Kumpi parempi striking scorpion vai howling banshee?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Joppu kirjoitti:
Bonesinger kirjoitti:joppu voisitko tarkentaa niitä syitä, miksi ne sinun mielestä on parempia?
Juu ilman muuta. Nuo Howling Bansheeden erikoiskyvyt ja statit yhdistettynä power weaponiin antavat niille suuren edun skorppareihin nähden. Myöskin Banshee Mask on suuri etu ja se onkin parempi kuin Mantis Blaster. Niin ja fleet on foot on myös suuri etu.
Huonoa savea vastaan scorpparit rulaavat paljon enemmän. Gauntit, örkit (T4, huom!), IG - kaikki kaatuvat scorpionien yhteen ylimääräiseen hyökkäykseen paljon tehokkaammin kuin sen 6+/5+ saven ignooraamiseen. Lisäksi kaiken maailman invu-saveiset wychit sun muut nauravat power weaponeille.

Olen tehnyt aikoinani pitkät laskelmat noiden kahden aspektin eduista. Bansheet voittavat melko niukasti power armourillisia vastaan, scorpionit ovat parempia huonoa savea vastaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
DroM

Viesti Kirjoittaja DroM »

eli siinä pitää katsoa mitä joukkuetta vastaan pelaa.
ostetaan dwarffeja ( longbeards, miners, rangers )
Shalafi

Viesti Kirjoittaja Shalafi »

Olen hieman ymmälläni. Yritin tavata codexiani ja sääntökirjaani mutta en mistään löytänyt, jotein pitänee nyt kysyä. Mistä tuo esimerkiksi striking scorpionien 37 hyökkäystä tulee? Olen vasta vähän aikaa pelaillut ja ilmeisesti olen missannut jonkin asian totaalisesti tai sitten olen vain tyhmä.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mandiblasterit.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Skorpioneille saa myös Infiltraten, mikä ei neloslaitoksessa ole lainkaan turha juttu.
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”