
-frenzy-

Viesti Kirjoittaja -frenzy- »

sillon tekee mieli maalata kun pitäs tehä jotain muuta. esim lukea kokeisiin, siivota tai jotain
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Melkeempä ainoa aika jolloin maalaan on C&C sessiossa.
Eli Coffee & Conversion kun kamuni tulee käymään ja konverramme ja maalaamme figuja kahvikupposen ääres mukavii jutelles. Siin vierähtää helpost tuntei ja huomaa saaneensa kaupanpäälle pari figuu valmiiks :) . Joskus viel saan armeijanki maalattuu kun joulun alla tulee figujakin lisää :o
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Hannibal

Viesti Kirjoittaja Hannibal »

Aluks joku hyvä idea väriskaalaan ja sitte kunnon heviä soimaan jo lähtee pensselit liikkeelle! Paras inspis tulee kun maalaa vain muutamaa figua jos äijiä on kokonainen armeija kerrallaan niin on vähän vaikeempi päästä alkuun.
we are all just shadows and dust
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”