Dark Angelsseilla Eldareita vastaan.
Dark Angelsseilla Eldareita vastaan.
Mikä olisi paras mohdollinen armeejan valinnassa eldareita vastaan? Kun olen 3 kertaa pelannut eldareita vastaan ja olen hävinnyt kaikki. Mulla on whirlwind, Rhino, Space marines tactical squad, Dark angels tactical squad, 2 Assault squadia, Dreadnought, Terminator squad, terminator whit thunder hammer, ezekiel (jota saan käyttää), Space Marines commander, Standart Bearer, 3 bikee ja Attack bike. Mitä kannattas ostaa lisäksi? Ja miten tolla joukolla pärjäis parhaiten?
- Half-breed
Lisää normi mariineja, Whirlwindi mukaan, ja jätät kalliit Termit kotia ellet ulkoiluta minimi yksikköä Termejä Assault Cannoneilla. Pyörien mukaanottoa voisit harkita kun nykyisin liikkuvat nopeasti ja turvallisesti (Turbo Boost), eli käytä niitä tappamaan vihun pienet Guardian porukat joissa sen raskaat aseet on. Dredin voisit vielä ottaa mukaan metsästämään tankkeja (T-l lascannon + M. launcher combo).
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Half-breed
Minkä tankin näistä ottaisin eldareita vastaan? Space Marine Predator Destructor , Space Marine Predator Annihilator , Land Raider Crusader vai Land Raider?
Viimeksi muokannut EdGe55, Su 14.11.2004 21:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Half-breed
Lantikat on kalliita (sekä oikeasti että pisteissä) ja Eldareilla on aseita jotka laskevat Lantikan ison panssaroinnin pienemmäksi joten en niitä. Predeistä ottaisin Destructorin sillä sillä on riittävästi tulinopeutta tappamaan Eldarien isot/isohkot yksiköt. Jos tosin pelikentällä liikkuu paljon kovia jannuja ja/tai tankkeja ota Annihilator.
- Half-breed
Edge kirjoitti:Minkä tankin näistä ottaisin eldareita vastaan? Space Marine Predator Destructor , Space Marine Predator Annihilator , Land Raider Crusader vai Land Raider?
Miksiköhän listassasi ei ole whirlwindiä? Sen tehokkuus riittää tappamaan useimmat eldarit panssarista huolimatta 2+:lla, ja sen voi piilottaa ikäviltä starcannoneilta. Oikeastaan kaikki aspectit ovat helisemässä scorpioneja lukuunottamatta sitä vastaan.
Muuten kyllä suosisin predator destructoria jossei whirlwindiä ole saatavilla, sen aseet riittää pudottamaan eldarajokit suht tehokkaasti ja yhteen ryhmään kohdistettu parin vuoron tulitus antaa kohteelle aika ankeat oltavat. Ainakin saat tehokkuuden veks kyseiseltä ryhmältä.
mulla on jo whirlwind sen takia se ei ollut listassa. Joo muistin vasta nyt että sillähän oli erilaisia ohjuksia. Muuten tarviiko siihen jotaan erillistä kamaa jos käyttää noita Grey Knight terminaattoreja? Niin elikkä ton Space marines Predator Destructor aseet pitäs riittää tuhoamaan Eldar wraithlord?
Dark Angelsit eivät ole koskaan saanneet liittolaisia sitten kakkos edikkaa...Half-breed kirjoitti:Riippuu millä mariineilla pelaat. Uusilla säännöillä DA ei saa liittolaisia.
Itse sanoisin että isot Tactical squad purevat parhaiten sellaisia armeijoita vastaan missä on paljon 4+ armour save omaavia jalkaväkiukkoja. Siihen sitten Heavy Bolter + Plasma gun comboja tai Missile launcher + Plasma vastaan vehiclet. DA:lle sai (nykyään kaikille) Tac:eille myöskin Plasma Cannonit, jotka tunnetusti purevat hyvin jalkaväkeä vastaan.
Whirla on hyvä Eldareita vastaan AP4 ansiosta. Myöskin Land Speederit Heavy Bolterilla ja Assault Cannonilla pistävät suippukorvat juoksemaan (6 kpl 2+:lla woundaavia ei armour save laukausta vuorossa! Sweet!)
Varo vain Star Cannoneita kantavia Loordeja ja Walkereita niin kyllä hyvää tulee...
Kyllä tulee, aikanaan. Uuden Marine-"peruskehikon" kuvia on ollut jo netissä, ja tämä tulee osaksi uutta Tactical Squadia, sekä oletettavasti osaksi (mahdollisesti kokonaan muovista) Devastator Squadia. Se kyllä selviää vasta sitten keväällä, miten perus-Marine-lootat uudistuvat.Half-breed kirjoitti:Ei Devastatoreista tule uusia figuja jos sitä tarkoitat.
Phil Kelly says "No!"
- Half-breed
Edge55:
Destructor ei tapa muutoin kun hyvällä onnella Wlordia, käytä Annihilatoria.
Samsson:
Kyllä ne DA:t sai liittolaisia Daemonhuntterien ja uuden Mariini dexin välisenä aikana. Lue vaikka Daemon- tai Witchhunter dexistä.
Garoth:
Sori, mun moka.
Destructor ei tapa muutoin kun hyvällä onnella Wlordia, käytä Annihilatoria.
Samsson:
Kyllä ne DA:t sai liittolaisia Daemonhuntterien ja uuden Mariini dexin välisenä aikana. Lue vaikka Daemon- tai Witchhunter dexistä.
Garoth:
Sori, mun moka.
kaikkea mikä kantaa js omistaa ap4 tai pienemmän. Menee niist hujahtamalla läpi ja muutenkii pakottaa vastustajan harkitsemaan joukkojen asettelua ja virheet kostautuvat. Olisi hyvä saada kaverisi lista tänne,niin voisi neuvoa paremmin. Ei lähistä pahemmin kannata suosia jos vastassa biel tan.
The great beast has come, devourer of worlds.
Biel tan on vastassa Eldar Howling
Bansheessit yrittää aina nuijii mun ezekielin mutta niitä kuolee ainakin 4 ennekun avatar tulee apuun ja tappaa ezekielin
. No tässä ois mun kaverin tyypit. Eldar Howling Banshees 8 kpl, Eldar Howling Banshees Exarch 4 kpl, Eldar Farseer 1 kpl, Avatar 1 kpl, Eldar Wraithlord 1 kpl, Eldar Falcon Grav Tank 1 kpl (se on tehny tos wave serpentinen), Eldar Jetbike 3 kpl, Eldar Guardian Defender Squad, Eldar Heavy Weapon Platform, Eldar Fire Dragons 8 kpl, Eldar Striking Scorpions 8 kpl, Eldar Vyper Jetbike 1 kpl, Dark Reapers 4 kpl + Exarch, Eldar Striking Scorpions Exarch 2 kpl ja Eldar Fire Dragons Exarch 2 kpl. Lisäilen myöhemin lisää jos jotain unohtu. Noilla on sitten kyllä vielä erikois varusteita joillain.
Bansheessit yrittää aina nuijii mun ezekielin mutta niitä kuolee ainakin 4 ennekun avatar tulee apuun ja tappaa ezekielin
Viimeksi muokannut EdGe55, Ke 17.11.2004 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Half-breed
Aika normaalin oloinen Eldar armeija. Ota paljon normimariineja ja aseista ne lascannoneilla ja heavy bolttereilla, Whirla ja Pred Annihilator mukaan. Pysyt kaukana ja ammut niiden yksiköt pienemmiksi, ja isot möröt pois niin pitäisi voitto tulla.