40k: imperial fistejä
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
Hodarimies
Juurikin pätevä maalitaso pelaamiseen - parempi on hyödyksi enää vain showcaseissa. En viitsi jokaisesta pikkuseikasta nillittää kun ilmeisesti tartkoituskaan ei ollut showcase tavaraa tuottaa.
Ihana kyllä tuo imperial fistien väriteema - tuossa on sitä jotain.
Ihana kyllä tuo imperial fistien väriteema - tuossa on sitä jotain.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
-
Demension
- Jänkäkoira
dam!! kun jotkut osaa maalata hyvin. Bikejen baset ovat kerrassaan loistavia, ja ei muissakaan ole valittamista. Ainoa asiajosta voisi jotain sanoa on ehkä vähän leveät ja isot korostukset, mutta ei ne silti ole pahoja.
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- figunarkki
muuten kyllä hienoja, mutta jotenki se yksi punainen pää pisti silmään, siitä en tykännyt, ja tosiaankin, highlightit olivat liian jyrkkiä, mutta kokonaisena työnä ihan hieno.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Ei minulla ainakaan mitään valittamisen aihetta ole noiden figujen suhteen, todella mainiota työtä. Henk.koht. olen sitä mieltä, että keltainen on vieläpä yksi vaikeimmista väreistä maalata. Tiedä sitten, mitä nämä ultimate-pro-ultra-hyper-super-mastah-maalarit ovat mieltä.
Joka tapauksessa hienoa jälkeä, beissit ovat tosiaankin tuon kaiken kehumisen arvoiset
Joka tapauksessa hienoa jälkeä, beissit ovat tosiaankin tuon kaiken kehumisen arvoiset
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
Kiitti palautteesta..
Onhan ne korostukset vähän huolimattomasti ehkä jossain kohti tehty ja olishan niitä voinut jollain keltasella siellä täällä vielä vähän tasoitella.
Ei oo razorbacki scratch build.. Punanen pää on kersantin merkki.
Keltasen maalaaminen helpottu mulla ainakin aika hurjasti kun tajusin maalata vaaleesta tummempaan päin.
Ei oo oikeen ollu fiilistä omia nappeja maalata niin on näitä palkkamaalarointeja tullu duunattua. Ropeconin jälkeen tullu maalattua joku reilu 200 nappulaa joista yksikään ei omia :o. Kai se on sit kivempi kehittyy nopsaks ku hyväks maalariks täs vaihees.
Onhan ne korostukset vähän huolimattomasti ehkä jossain kohti tehty ja olishan niitä voinut jollain keltasella siellä täällä vielä vähän tasoitella.
Ei oo razorbacki scratch build.. Punanen pää on kersantin merkki.
Keltasen maalaaminen helpottu mulla ainakin aika hurjasti kun tajusin maalata vaaleesta tummempaan päin.
Ei oo oikeen ollu fiilistä omia nappeja maalata niin on näitä palkkamaalarointeja tullu duunattua. Ropeconin jälkeen tullu maalattua joku reilu 200 nappulaa joista yksikään ei omia :o. Kai se on sit kivempi kehittyy nopsaks ku hyväks maalariks täs vaihees.