Dark eldarien nesteet....
Dark eldarien nesteet....
Niin siis minkä väristä on dark eldarien veri??? Pitäis vääntää semmonen pikku diodraama ja ei oo saatu päätettyä minkä väristä sen nesteen tulisi olla.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.
- Henri Ketonen
Höh, mä oon aina lullut et örkeillä on musta veri. Aattelin nii kun luin Hobittia. Siinä sanottiin Neljän Armeijan taistelun aikana, että "Örkkien musta veri peitti kivet". Ja WH40K ja WH perustuu Tolkienin teoksiin. Ja samoin muut fantasiapelit. Ainakin roduiltaan. Ehkä pienillä muutoksilta, mutta perus on AINA sama (haltiat,kääpiöt,ihmiset ja Örkit).
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
-
Warped Creme
Pojat pojat, yhdessä WD:ssä on kunnollinen raportti joltain Imperial lääkäriltä joka kertoo miksi örkkien veri on punaista.Lord Azog kirjoitti:Höh, mä oon aina lullut et örkeillä on musta veri. Aattelin nii kun luin Hobittia. Siinä sanottiin Neljän Armeijan taistelun aikana, että "Örkkien musta veri peitti kivet". Ja WH40K ja WH perustuu Tolkienin teoksiin. Ja samoin muut fantasiapelit. Ainakin roduiltaan. Ehkä pienillä muutoksilta, mutta perus on AINA sama (haltiat,kääpiöt,ihmiset ja Örkit).
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
-
TranssiApina
-
Viimeksi muokannut TranssiApina, Ma 15.09.2008 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."